וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

19.1.2012 / 13:45

השבוע המתחיל ב-22.1.12 יביא הקלה בעומס הלחצים של השבועות האחרונים, ויחבר אותנו מחדש לאנשים קרובים ולעולם בכלל

השבוע מתחיל תהליך שבעצם יעסיק אותנו במחצית השנה הקרובה: מרס האסרטיבי, כוכב האקשן, עובר להילוך אחורי במזל בתולה, והגיע הזמן ללמוד לסגור מעגלים לפני שנעים קדימה מחדש. לא קל, אבל בהחלט מעניין ומאלף. זהו מהלך שישפיע בעצם על כל השנה שלנו, ועל כל אחד ואחד מאתנו.

ולגבי השבוע:

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה רגעים לא מעטים של כובד ובדידות השבוע, כשכל אחד מאתנו הופך ליחידה עצמאית הבוחנת את מהלכיה העסקיים הכלכליים והרגשיים מתחת לזכוכית מגדלת, והתוצאות לא בהכרח ימצאו חן בעינינו. סטורן נקרא גם 'הבוחן הגדול' והזוויות שהוא יוצר מכריחות אותנו לשים את הרגש בצד ולעבור למחלקת העשייה כדי להתמודד עם הפחדים שלנו, לשחרר לחצים ומתחים, ולחזור לאיזון ולהרמוניה. אולם הדרך לשם כרוכה גם בלקיחת אחריות על מה שקורה כאן ועכשיו, שהתחיל בעצם שם ולפני כן: מודעות גבוהה לא רק תקל על התהליך אלא גם תהפוך אותו לפורה ומפרה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, גדי, מאזניים טלה וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל גדי הביקורתי והנוקשה, למזל דלי החברתי והפתוח. המעבר הזה מביא הקלה בעומס הלחצים של השבועות האחרונים, מחזיר אותנו למעגל החברתי שלנו ואת העולם – למיקוד תשומת הלב. הגיע הזמן להתחבר מחדש לחברים ולחברות בכלל, ולהרגיש חלק מהעולם. מי בעיקר יושפע מהמעבר? מזלות גדי, דלי, אריה, וסרטן.

השינוי המשמעותי השבוע – זהו מעברו של מרס, כוכב העשייה והאקשן בחיינו שנמצא במזל בתולה המעשי, להילוך אחורי. מרס מביא איתו שינוי בחשיבה כעת: לא פועלים ונעים קדימה באופן עיוור, אלא לומדים לקחת אחריות על הפעולות שלנו בעבר הקרוב, לשנות את הדרוש בכל מה שקשור למלה 'יוזמה', לשפץ את הנכונות הדרייב והכלים שלנו, ורק כשנצליח לעשות את כל אלה – נוכל לנוע שוב קדימה. יהיה מעניין.

תחזית שבועית

טלה
משהו משמעותי קורה לכם השבוע, טלאים: מרס שליט המזל שלכם עובר למצב עצירה, אלמנט שתרגישו אותו היטב השבוע כשדברים מעט עוצרים ולא זזים, ובהמשך – עובר להילוך אחורי. על פניו זהו מיקום מעניין ולא קל שימשך בערך כשלושה חודשים. הגיע הזמן לסגור מעגלים, ובגדול.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל דגים בבית התקשורת שלכם, כשהיא יוצרת זויות מעשיות ליופיטר כוכב השפע, ולפלוטו היצרי. זהו מיקום לא רע כשלעצמו, שמאפשר לכם לא רק להיות משכנעים ולהשיג הישגים בפגישות שלכם, אלא גם למצוא לכם שותפים ובני ברית לדרך.

תאומים
זהו השבוע האחרון שבו נמצא מרקורי שליט המזל שלכם במזל גדי, כיוון שבסוף השבוע עובר מרקורי למזל דלי החברתי. נסו לנצל את השבוע הזה להתארגנויות מעשיות במיוחד, לקבוע לעצמכם תכניות פעולה מדויקות לעתיד הקרוב, ולהתכונן מסוף השבוע ואילך להרחבת המעגל החברתי...

סרטן
שהותו של מרקורי כוכב התקשורת במשך מרבית ימות השבוע במזל גדי מול המזל שלכם, מאפשרת לכם שבוע אחרון של תקשורת בונה ויצירתית במערכות היחסים שלכם, לפני שהוא ממשיך קדימה. נצלו את הזמן הזה כדי להתפייס עם פרטנרים, ולפתוח דף חדש, מעניין וישיר בתקשורת הזוגית.

אריה
השמש שוהה במזל דלי שנמצא מול המזל שלכם, ומדגישה את הצורך שלכם בפעולת משותפת עם אחרים, ולא בפעילות סוליסטית. ואכן, בגדול זהו זמן מצוין לשיפוץ מערכות היחסים והשותפויות שלכם, להעמקת קשרים זוגייים קיימים, ואם הלב פנוי גם ליצירת קשר חדש מרתק ומעניין.

בתולה
על פניו נראה שאתם הם אלה שימצאו בתקופה הקרובה בלב העניינים, בתולות. כוכב מרס ששוהה במזל שלכם נכנס למצב עצירה לקראת כניסתו להילוך אחורי בהמשך השבוע. זהו מיקום לא קל שיכריח אתכם לשדרג את כל הפעילות של החדשים האחרונים, לשפר עמדות, ולחזור לבסיס.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דגים בימים אלה, אלמנט שלא ממש עושה לכם חיים קלים. מצד אחד אתם יצירתיים ומקסימים מהרגיל, אך מצד שני – נתונים למצבי רוח משתנים במהירות, ומגלים חוסר יציבות בכל מה שקשור לצד הפרקטי של החיים. השקיעו קצת יותר בבריאות שלכם.

עקרב
שהותה של ונוס במזל דגים מאפשרת לכם להתמקד במה שבאמת מרגש אתכם, עקרבים, ולפעול בהתאם לתחושות הבטן והאינטואיציה שלכם קצת יותר מאשר בהתאם להגיון ולצד המעשי. בגדול זהו זמן טוב לאהבה על כל המשתמע, והצד הרומנטי שלכם מקבל ביטוי מעמיק ומרגש יותר.

קשת
מיקומה של ונוס במזל דגים מדגיש בתקופה הקרובה את כל מה שקשור לבית ולמשפחה מבחינת השקעה ביחסים קרובים, ומתן תשומת לב רבה יותר לאנשים קרובים בחייכם. זמן טוב גם למסע שיפוצים קצר בבית ובסביבתו, ואולי גם למחשבה על שינוי מקום מגורים, ומעבר למקום עם אנרגיה אחרת.

גדי
מרקורי עובר בסוף השבוע לבית הכספים שלכם, גדיים, מקום בו שוהה כבר השמש. זה אומר בגדול שהגיע הזמן להתמקד בקרקע שמתחת לרגלים, ובעיקר להתמקד בצד הכלכלי ובחשבון הבנק. זמן מצוין גם להשקעה רבה יותר ביחסים קרובים ולהתמקד במלה 'בטחון', על כל המשמעויות שלה.

דלי
משהו טוב קורה לתקשורת שלכם השבוע, דליים: מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל שלכם, מקום בו נמצאת כבר השמש וחוגגת לכם יומולדת, ונראה שהגיע הזמן לא רק לשפר תקשורת עם אנשים בחייכם אלא גם לחזור לתקשורת עם חברים וידידים שהתאיידו לאחרונה מחייכם. גשו אל הטלפונים שלכם!

דגים
ונוס שוהה בימים אלה במזל שלכם, דגיגים, ואת השפעה אתם יכולים כבר להרגיש מזה יותר משבוע. ונוס מביאה איתה לב פתוח לרווחה, כמו גם יכולת לפעול באופן חם ואוהב בכל תחום בחייכם. בעיקר משפיעה ונוס כמובן על חיי הרגש, הזוגיות והאהבה: תנו להם מקום גדול יותר בחייכם כעת.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully