וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית שנתית: מה צפוי לכל המזלות ב-2012?

29.12.2011 / 16:25

איזה מזל יפרוץ קדימה בשנה הקרובה, למי כדאי לשמור על עצמו יותר מתמיד ומי יידרש לעבור תהליכי עומק במשפחה ובזוגיות? 2012 - תחזית אסטרולוגית לכל המזלות

טלה

אורנוס עוזר לשנות גישה והתנהלות, ופלוטו לוחץ על דוושת האמביציה. המטרה: להתמודד עם לחצים ולהראות תוצאות. השקיעו בבריאות שלכם.

השנה אתם משנים גישה, טלאים. הגיע הזמן להתנער ממערכות יחסים שמיצו את עצמן ומכל מה שעוצר אתכם בדרך, והצורך להפגין הישגיות הופך להיות משמעותי במיוחד, כשפלוטו חוגג בבית הקריירה שלכם. אולם לדרייב חזק מדי עלול להיות גם מחיר, והמחצית הראשונה של השנה, כשמרס שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה, ובעיקר בהילוך אחורי, עלולה לגבות מחיר לא קטן אם לא תהיו ממוקדים במטרות האמיתיות שלכם.

עצם שהותו של מרס במזל אחד במשך חצי שנה הוא נדיר – ודורשני מאוד. זה קורה בבית העבודה והבריאות שלכם, מה שאומר ששני הנושאים האלה הם המשמעותיים ביותר השנה, לבד מהצורך בשינויים ובגישה אסרטיבית.

אורנוס כוכב השינויים עוזר לכם לשנות מגמה וגישה אבל חשוב גם לדעת מתי לומר לא, ומתי גם למצוא זמן פנאי לעצמכם ללא מינון גבוה של ביקורתיות פנימית או חיצונית.

מרס שליט המזל שלכם עובר כבר בינואר 2012 להילוך אחורי עד חודש אפריל, ומכריח אתכם קודם כל לסגור מעגלים ולהשקיע בבריאות שלכם, לפני שתפרצו שוב קדימה. מאמצע אפריל עד סוף יוני 2012 תינתן לכם ההזדמנות לסגור מעגלים סופית ולפנות לדרך חדשה.

24 בינואר - אפריל: מרס בהילוך אחורי. שדרוג אישי וסגירת מעגלים. חשוב להמנע מעודף פעילות פיזית, ולהזהר בכבישים.

4 ביולי - 25 באוגוסט: מרס במזל מאזניים. השקעה ביחסים ושדרוג זוגיות. הקשבה – מילת המפתח. תנו מקום לפרטנרים ולזולת.

שור

פתיחת דלתות, יוזמות והתחלות, אזורי פעולה ועשייה חדשים, מיסוד קשרים בזוגיות ובשותפויות.

פעם ב-12 שנה נמצא יופיטר כוכב השפע במזל כלשהו, כשהוא עוזר לו לפתוח דלתות ולהרחיב תודעה ואופקים. וזה קורה לכם במחצית השנה הראשונה של 2012 כשיופיטר שוהה לו במזל שלכם, אחרי ששהה שם גם במחצית השניה של 2011 והחל את התהליך. אותו יופיטר מביא לכם השנה שפע של רעיונות ויוזמות וגישה אופטימית שכדאי לנצל, ולרוץ קדימה. המחצית השנייה של השנה תהיה פרק זמן של מימוש הפוטנציאל בעבודות וכספים: יופיטר עובר בחודש יוני לבית הכספים שלכם ומשדרג את התחום הכלכלי, אך דברים לא יקרו מעצמם אם לא תקחו יוזמה.

מעברו של סטורן הקשוח למזל עקרב בספטמבר 2012 מביא איתו צורך למסד קשרים בזוגיות ובשותפויות ולגלות אחריות ורצינות עסקית וזוגית.

ונוס שליטת המזל שלכם שוהה בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם בחודשים מאי ויוני: זה הזמן להזהר מאוד: לא כל הנוצץ הוא זהב.

כוכב מרס שוהה בבית הרומנטיקה, היצירתיות והביטוי האישי שלכם במשך חצי שנה שלמה, אבל במשך ארבעה חודשים, החל מאמצע ינואר 2012 הוא בהילוך אחורי - זה הזמן להגדיר מחדש צרכים רגשיים, ולתת ללב הזדמנות לבחור כיווני פעולה חדשים תוך סגירת מעגלים ישנים. מאפריל והלאה – משנים כוון או מעמיקים את מה שיש.

16 במאי - 28 ביוני: ונוס שליטת המזל שלכם בהילוך אחורי בבית הכספים שלכם: גלו זהירות, והתמקדו בשמירה על הקיים.

12 ביוני: יופיטר עובר למזל תאומים ולבית הכספים שלכם. הגיע הזמן לגישה וחשיבה שונות בתחום הכלכלי.

תאומים

לחצים, מתחים והישרדות במחצית הראשונה של השנה; התחלות חדשות ופריצות דרך במחצית השנייה.

המחצית הראשונה של 2012 דורשת התמודדות לא קלה ועמידה בלחצים ומתחים מסוגים שונים: יופיטר כוכב השפע שוהה במזל שור ומדגיש את הצורך לפעול בעיקר מאחורי הקלעים, ולשמור על מה שיש. במקביל מדגיש הילוכו האחורי של כוכב מרס במזל בתולה בחודשים ינואר-אפריל את הצורך לשדרג דיאלוג ביתי ומשפחתי, עם חשיבה על שינוי מקום מגורים והשקעה בבית ובסביבתו. חשוב להזהר מאוד ולבדוק בשבע עיניים כל פעולה. בחודשים אפריל ומאי – זמן טוב למכור או לקנות בית, ולהתארגן מבחינה ביתית ומשפחתית.

רגשות: עד חודש ספטמבר יושב סטורן הנוקשה בבית היצירתיות והרומנטיקה שלכם ומלמד אתכם פרק או שניים בהלכות רגש וביטוי אישי. הקלה תורגש באוקטובר: סטורן עובר לבית העבודה והבריאות שלכם, והגיע הזמן להתמקד בנושאים אלה, והרבה.
מעברו של יופיטר למזל שלכם בחודש יוני מביא איתו צורך חזק בהתפתחות אישית ופריצות דרך חדשות. זה הזמן לרוץ קדימה, תאומימים.

שנה נפלאה של הפתחות והתפתחות אישית, פנימה והחוצה, ובכל התחומים – זו שנת 2012 מבחינתכם.

15 ביולי - 8 באוגוסט: מרקורי בהילוך אחורי במזל אריה. זהירות בנושאי תקשורת, זהירות עם חוזים והסכמים, וזהירות במלים שלכם. חכו עם עסקאות לאמצע אוגוסט.

7 - 27 בנובמבר: מרקורי בהילוך אחורי במזלות קשת ועקרב. נושאי עבודה ויחסים דורשים עכשיו התייחסות זהירה ומיוחדת. הימנעו משינויים דרמטיים. זמן לשדרוג מקצועי ושדרוג ביחסים.

סרטן

מעורבות חברתית גבוהה, תקשורת יעילה עם מוסדות וארגונים, והכנות לפריצות דרך ומימוש רעיונות ויוזמות.

המעגלים החברתיים והדיאלוג עם מוסדות וארגונים בחייכם משמעותיים מאוד במחצית השנה הראשונה של 2012. יופיטר ששוהה במזל שור במחצית השנה הראשונה מביא איתו מעורבות חברתית גבוהה והשקעה במעגל החברתי שלכם. כעת הזמן לפרוץ קדימה בעזרת מוסדות וארגונים בחייכם ולקבוע עובדות בשטח. במקביל חשוב להזהר בין ינואר למרץ מתקשורת תוקפנית שעלולה לגרום לדרמות וסערות מיותרות.

בחודש יוני עובר יופיטר לבית תת המודע שלכם. זה הזמן לתכניות פעולה חדשות ולהתבוננות מבחוץ והכנת שעורי בית לגבי פריצות דרך גדולות שיתרחשו ב-2013, תוך שינוי סדרי עדיפויות וניקוי משקעים שהפריעו לכם עד כה.

מעברו של סטורן במקביל לבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם באוקטובר, עשוי להביא איתו כובד מסוים, ואיתו מינון גבוה יותר של רצינות ואחריות בנושאים אלה. אם לא משקיעים – לא מגיעים, וזה נכון ברומנטיקה כמו גם בביטוי האישי שלכם. זה אולי השיעור המשמעותי של השנה הזו גם אם הוא מגיע על חשבון הרגלים והנאות.

במקביל, מביא איתו השנה כוכב אורנוס יכולת לפרוץ דרכים חדשות בנושאי קריירה, בתנאי שלא תפחדו לוותר על העבר שהפריע עד כה.

23 בספטמבר - 23 באוקטובר: זמן להשקעה מסיבית באמביציה ובקריירה שלכם. זמן טוב לשדרג תדמית, ולהפגין שליטה ונכוחות.

18 בנובמבר - 27 בדצמבר: השקעה ביחסים, תוך הימנעות ממאבקי כוח ומשחקי אגו. חשוב לא לנתק קשרים, הן בזוגיות והן בשותפויות, אלא לדבר על הכל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

אריה

ריצה קדימה בנושאי קריירה ושליטה, וצורך בהשקעה מחודשת ורצינית בנושאי בית ומשפחה.

נפטון בהילוך אחורי במזל דלי מול המזל שלכם, עדיין מקשה על כיוון פעולה ברור בתחילת השנה, אך בפברואר הוא עובר למזל דגים והכיוון הופך ברור יותר.

כוכב אורנוס עוזר לכם השנה עד חודש יולי להרחיב אופקים, להתמקד בלימודים ובנסיעות, ולהסתכל על החיים באור חיובי יותר עם אומץ והעזה במינון גבוה יותר. אל תפחדו לסיים קשרים מהעבר.

כוכב יופיטר שוהה עד יוני בבית הקריירה שלכם, מיקום לאמביציונרים שבכם: זמן מצוין לרוץ קדימה הכי רחוק שאפשר, כי הפעם הבאה שיופיטר יגיע למיקום הזה תהיה רק בעוד 12 שנים...

סטורן הנוקשה עובר למזל עקרב באוקטובר, ויכריח אתכם להשקיע ברצינות בבית, במשפחה ובחיי הרגש. סטורן יכביד לא מעט במקביל וגם יגרום לנושאי בתים ורכוש להיות משמעותיים מבחינה עסקית וכלכלית.

יופיטר, המאכלס את בית התקשורת שלכם, יעבור למזל תאומים ביוני ויביא איתו שנה מצוינת של תקשורת יעילה עם לא מעט בני ברית שיכולים לעזור ולסייע, חשיבה חכמה שעוזרת לקדם עניינים, והרבה נסיעות ותנועה.

6 בספטמבר - 4 באוקטובר: ונוס שוהה במזל שלכם, ומביאה איתה זמן רגשני ונעים. כעת כדאי גם לפתוח את הלב.

15 ביולי - 8 באוגוסט: מרקורי בהילוך אחורי במזל שלכם: חשוב להזהר במלים ובהסכמים שאתם עושים. ובעיקר- זהירות עם יוזמות חדשות.

בתולה

דרייב חזק לעשייה מכל הסוגים, גישה אופטימית אך תוקפנית, צורך לעמוד על המשמר ולא לאבד את הצפון.

אתם חווים השנה משהו נדיר שאולי גם לא תחוו: מרס שוהה מחצית שנה במזל שלכם (!) כשבפרק הזמן הזה הוא נמצא בהילוך אחורי בין ינואר לאפריל, ועוזב למזל מאזניים רק בתחילת חודש יולי. מרס מביא איתו עצבנות וחוסר שקט, אך במקביל גם מעורר אתכם לעשייה מכל הסוגים והמינים. בזמן ההילוך האחורי כדאי להזהר מסערות ודרמות ולהתגבר על מתחים ולחצים. נצלו את החודשים אפריל ומאי לשינוי פאזה וכיוון, וליוזמות חדשות.
עד חודש מאי מביא איתו כוכב יופיטר צורך חזק בהתפתחות אישית וקשרים עם חו"ל, וכדאי לנצל את פרק הזמן הזה להרחבת אופקים. זה הזמן להתעדכן, לחשוב כמה צעדים קדימה ולא להשאר מאחור.

מרס שוהה בבית הכספים שלכם ביולי ואוגוסט, ועלול לגרום לכם קשיי נזילות - כדאי להזהר עכשיו מהוצאות שאינן הכרחיות. סטורן עוזב את בית הכספים שלכם באוקטובר, ואתם נושמים לרווחה. הגיע הזמן לפתוח ערוצים חדשים בתחום הכלכלי ולממש רעיונות ותכניות. מעברו לבית התקשורת שלכם הופך אתכם רציניים ואחראיים מהרגיל.

פלוטו שנמצא בבית הרומנטיקה והיצירתיות מאפשר לחוות את מלוא עוצמתכם בכל מה שקשור לתשוקה, לריגוש ולביטוי אישי. נצלו אותו כדי לפתוח דרכים חדשות לביטוי אישי ולרומנטיקה.

24 בינואר - 14 באפריל: חשוב לא להכנס ליוזמות ולמאבקי כוח, ולדעת לוותר ולהתפשר.

4-29 באוקטובר: ונוס שוהה במזל שלכם ומביאה איתה נוכחות נעימה וקסם אישי. זמן להתפייס מחדש עם העולם, ולחזור לאקשן.

מאזניים

שינוי גישה או כיוון במערכת המשפחתית והזוגית, חזרה לבניית עוצמה אישית, התארגנות כלכלית מחודשת.

מערכת של לחצים מפעילה אתכם השנה מצד כוכב פלוטו שמכריח אתכם להתמקד בבית ובמשפחה ולהתחבר מחדש לעוצמה שלכם בדיוק מהמקום הזה. אורנוס מצידו, מאפשר שינויי סטטוס וגישה ביחסים ובזוגיות, עם צורך חזק בחופש אישי ובהרבה ספייס.

אולי זה באמת הזמן לבדוק לעומק את שתי המערכות האלה, המשפחתית והזוגית, בעיקר עכשיו אחרי שסטורן שהכביד עליכם במשך שנתיים וחצי יוצא סוף סוף מהמזל שלכם, ועובר לבית הכספים. כעת הזמן לבדוק לעומק את המילה 'בטחון' ובכל התחומים.

כוכב פלוטו הייצרי והעוצמתי מאפשר להתמקד בתהליכים הקשורים לבית ולמשפחה, לידת ילדים ו/או עסקים. ונוס שליטת המזל שלכם עוברת להילוך אחורי בחודשים מאי ויוני, ומאפשרת עם סטורן לוותר על דברים שנצמדתם אליהם שסימלו דרך חיים ישנה או פחדים מהעבר. הוויתור והשינוי בכל מקרה יהיה לטובה, במוקדם או במאוחר.

הבשורה של השנה מגיעה באוקטובר: סטורן עוזב למזל עקרב והגיע הזמן לממש את הפוטנציאל הכלכלי שלכם. קדימה! כוכב יופיטר מדגיש את הצורך בהתרחבות אישית בכלל החל מיוני, וזהו זמן לגישה אופטימית יותר לחיים שמדברת על התפתחות אישית כדרך חיים. יהיה מעניין.

4 ביולי - 22 באוגוסט: מרס שבמזל שלכם מביא איתו דרייב חזק לעשייה, נוכחות ועוצמה. נצלו את כל אלה ליוזמות חדשות.

16 במאי - 28 ביוני: ונוס שליטת המזל שלכם בהילוך אחורי במזל תאומים בבית הנסיעות וההתפתחות אישית: הזהרו בכבישים ובנסיעות בכלל, ובעיקר במלים שלכם.

עקרב

תהליכי עומק של התחדשות אישית, ופתיחת בית הספר של סטורן להתארגנות מחודשת אישית וכלכלית.

השנה נפתחת כשפלוטו שליט המזל שלכם נמצא במזל גדי ובהילוך קדמי, והוא יריץ אתכם קדימה עד מאי 2012 ויאפשר לכם להתעדכן, לשדרג את העוצמה והאומץ שלכם ולהתמודד עם התחלות חדשות.

מימוש התובנות של התהליך הזה יתרחש מאפריל עד ספטמבר: כעת פלוטו בהילוך אחורי ואפשר לבדוק את מה שלמדתם בשטח, הלכה למעשה. בסביבות יוני יוצר פלוטו זווית פעולה עם אורנוס חסר השקט וחשוב להמנע מגישה קיצונית כולל ניתוקי קשרים.

יופיטר משפיע לטובה על מערכות היחסים שלכם עד חודש מאי השנה כשהוא בבית הזוגיות שלכם. מעברו למזל תאומים יכריח אתכם להיות זהירים בכספים ובהשקעות.

המעבר המשמעותי מבחינתכם השנה הוא מעברו של סטורן הנוקשה באוקטובר. סטורן ישהה במזל שלכם במשך כשנתיים וחצי, ויעביר אתכם סוג של טירונות מבחינת סדרי עדיפויות מעשיים, יכולת לשדרג את עצמכם כלכלית, אישית וזוגית, ויכולת להתחבר לעולם ולמסגרות הפעולה שלו באופן בוגר ושכלתני ולא רגשי. לוותר על הרגש תמורת גישה שכלית שכזו זה לא קל, וזה דורש מכם קודם כל התמסרות לתהליך תוך ויתור על הנאות ופינוקים והליכה קדימה עם הרבה אומץ שיצדיק את עצמו אם באמת תלכו עם הדברים עד הסוף ובלי פחד. רק חריש עמוק באמת יביא איתו את השינוי המיוחל, עקרבים, והמזל הקשוח שלכם לא נבהל בקלות משינויים.

24 באוגוסט - 5 באוקטובר: מרס שוהה במזל שלכם ומגביר את הרצון והצורך לפרוץ חומות ומגבלות, ולהתמודד עם אתגרים גדולים.

23 בנובמבר - 17 בדצמבר: ונוס ששוהה במזל שלכם מביאה איתה בונוסים לא קטנים בנושאי קריירה ואתגרים אישיים. זמן ליוזמות.

קשת

גישה אסרטיבית לאמביציה ולקריירה, גישה שונה ליחסים ולזוגיות, שינוי קונספט לגבי המילה 'ביטחון'.

על פניו נראה שזו הולכת להיות שנה אתגרית מאוד, קשתים. יופיטר שליט המזל שלכם מכריח אתכם לפגוש את הצד הפרקטי שלכם, ולפעול איתו בשיתוף פעולה למרות ויתור על חופש מסוים שהתרגלתם אליו. הגיע הזמן לשים רגליים על הקרקע ואת זה הרגשתם כבר מאמצע השנה הקודמת, תודו, אלא שכעת יש לכם יותר זמן להתאמן...

ביוני עובר יופיטר עובר למזל תאומים בבית הזוגיות והשותפויות, וזה אולי הזמן לבדק בית בנושאים האלה ואם הלב פנוי – בדיקת מערכות יחסים אופטימיות ושמחות שהגיע הזמן לפגוש. אבל את השיעור האמיתי שלכם אתם פוגשים דווקא בחודש אוקטובר, עם מעברו של סטורן למזל עקרב: כעת חייב החרגול השמח להניח את הכינור, וללמוד מהנמלה איך לפעול נכון וחכם בתחום הכלכלה והכספים. הגיע הזמן. מי אמר שהקשת זקוק לבטחון? הוא תמיד מראה את ההיפך, אבל השנה הדיאלוג עם המילה הזו ישתנה.

בנוסף, מצפה לכם מחצית שנה מאוד אמביציוזית: כוכב האקשן, מרס, שוהה במזל בתולה עד חודש מאי, כשבחודשים ינואר-אפריל הוא בהילוך אחורי, וכל זה – בבית הקריירה שלכם. חשוב לא למרוד בסמכויות למרות האופי הקשתי המוכר, אלא לחפש לכם דרכים משלכם לביטוי אישי וקרייריסטי מבלי להרוס את מה שקיים כעת. לא קל, אכן, אבל אפשרי.

8 באוקטובר - 18 בנובמבר: מרס מביא את בשורת היוזמות האישיות הממוקדות: חפשו את פריצת הדרך החזקה, ורוצו קדימה.

17-30 בדצמבר: ונוס במזל שלכם מביאה איתה עוצמות חדשות ויכולת שדרוג רגשית ואישית. נצלו אותן.

גדי

שינויים בתפיסת העולם, דרכים חדשות לביטוי עוצמה וביטוי אישי, שיתופי פעולה כדרך חיים.

השנה נפתחת כשפלוטו ששוהה במזל שלכם רץ בהילוך קדמי בו ישהה עד חודש אפריל: זהו זמן של התפתחות אישית, בעיקר לאלה שנולדו בשבועיים הראשונים של המזל, אבל יתכן שתצטרכו לוותר על כמה עקרונות או עמדות כוח שהתבצרתם בהן, כדי לזכות בעוצמה וביכולת להתמודד עם אתגרים גדולים באמת למרות הפחדים שלכם. זה יקרה בעיקר בחודשים שבין מאי לספטמבר.

את השינוי האמיתי השנה תחוו בהמשך: מעברו של סטורן שליט המזל שלכם למזל עקרב מוריד סוף סוף את הלחץ מבית הקריירה שלכם, שהיה שם בשנתיים וחצי האחרונות והריץ אתכם קדימה, לטוב ולרע. סוף סוף אפשר להעביר לרגע את שרביט האמביציה הזה למוסדות וארגונים בחייכם ולשיתופי פעולה מסוגים שונים, אחרי שהתרגלתם לחשיבה ופעילות סוליסטית מול כל העולם, חשיבה שהתישה אתכם לא מעט כבר בשנה האחרונה.

זה בדיוק הזמן לראות את העולם ממקום חברתי וחברי יותר, להיעזר בקשרים שלכם כדי לבנות שיתופי פעולה שיגשימו מטרות משותפות באיחוד כוחות ולא לבד, וליהנות משייכות למעגלים חברתיים חדשים ומעניינים.

כוכב השינויים אורנוס שנמצא במזל טלה מביא איתו יכולת לשנות דיאלוג משפחתי, מקום מגורים או התנהלות ביתית בכלל. זמן טוב למצוא זמן פנאי לעצמכם בסבך כל המטלות שלקחתם, ולשנות את הגישה הסגורה והמופנמת כלפי העולם בכלל.

9-27 בינואר: מרקורי במזל שלכם מאפשר זמן איכות תקשורתי. נצלו את פרק הזמן הזה לפגישות ושיחות משמעותיות.

6 באוקטובר: סטורן שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, והאנרגיה שלכם משתנה. זה בדיוק הזמן למצוא פרטנרים לשיתופי פעולה פוריים.

דלי

גישה אסרטיבית ושמחה לחיים, תקשורת כדרך פעולה ודרך חיים, חשיבה מסוג אחר בנושאי כספים.

אורנוס שליט המזל שלכם רץ במזל טלה, התקשורת שלכם הופכת יצירתית ומאפשרת לפתוח דלתות שעד כה היו סגורות בפניכם. אלא שאם לא תקישו עליהן – לא תדעו...

יופיטר כוכב השפע מביא איתו דיאלוג מעניין ויצירתי בנושאי בית ומשפחה: זמן לבנות את בית החלומות שלכם, לשפץ ולהרחיב, ולהעביר את מיקוד הפעילות המקצועית שלכם אל הבית וסביבתו.

מעבר יופיטר למזל תאומים ביוני שם דגש על נושאי אהבה, יצירה וביטוי אישי. זו הולכת להיות מחצית שנה מלהיבה עם לא מעט ריגושים – ומהלב. נצלו אותה.

מעברו של נפטון למזל דגים לבית הכספים שלכם בפברואר יכריח אתכם להיות מעשיים עם שתי רגליים על הקרקע, שכן השיעור של נפטון אינו קל. הוא ילמד אתכם להיות יצירתיים מאוד בכל מה שקשור לכספים, אבל גם יקשה עליכם להיות תמיד מעשיים ומפוקסים, ותצטרכו להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק.

מעבר סטורן למזל עקרב לבית הקריירה שלכם באוקטובר, הופך אתכם לרציניים ואחראיים בנושאי קריירה, אבל כדי שגם החלומות יהפכו למציאות אתם נדרשים לגלות אחריות ורצינות במידה רבה יותר מאשר בשנתיים האחרונות: רק זה יביא איתו את התוצאות, וגם הן יגיעו בעיקר לטווח ארוך, ולא בשנה הזו כנראה. זכרו שעבודת עומק אמיתית, תראה בסופו של התהליך פירות נאים במיוחד.

תחילת השנה עד ה-23 ביולי: אורנוס שליט המזל שלכם רץ קדימה ומאפשר יוזמות, רעיונות והתחלות חדשות. אל תישארו מאחור.

13 ביולי - 13 בדצמבר: זמן למימוש הרעיונות והיוזמות, ירידה לקרקע, והפיכתן לעובדות בשטח.

דגים

תקשורת מעשית, השקעה בבית ובמשפחה, וצורך להמציא את עצמכם מחדש בקונספט יצירתי אחר.

מחצית השנה הראשונה של 2012 עלולה להיות לא קלה מבחינתכם, דגיגים. כוכב מרס האסרטיבי שוהה במזל בתולה מול המזל שלכם, ומדגיש את כל מה שקשור לזוגיות ויחסים, לשותפויות ולבני ברית. הילוכו האחורי בין החודשים ינואר לאפריל מורכב במיוחד, שכן כאן תצטרכו לנווט בחכמה בין הצורך בביטוי אישי ושליטה להשקעה בפרטנרים וביחסים. מאי ואפריל יהיו החודשים בהם תוכלו לסגור מעגלים סופית בנושאי יחסים, ולרוץ קדימה.

יופיטר במזל שור בתחילת השנה הזו מביא איתו תקשורת חמה ומעשית כאחד. זהו פרק זמן אופטימי שבו כדאי לרוץ קדימה עם תכניות כדי לקבל פרגון וסיוע ממי שיכול לעזור. גייסו לעזרתכם חברים וקולגות, וקחו יוזמה.

מעברו של יופיטר למזל תאומים ביוני מביא איתו מחצית שנה ביתית ונעימה במיוחד. זה בדיוק הזמן להשקיע בבית וסביבתו, ולחזור לחמימות המשפחתית ולתחושת הביחד שאתם זקוקים לה.

אבל האירוע המשמעותי השנה הוא מעברו של נפטון שליט המזל שלכם למזל דגים בפרואר. נפטון דורש מכם בדק בית אמיתי לגבי הזהות האישית והשייכות שלכם. נפטון שואל שאלות כמו מי אני? מי אוהב אותי? לאן אני שייך? ומכריח אותנו לתת תשובות מעשיות לשאלות האלה, שדרכן אנו גם בונים את עצמנו מחדש, ובאופן שונה ופרקטי יותר. נפטון מביא איתו גם ים של קסם אישי, אבל החכמה היא לתעל את הקסם הזה למעשים בשטח, וזו ללא ספק הולכת להיות שנה נסיונית ומאתגרת מאוד בדיוק בגלל זה.

15 בינואר - 8 בפברואר: ונוס במזל שלכם מביאה ים של קסם אישי ונוכחות אטרקטיבית, היכרויות חדשות, יוזמות עסקיות, ופתיחת הלב.

12 במרץ - 4 באפריל: מרקורי בהילוך אחורי במזלות טלה ודגים. זמן לסגירת מעגלים וזהירות בנושאי חברה וקריירה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully