וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

26.1.2012 / 14:50

בשבוע המתחיל ב-29.1.12 התקשורת תהיה בעייתית במיוחד - שמרו על אורך רוח, גלו סבלנות והיזהרו מפתיל קצר

התקשורת שלנו עוברת כמה מהפכים השבוע, והיא זו שקובעת בעצם את הטון. חשוב לתת לה ולהבנה שלה עדיפות מיוחדת, כי כמו שנאמר "חיים ומוות ביד הלשון". נוכל לפגוש השבוע גם כמה וכמה עימותים בעיקר ביחסים ובזוגיות לצד הצורך להתאים את התקשורת שלנו למצבים משתנים במהירות, ולזכור שזה עשוי להתרחש ממש באותו היום עצמו. אולי משום כך המילה 'גמישות' היא המילה שאותה נחזק השבוע בתקשורת שלנו.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת במזל גדי לסטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה לגרום לנו להיות פחות רגישים ומתוקים ואישיים ויותר מעשיים ורשמיים אפילו, עם מינון של סקפטיות ואפילו ציניות. אחרי כמה ימים זה עובר אבל זה עלול להיות לא נעים לאלה שלידנו. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע - זה המעבר של מרקורי ממזל גדי הנוקשה למזל דלי המקסים והחברתי. המעבר הזה מביא איתו תקשורת רגשית נעימה ובעיקר חברתית, והוא גם פותח אותנו שוב בפני העולם ומאפשר לנו להתיידד איתו מחדש אם ניקח יוזמה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי, דלי, סרטן ואריה.

הזווית המרגיזה של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית למרס האסרטיבי שנמצא עכשיו גם בהילוך אחורי. הזווית הזו שמתרחשת בין גברים ונשים או בין שני אנשים שמייצגים שני מחנות ואפילו בתקשורת רגשית רגילה, עלולה לגרום לפתיל קצר בדיאלוג הזוגי ובשותפויות וריבים לא נעימים אם לא נדע לעצור בזמן ולוותר. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, טלה, דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרס שליט המזל שלכם שוהה גם השבוע בהילוך אחורי, במזל בתולה המאכלס את בית העבודה והמקצוע שלכם. המיקום הזה שם דגש על כל מה שקשור לצד המקצועי שלכם, וזה אולי הזמן לפסק זמן, ולשינוי תכניות מקצועיות. השמש ומרקורי במזל דלי מרחיבים את המעגל החברתי שלכם.

שור
זה נראה כמו שבוע סוער למדי: ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של עימות עם כוכב מרס האגרסיבי שנמצא ממול. אתם עשויים להיות תחרותיים מתמיד, ופה ושם גם עלולים להתפתח קונפליקטים בין הרצונות שלכם לבין אלה של האחרים עם מינון גבוה של תחרותיות. חשוב לפעול בזהירות, ולהמנע מדרמות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דלי, והקלילות מתחילה לחזור בהדרגה לחיים. זווית פעולה שיוצר מרקורי עם יופיטר כוכב השפע מחזקת את התחושה הזו עוד יותר, ומביאה איתה מינון גבוה יותר של אמביציה ובעיקר אופטימיות. חשוב לא לאבד את הראש, ולא לבנות מגדלים באוויר.

סרטן
ונוס ששוהה במזל דגים מביאה עדנה לאלה מכם שחושבים על התפתחות אישית, ועל לימוד של משהו חדש. ייתכן שהגיע באמת הזמן להרחיב אופקים. גם נסיעה ארוכה או קצרה עשויה לעמוד על הפרק עכשיו, ובמקביל – חיזוק הקשרים עם חו"ל. השמש ומרקורי במזל דלי מזהירים מהוצאות גדולות ומבזבוזי כספים.

אריה
נראה שהמילה 'דיאלוג' הופכת משמעותית יותר בחייכם, כשגם מרקורי כוכב התקשורת מצטרף לשמש במזל דלי. היכולת שלכם לפתור בעיות עכשיו מושתתת בעיקר על דיאלוג ישיר בגובה העינים, על כנות ואומץ לב, ועל היכולת להתמקד במה שחשוב באמת. זמן טוב לבנות לכם שותפויות כדי להגיע למטרה מהר יותר.

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שלכם, בתולות, ולהביא איתו צורך להתארגן מחדש בחייכם, ולפעמים גם לחזור אחורנית לרגע להתפייס עם אחרים ולשדרג פעולות ושגיאות שעשיתם בעבר הקרוב. ונוס במזל דגים לעומת זאת מביאה רגעים יפים של אהבה למערכות היחסים שלכם: פתחו את הלב..

מאזניים
המעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד כשוונוס הרגשית שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים הרגשני, וגורמת לכם לאבד מעט את הגבולות שלכם. זהו זמן לעמוד איתן על הרגליים, ולהשקיע קצת יותר בגוף – ובבריאות שלכם. זווית של עימות בין ונוס למרס עלולה להביא איתה דרמות וסערות: חפשו את המכנה המשותף.

עקרב
הצד הרומנטי שלכם עדיין פעיל במיוחד, כשוונוס הרגשית שוהה בבית הרומנטיקה שלכם, עקרבים. אולי משום כך קל לכם עכשיו לאבד פרופורציות, ולא ממש לראות את המציאות כפי שהיא. גם השמש וגם מרקורי ששוהים עכשיו במזל דלי לעומת זאת, רומזים שנושאי בית ומשפחה בעדיפות עליונה. בית, משפחה ורומנטיקה... מעניין.

קשת
על פניו זה עשוי להיראות כמו שבוע שאפתני למדי, והתקשורת שלכם עובדת שעות נוספות כשמרקורי כוכב התקשורת יוצר זווית פעולה ליופיטר שליט המזל שלכם. הצורך שלכם בתקשורת מילולית ובתקשורת בכלל גדול מהרגיל, אבל חשוב עכשיו להזהר במלים שלכם, לגלות דיסקרטיות, ולהתמקד גם במעשים ולא רק במלים...

גדי
גם השמש וגם מרקורי נמצאים בבית הכספים שלכם, ומאפשרים לכם לא רק להתמקד בתחום הכלכלי אלא גם לנסות ולתכנן כמה צעדים קדימה, ולא להיות שבויים רק בכאן ובעכשיו. ונוס הרגשית ששוהה במזל דגים לעומת זאת מביאה איתה תקשורת רוויה בקסם וכריזמה: זמן מצוין למסעות שכנוע, לפרזנטציות, ולחיזור.

דלי
גם השמש וגם מרקורי שוהים להם עכשיו במזל שלכם, דליים, ומאפשרים לכם לא רק להקסים את העולם אלא גם לחזור ולפתוח דלתות שהיו סגורות בפניכם, לשכנע אחרים לפעול ביחד אתכם, ולהתמקד במה שחשוב באמת. ונוס ששוהה בבית הכספים שלכם לעומת זאת מביאה בונוסים קטנים, אך גם תחושת בטחון בעייתית... זהירות.

דגים
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, דגיגים, ולהביא מעבר לקסם האישי גם מסע הצלחות קטן אך מסיבי של היכרויות חדשות וביטוי רגשי ויצירתי מעולה. מרס בהילוך אחורי במזל בתולה שממול, לעומת זאת, עלול להביא איתו סערות ודרמות למערכות היחסים שלכם. הגדירו מחדש מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם, ואל תריבו על שטויות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully