וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

15.12.2011 / 17:35

בשבוע המתחיל ב-18.12.11 יצופו רגשות של כובד ובדידות. שתפו אנשים קרובים במה שעובר עליכם ותנו להם להתקרב

השמש וונוס מחליפים מקומות ונראה שהדברים נראים מעט אחרת, ובעיקר מרגישים אחרת. חוסר שקט וכעסים מצטברים לעומת זאת עלולים לקלקל רגעים יפים, וחשוב לא לתת לרגש להפעיל אותנו בעוצמה ולאבד פרופורציות.

השמש עוברת השבוע למזל גדי, והגיע הזמן למסיבות ההפתעה של הגדיים, שלא ממש אוהבים מסיבות הפתעה אלא אם מספרים להם מראש... לא קל להפתיע גדיים, אבל המשימה תשתלם לעקשניים שבינינו.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס. הזווית הזו עלולה להביא איתה ניתוקים פתאומיים ושינויי מצב רוח לא צפויים, וחשוב להזהר שלא להרוס יחסים בגלל סערות של רגע. אורנוס התזזיתי עלול לגרום לנו לוותר על דברים שחשובים לנו בגלל עקרונות, וחשוב לא להחליט שהעקרונות שלנו גדולים מהחיים, ולגלות גמישות. מי בעיקר יושפע מהזוית הזו? מזלות אריה, דלי, גדי, סרטן וטלה.

הרגשות השבוע – כבדים, ולא קלים. זווית פעולה בין ונוס הרגשית לבין סטורן הנוקשה עלולה להביא איתה רגעים של כובד ובדידות, בצד מצוקה כלכלית ותחושה של כניסה עם הראש בקיר. חשוב לא להתבודד השבוע אלא לאפשר לאחרים להתקרב אלינו, לשתף ברגשות ולפרק את הכובד בשיחות עם אנשים קרובים באמת. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל גדי הנוקשה למזל דלי הפתוח והחברתי. המעבר הזה מחזיר את הקלילות והגמישות לחיינו, ומאפשר לנו לפעול באופן מעשי וחברתי כאחד: ונוס חברתית במיוחד במזל דלי, ומחברת מחדש את היכולת שלכם לפעול עם אנשים אחרים ובו בזמן לשמור על מידה ידידותית של גבולות ואינטימיות. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

תחזית שבועית

טלה
אל ונוס ששוהה בבית הקריירה שלכם מצטרפת גם השמש, ואפשר לומר שאתם נכנסים לתקופה הרבה יותר אמביציוזית, טלאים. בהמשך מביא איתו מעברה של ונוס למזל דלי עדנה לתחום החברתי: הגיע הזמן לשתופי פעולה.

שור
תחושת כובד מגיעה השבוע כשוונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית פעולה עם סטורן הנוקשה: אל תעמיסו על עצמכם יותר מדי... בהמשך עוברת ונוס לבית הקריירה שלכם ויוצרת שם מנוף נפלא לפעולה ועשייה: לתכנן-ולבצע.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם הולך סוף סוף קדימה, אבל רק בסוף השבוע יגיע שוב לקצב הרצוי. עד אז דברים קורים אבל עדיין מגמגמים ומדשדשים. חשוב לגלות סבלנות ואיפוק, ובמקביל גם לזכור שגם מטר מתחיל מסנטימטר...

סרטן
השמש עוברת למזל גדי שממול, לא ממש תורמת לכם בנושאי גוף ופעילות פיזית ואתם עלולים לגלות עייפות עד סוף החודש. מאידך, זהו זמן מצוין לחזק את הזוגיות שלכם. ונוס במזל דלי מביאה אפשרויות חדשות של מקורות הכנסה.

אריה
התחום המקצועי מתחזק בהדרגה, ומצריך הרבה יותר הקשבה וריכוז: זהו זמן טוב לקדם נושאים הקשורים לקידום שלכם, ולשיפור בתנאים. זמן גם להשקיע יותר בבריאות שלכם. ונוס שעוברת לבית הזוגיות, עוזרת לפתוח את הלב...

בתולה
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, בתולות, ולהביא איתו לא מעט אקשן למערכת. מרס ישהה עוד זמן רב במיקום הזה, ולכן כדאי להרים את הכפפות שהוא זורק, ולגלות אמביציה. מעבר השמש למזל גדי מביא מצב רוח רומנטי...

מאזניים
החיים הופכים קלילים וחברתיים יותר, כשוונוס שליטת המזל שלכם משתחררת מהכלא הגדיי הדורשני, ומרחפת לה בעדינות למזל דלי האינטילגנטי. הגיע הזמן לתת לרומנטיקה צ'אנס אמיתי, ובמקביל גם להרחיב את המעגל החברתי.

עקרב
מעברה של ונוס למזל דלי מביא איתו רגעים יפים לחיי הבית והמשפחה, עקרבים. זמן מצוין למקצה שיפורים הקשור לבית ולסביבתו, לשיפוץ יחסים עם בני הבית, להעברת מיקוד הפעולה הביתה, ולדיאלוג משפחתי חם ואוהב.

קשת
מרקורי עכשיו נע קדימה במזל שלכם ועוזר לכם לסגור השבוע מעגלים רגשיים, חברתיים או מקצועיים באופן סופי. השמש עוברת לבית הכספים שלכם, ומבטאת את הצורך לחריש עמוק בנושא הזה: אל תדחו דברים לשבוע הבא.

גדי
מזל טוב, גדיים! השמש עוברת למזל שלכם, וחשוב לחגוג את יום ההולדת הזה, גם כי ונוס יוצרת זווית פעולה לסטורן שליט המזל שלכם ומחזירה חיוכים, ואחר כך עוברת לבית הכספים שלכם עם כמה בונוסים קטנים שהיא שומרת לכם...

דלי
על פניו זה נראה כמו שבוע שיש בו כמה התחלות חדשות ומעניינות, דליים... ונוס עוברת למזל שלכם, עוזרת לשחרר רגשות שהיו כלואים עמוק בפנים בתקופה האחרונה, מחלימה את פצעי הלב, ואפילו מעוררת אהבות חדשות...

דגים
מעבר השמש למזל גדי מגביר את המעורבות החברתית שלכם, דגיגים, ואיתה את הצורך לשדרג את המעגל החברתי. זמן טוב להכניס אנשים חדשים ומעניינים לחייכם, ולהפתח לפעילות חברתית ולשתופי פעולה עם מוסדות וארגונים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully