וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

12.1.2012 / 13:05

בשבוע המתחיל ב-15.1.12 עלולים להופיע מצבי רוח משתנים, וקושי לשמור על גישה עקבית ומעשית. שתפו אחרים במה שעובר עליכם

ואם יש שבועות שבהם אני ממליץ בכל לשון להשאר בפוקוס ולא לאבד שליטה לרגע, זה בהחלט אחד מהם. כשפלוטו ונפטון חוגגים, כדאי בהחלט לעמוד על המשמר ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו, לא עסקית לא כלכלית ובעיקר לא רגשית.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין פלוטו היצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה להביא איתה פתיל קצר במיוחד ותגובות קיצוניות אף למצבים רגילים ביומיום שבדרך כלל היינו עוברים עליהם לסדר היום, ולכן חשוב לגלות רגישות, להבין שהפרשנויות שלנו עלולות להיות שגויות השבוע, ולהחליט כבר עכשיו שלא יוצרים דרמות ולא מנתקים קשרים. מצד שני, הצמידות הזו עשויה להביא איתה שיחות עומק מרגשות באמת אם נחליט שהצירוף הזה של מלים פלוס עומק ילך לכוון עמוק ויצירתי, ולאו דווקא לריבים דרמטיים. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, עקרב גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – אלה מתחזקים כשוונוס הרגשית נצמדת לכוכב נפטון המטשטש והמערפל, ויוצרת מעורבות רגשית גבוהה במיוחד. אולי משום כך עלולות להווצר בעיות להיות מעשיים בתחילת השבוע ואף בהמשכו, כמו גם קושי במיקוד בפרטים הקטנים. מצבי רוח משתנים, קושי לשמור על הציר שלנו ועל גישה עקבית ומעשית – גם אלה עלולים להופיע עכשיו, וחשוב שנשתף אחרים במה שעובר עלינו. מצד שני, זו צמידות יצירתית ואת היצירתיות הזו נוכל גם לבטא באופן עוצמתי גם ביחסים. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה דגים ובתולה.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל טלה החברתי למזל דגים המופנם והרגשני. הרגשות הופכים חזקים יותר ביחסים, ויכולת הנתינה שלנו מתחזקת גם היא. אולם ונוס במזל דגים הופכת אותנו גם למופנמים למדי, וחשוב לדעת גם לבטא רגשות ובאופן ברור, ולא להסתגר מאחורי הקלעים כשמצב הרוח שלנו משתנה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
ונוס עוברת השבוע למזל דגים, וההשפעה שלה בעיקר תהיה על תת המודע שלכם, ועל הנעשה מאחורי הקלעים מבחינה רגשית. זמן מצוין לנקות משקעים רגשיים שהצטברו להם, ואם אפשר – להחצין רגשות, ולא להשאיר דברים בבטן.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל דגים, והאנרגיה שלכם משתנה. השור נחשב כמזל מעשי למדי, אבל מהשבוע נראה שהחיים הופכים להיות עדינים ורכים יותר, עם דגש מיוחד על פעילות חברתית, ושתופי פעולה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל גדי הקשוח, והוא מתאמץ לעמוד בכל המטלות שהחיים מטילים עליו ולשרוד. אבל מה, יש לא מעט כאלה, ויש גם לא מעט ביקורת אישית. זמן לשלוף את הפרפקציוניזם שלכם, ו...פשוט להשקיע בלי חשבון.

סרטן
מרקורי ששוהה עכשיו בבית הזוגיות שלכם מאפשר לכם לפעול באופן תקשורתי במיוחד עם פרטנרים ושותפים. זהו זמן טוב לתרגם רגשות למלים, בעיקר למלים שלא אמרתם עד כה. שתפו את הפרטנרים בהחלטות וצרו תקשורת חיובית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם מסיימת השבוע את הילוכה במזל גדי הנוקשה והמחוספס משהו, ויוצאת לחופשי בסוף השבוע כשהיא עוברת למזל דלי החברתי והאקטיבי. הגיע הזמן להשקיע במערכות היחסים שלכם, אריות.

בתולה
ונוס עוברת השבוע לבית הזוגיות והשותפויות שלכם, ומביאה איתה יכולת להעמיק זוגיות וקשרים רגשיים, להיות קשובים יותר לפרטנרים שלכם, ואם הלב פנוי לו – גם לצאת לסדרת היכרויות ולהכיר אנשים שיכולים להתאים לכם. שווה לנסות.

מאזניים
מעברה של ונוס שליטת המזל שלכם למזל דגים הופך את החיים להרבה יותר רגשיים ורגשניים. חשוב להזהר משיקולי דעת מוטעים בעיקר בתחום הכלכלי והעסקי. מעבר השמש למזל דלי לעומת זאת, מביא איתו לא מעט רומנטיקה והנאות קטנות...

עקרב
הצורך שלכם בביטוי אישי מתחזק כשוונוס עוברת למזל דגים, ומביאה איתה גל רומנטי מחודש. אולם מעברה של השמש למזל דלי מאותת על צורך להשקיע יותר מעצמכם בבית ובמשפחה. אם תוכלו לחבר בין שתי המגמות – הרווחתם, ובגדול.

קשת
הגיע הזמן לשפר יחסים בבית ובמשפחה, כשונוס שעוברת למזל דגים עוזרת לכם לשפר תקשורת עם בני הבית, ולהחזיר את האהבה למשפחה. זמן טוב לבלות וליהנות עם בני הבית, לשתף ברגשות ובתכניות, ולהשקיע בביחד.

גדי
ונוס עוברת לבית הכספים שלכם, גדיים, ואולי באמת הגיע הזמן לשפר תקשורת עם חשבון הבנק שלכם ועם התחום הכלכלי בכלל. זמן טוב לחשבון נפש אמיתי בכל הנוגע לכספים בכלל, ולסגירת אוברדראפט מעיק בפרט.

דלי
מזל טוב, דליים! השמש עוברת למזל שלכם ואפשר להתחיל לחגוג לכם עם מסיבות ההפתעה רבות המשתתפים שלכם, שכן לכל דלי ממוצע יש הרי כמה מאות חברים מהגנון ועד המילואים... זו הולכת להיות שנה אסרטיבית – ומרתקת!

דגים
משהו טוב קורה לכם, דליים: השמש עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, ואפשר לומר בגדול שגם האהבה מוכנה ויכולה לחזור אם תפתחו את דלת הלב, ותאפשרו לה. זמן מצוין לרגשות חמים, ולשלל היכרויות חדשות ומעניינות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully