וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.12.2011 / 15:35

בשבוע המתחיל ב-25.12.11 כדאי להוריד קצת את הראש במקרה הצורך ולא להיכנס לדיאלוג לוחמני עם העולם. שמרו על איפוק

זהו שבוע טעון רגשית על כל המשתמע, וחשוב לפעול בו באופן זהיר במיוחד. גם פלוטו הכוחני וגם מרס העצבני מככבים בשמים בזוויות לא קלות, ולכן כדאי לזכור שכל פעולה שנעשה השבוע תגרור איתה לא מעט הדים אולי אפילו יותר מכרגיל, ואולי משום כך להחליט להנמיך את הטון, ולגלות איפוק וסבלנות.

הזווית הקשה של השבוע – זו ללא ספק הצמידות במזל גדי של השמש, מיקוד הדברים, עם כוכב פלוטו היצרי והכוחני. זו הצמידות העוצמתית ביותר מבחינת ההשפעה האישית והסביבתית שלה, וחשוב להזהר מאוד השבוע שלא להכנס לדיאלוג לוחמני עם העולם ועם הסביבה. פלוטו גם אחראי על איתני הטבע מצד אחד וגם על אירועים כוחניים מצד שני, וכדאי לא לספק לכוכב העוצמתי הזה טריגרים לפעולה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית הזו? מזלות עקרב, אריה, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – על פניו היא אינה שקטה במיוחד. מרקורי כוכב התקשורת שלנו אץ רץ לו במעלה מזל קשת כאילו כדי לפצות על הילוכו האחורי שעיכב אותו ואת כולנו לאחרונה, אבל תוך כדי מירוץ הוא יוצר זווית פעולה עם מרס האסרטיבי, זווית שעלולה להביא איתה מידה של עצבנות וחוסר סבלנות לתקשורת שלנו השבוע. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוית הזו? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בקלילות במזל דלי השכלתני, ולהביא איתה לא מעט אקשן חברתי לחיינו. כל אחד מאתנו מתוח אמנם בגלל פלוטו ומרס, אבל דווקא ביחסים הקרובים שלנו ובדיאלוג עם העולם אפשר למצוא נחמה מסוימת, ואפילו חברים חדשים שיעזרו לנו לעבות את המעגל החברתי הפרטי ואפילו להרגיש לא לבד אם אכן נפתח באמת את הלב, ונאפשר להם להתקרב. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

ועד שנבין, עד שנדע איך לקחת את כל העוצמות של השבוע הזה ולתעל אותן לעשייה פרודוקטיבית ושמחה – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם היום במזל בתולה, אלמנט שמביא איתו צורך חזק להשקיע בעבודה – ובבריאות שלכם. יתכן שזה הזמן לבדיקות רפואיות, ובמקביל – גם לקידום מקצועי ולהחלטות הקשורות לעבודה. אפשרו לאמביציה שלכם להניע אתכם קדימה, ובלי פשרות.

שור
ונוס שליט המזל שלכם ממשיכה לשהות גם השבוע במזל דלי, המאכלס את בית הקריירה שלכם. ונוס לא יוצרת זויות משמעותיות השבוע עם כוכבים אחרים, מה שאומר שיתכן שדווקא השבוע תצטרכו לקבל הרבה החלטות באופן עצמאי ובלי עצות או שתופי פעולה מאחרים. אמביציה מתחזקת משמעותה היא גם היערכות שלכם לקרבות גדולים, וליוזמות גדולות...

תאומים
מרס שוהה גם השבוע במזל תאומים ומביא איתו צורך חזק לפעול באופן עוצמתי באזור הבית והמשפחה, בעוד מרקורי שליט המזל שלכם שוהה בבית הזוגיות שלכם ומאפשר לדבר, לשתף ולחלוק את שעובר עליכם עם פרטנרים, בני או בנות זוג, ואנשים קרובים. נצלו את המלים כדי להתקרב.

סרטן
השמש שוהה השבוע במזל גדי מול המזל שלכם, ושמה את הדגש לא רק על בית הזוגיות אלא גם על אותו בית שעוסק בשיתופי פעולה של אחד מול אחד. זמן מצוין לסיעור מוחות כזה או אחר, לדיאלוג חכם בארבע עיניים שמבהיר דברים ומסדר אותם בסדר אחר, ולהעמקת קשר רגשי שקיים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי המאורגן והיעיל, והשבוע נצמדת לכוכב פלוטו היצרי והעוצמתי. זהו מיקום שמדגיש את היכולת שלכם לעשות דברים באופן אותנטי וישיר עם תחושות בטן חזקות, אבל גם מרווח הטעויות שלכם גדל בהדרגה. הזהרו מפרשנויות רגשיות מוטעות.

בתולה
מרס האסרטיבי ממשיך גם השבוע לנוע במזל שלכם, ולהביא איתו את בשורת האקשן. המיקום הזה מביא איתו בעיקר את הצורך שלכם לפעול ולעשות, אלא שמיקומו של מרקורי במזל קשת רומז שדווקא נושאי בית ומשפחה ויחסים עם קרובים הם האישו: נסו לנקות משקעים, להתפייס וללחוץ יד.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דלי גם השבוע, מאזנאים, ולהביא איתה רומנטיקה מחוזקת ודיאלוג רגשני עם הצד הרומנטי והרגשות העוצמתיים שבפנים. זהו מיקום שמדגיש את הצורך לתת ללב עדיפות על פני השכל, ובמקביל – לנקוט בגישה יצירתית אותנטית בעולם שממול.

עקרב
צמידות עוצמתית בין השמש לבין פלוטו שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה מעורבות רגשית גבוהה מאוד בכל פעולה ופעולה, עקרבים, כמו גם צורך לפעול באופן ישיר ומהלב, לדבר באופן ממוקד ולפעול באופן ממוקד עוד יותר, ולא לאפשר לרגש להסיט אתכם ממטרותיכם האמיתיות.

קשת
מרקורי שוהה עדיין במזל שלכם השבוע, קשתים, ומאפשר לכם לדבר לשתף ולתת למליםי כוח לפעול ולהפעיל, בניגוד לקשת האופייני שזקוק דווקא למעשים כדרך ביטוי ולא דווקא למלים. השתמשו בהן כדרך פיתוי, כחיזור, כקלף מיקוח וכידית שפותחת דלתות חדשות לפעולה.

גדי
מסיבות ההפתעה ממשיכות להן גם השבוע, גדיים, כשוונוס הרגשית שוהה בבית הכספים שלכם ושמה את הדגש על כל מה שקשור לחומר ותרגומו לרגשות, ואפילו להיפך... זמן מצוין לאפשר למערכות היחסים שלכם ליהנות ממינון גבוה יותר של השקעה ואהבה מצדכם, גדיים.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת ממשיך לחבר אותכם לרגשות עוצמתיים בעולם דרך המלים שלכם, דליים, ואם תאפשרו לו – הוא גם יביא איתו שתופי פעולה מעניינים ממקומות בלתי צפויים. ונוס ששוהה במזל שלכם עכשיו ממשיכה להביא אליכם קסם אישי ממוקד, וזה אולי הזמן האופטימלי לאהבה...

דגים
מרס שבבית היחסים והזוגיות שלכם שם את הדגש על הצורך להגדיר מחדש א הצרכים הרגשיים שלכם מקשר רגשי כזה או אחר, כמו גם צורך להתמקד במה שבאמת חשוב ביחסים ובדיאלוג הזוגי מהצד הפיזי שלכו בנוסף לרגשי ולרוחני. מרקורי בבית הקריירה עוזר לכם לרוץ קדימה בקריירה...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully