וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-8 בינואר כדאי לדחות החלטות עסקיות ולנסות לשמר קשרים. היזהרו מקצרים בתקשורת

על פניו אפשר לומר שזהו שבוע מאוד עמוס רגשית וכוכבית, ולא מעט שינויים במצב הכוכבים נדחסו לפרק הזמן הקצר הזה, מה שיצריך מאתנו לגלות גמישות מירבית, ולעשות הרבה התאמות כדי להסתגל במהירות למציאות הרגשית המשתנה סביבנו. אחרי השנה הקודמת, אפשר לומר שכבר די התרגלנו.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל קשת החמים והאקטיבי, למזל גדי המחושב והמשימתי. מכיון שמרקורי הוא גם כוכב התקשורת שלנו אפשר לומר שהתקשורת של כולנו עוברת מעין מהפך השבוע, ותדרוש מאתנו בתקופה הקרובה להתנהל באופן זהיר במיוחד, ובעיקר – מחושב ומעשי מאוד. זה לא יהיה קל עם כל הזויות שמרקורי יוצר השבוע, אבל זה יהיה הרקע שילווה את כולנו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

הרגשות השבוע – הרגשות הופכים טעונים ומעורפלים ומאיימים להציף אותנו לא מעט, כשונוס הרגשית פוגשת בצמידות על נפטון המטשטש ומערפל. צמידות כזו יכולה להביא איתה אהבות אבודות, הזדמנויות עסקיות מטעות ופה ושם גם נוכלויות כאלה ואחרות – פשוט קשה לראות את המציאות עכשיו כפי שהיא, ולכן כדאי את ההחלטות העסקיות ואפילו הרגשית לדחות לשבוע הבא, אם אפשר. מי בעיקר יושפע ויופעל מהזוית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים דלי ואריה.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו, לבין אורנוס התזזיתי. הזוית הזו מביאה איתה בעיקר קצרים בתקשורת שלנו, שהופכת עצבנית וחסרת סבלנות. כעת אנו זקוקים להרבה סיפוקים מיידים ולתשובות מהירות, ואין לנו סבלנות לתהליכים ארוכים ולאנשים איטיים, אלמנט שהוא לבדו מביא איתו עצבנות והתפרצויות כעס קטנות אך מסיביות. אולי משום כך כדאי להחליט כבר עכשיו שלא מנתקים קשרים, גם אם מאוד מתחשק. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות בתולה, תאומים, דלי ואריה.

ועד שנבין, עד שנדע איך לחבר בין המעורפלות הרגשית של ונוס לחדות של אורנוס, ולהפוך אותם לתקשורת רגשית ואינטנסיבית כאחד – שבוע טוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

תחזית שבועית

טלה
האסרטיביות מתחזקת בהדרגה, כשמרקורי כוכב התקשורת עובר לבית התקשורת שלכם כבר בתחילת השבוע. המעבר הזה הופך אתכם זמינים יותר תקשורתית ליזמות חדשות, ומאפשר לשפר עמדות מול בוסים ואחראים. נאה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת שבוע לא קל כשהיא נצמדת לנפטון הרגשני, ואתם עלולים ללכת מעט לאיבוד.. בהמשך מצב הרוח מתייצב, וונוס עוברת למזל דגים הרגשני ומעניקה לכם תקופה תקשורתית רכה ומליאת קסם.


תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל גדי הנוקשה וידרוש מכם תוצאות בשטח ושעות נוספות של עבודה, לא לפני שיצור זוית פעולה תזזיתית עם אורנוס שתביא ניתוקים ושינויים, וצמידות עם פלוטו שעיקרה תקשורת כוחנית. זהירות..

סרטן
מעברו השבוע של מרקורי כוכב התקשורת לבית הזוגיות והיחסים שלכם, מאפשר תקשורת זוגיות ודיאלוג יצירתי על כל המשתמע. זה בדיוק הזמן לפעול באופן חכם ביחסים, לפתור בעיות, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו ביחסים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה במזל גדי גם השבוע, ומביאה איתה שבוע קשוח שדורש מכם לעמוד בציפיות של עצמכם, ולפעול באופן מאורגן וקפדני ככל האפשר. זוית הרמונית בין השמש למרס מאפשרת חלוקת משאבים נאה ושתופי פעולה.

בתולה
השמש ומרקורי שוהים בבית היצירתיות והרומנטיקה בעוד מרס שוהה במזל שלכם, מה שאומר שחלק מהאנרגיה שלכם יופנה כעת לצורך בביטוי אישי יצירתי, ולפעילות רומנטית.. ונוס מסייעת לעומת זאת בתחום המקצועי, ומאפשרת שינויים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם פותחת את השבוע במזל דלי החברתי ומביאה איתה טא'ץ רומנטי נפלא וים של אהבה. אבל בהמשך סופגת ונוס זוית פעולה מנפטון המעורפל, מאבדת כוון, ואז עוברת למזל דגים והמעורבות הרגשית – בשיאה. לא קל..

עקרב
מעברו של מרקורי לבית התקשורת שלכם הופך אתכם למילוליים ותקשורתיים מהרגיל, עקרבים. כעת אפשר וכדאי גם לדבר לפני שפועלים, ולא לתת רק למעשים את החשיבות המכסימלית. ונוס במזל דגים מביאה רצון לאהבה אמיתית..

קשת
נושאי בית ומשפחה יודגשו כשונוס הרגשית עוברת למזל דגים ומביאה איתה עדנה ליחסים משפחתיים ולדיאלוג עם בני הבית. זהו זמן טוב לשים את הדגש על עשייה ביתית. מרקורי ושמש בבית הכספים מאפשרים לסגור אוברדראפט, ולחזור ליציבות.

גדי
כוכב מרקורי עובר למזל שלכם השבוע, ואפשר לומר שגם הגדיים המופנמים לומדים עכשיו לדבר, לחלוק ו שתף את שעובר עליהם עם הסביבה הקרובה. הגיע הזמן לדבר על מה שחשוב לכם באמת, ולתת למלים גם לבטא רגשות..

דלי
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם בתחילת השבוע, אבל בהמשכו היא עוברת לבית הכספים שלכם, דליים, ומביאה כמה בונוסים קטנים אך משמעותיים. אולם קודם לכן יוצר מרקורי זוית עם אורנוס שליט המזל שלכם, וכדאי להזהר מקצרים בתקשורת.

דגים
משהו טוב קורה לכם בסופו של השבוע:ונוס עוברת ל מזל שלכם, וכדרכה מביאה איתה אופטימיות, גישה חיובית, ופה ושם גם לא מעט אהבה. מעברו של מרקורי למזל גדי בתחילת השבוע עוזר להרחיב את המעגל החברתי שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully