וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

8.12.2011 / 18:50

השבוע המתחיל ב-11.12.11 הוא זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלנו, למסד קשרים, וליצור דיאלוג משופר עם הממסד. נסו לא לעשות "דווקא" ולפתוח את הלב

על פניו מצטייר שינוי מגמה השבוע, כשמרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר להילוך רגיל, ומשנה לא מעט תכניות ופה ושם גם גישה למזלות רבים. כל מה שצריך זה להתמסר לתהליך.

המהלך המשמעותי של השבוע – חזרתו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ששוהה במזל קשת מהילוך אחורי בן שלושה שבועות להילוך רגיל. הסתיים לו תהליך סגירת המעגלים של התקופה האחרונה, ומתחילה מסוף השבוע תקופה חדשה של מימוש התובנות החדשות וחזרה לביצוע. שהותו של מרקורי במזל קשת מצביעה על כך שגם העצירה וגם החזרה לפעולה מתבצעות במישור אקטיבי ולא במישור פסיבי או מנטלי בלבד. מי בעיקר יושפע מהמהלך הזה? בעצם כולנו, אך בעיקר מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל גדי, ויוצרת תחושות של כובד והסגר מבחינות רבות. לא קל השבוע לפתוח את הלב כי ונוס הופכת ביקורתית מאוד, וזקוקה עכשיו ליותר הערכה מאשר לאהבה נטו. אולי משום כך כדאי השבוע הזה לשים בצד לרגע את כל הרגשות היפים, ולהשקיע בעיקר בצד המקצועי והפרקטי, וביצירת עובדות בשטח. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלנו, למסד קשרים, וליצור דיאלוג משופר עם הממסד על צדדיו, וזה נכון גם לאלה שבדרך כלל שונאים חוקים ותקנות מסוגים שונים: זמן לצאת מתוך הסטיגמות שלנו, ולאפשר לעולם להראות לנו איך אפשר דרך החוקים שלו לשפר את חיינו, אם לא נעשה דווקא ונפתח את הלב גם לפרטים הטכניים והמעשיים הללו. מי בעיקר מושפע מהתהליך? מזלות שור, מאזניים, עקרב, טלה, גדי וסרטן.

יוזמה ופעולה – כוכב מרס ממשיך לנוע במזל בתולה המעשי, וזווית
הרמונית שהוא יוצר עם ונוס הרגשית נותנת אור ירוק לאקשן מכל הסוגים, בעיקר לעשייה פרופר – תהליכי תכנון ורעיונות חדשים מושפעים בעיקר ממרקיורי, ולכן כדאי לחכות עם אלה לשבוע הבא. זמן טוב לפעילות פיזית וספורטיבית.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל בתולה כשהוא יוצר זווית הרמונית לוונוס, אלמנט שמחבר איתו גם את יכולת היוזמה וגם את יכולת המימוש לפעילות אחת. זמן לוותר על הביקורתיות שלכם, וללמוד לשתף פעולה.

שור
זווית הרמונית בין ונוס הרגשית שליטת המזל שלכם לבין מרס האסרטיבי מביאה איתה עשייה שקטה ללא חילוקי דעות. שהותה של ונוס במזל גדי עלולה לגרום לדברים לפעול באופן איטי: נסו לא לגלות תסכול, ולהפגין גישה יסודית.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם משנה השבוע את המגמה שאיפיינה את שלושת השבועות האחרונים, כשהוא עוצר ו... חוזר להילוך רגיל. כעת אפשר לקחת פסק זמן ולארגן מחדש את התכניות שלכם, ובשבוע הבא – לצאת לפעולה.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל גדי מול המזל שלכם, ולהביא לבית הזוגיות שלכם גישה עדינה ורגשנית במיוחד. זמן לגל נוסטלגי דביק, לדיאלוג רגשי שקט עם פרטנרים ובני זוג, ולהשקעה אמיתית בכל מה שקשור ליחסים בכלל.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל קשת בבית הרומנטיקה שלכם, הופכת אתכם לאסרטיביים ורגשניים במיוחד, אבל הילוכו האחורי של מרקורי נפסק השבוע והגיע הזמן לתת לרומנטיקה לקבל חידוש חדש – ומבטיח.

בתולה
כוכב מרס ממשיך גם השבוע לנוע במזל שלכם, בתולות, ולהביא איתו את בשורת המרץ והעשייה, ורצוי ללא גישה תוקפנית וביקורתית מדי. מרקורי שחוזר להילוך רגיל במזל קשת, יעזור לשפר יחסים בבית, ובתוך המשפחה.

מאזניים
נושאי בית ומשפחה על הפרק, מאזנאים, כשוונוס שליטת המזל שלכם מביאה איתה לא מעט רגעים יפים של ביחד. זהו זמן לפעול באופן חכם ומשתף, לשנות אווירה בבית ובתוך המשפחה, ולתת עדיפות לקשרים משפחתיים בכלל.

עקרב
מרס במזל בתולה ממשיך לפעול לטובתכם בכל מה שקשור לקשרים עם חברות, מוסדות וארגונים בחייכם, אבל חשוב במיוחד עכשיו לעשות דברים באופן חכם ורגוע, ולא להתבלט ולהכנס למשחקי אגו. מצאו זמן פנאי לעצמכם.

קשת
משהו טוב קורה לכם השבוע קשתים: מרקורי כוכב התקשורת פוצח שוב בהילוך רגיל, ואפשר לומר שמשהו משתחרר עמוק בפנים ואיתו משתחררים גם סוגי פעילות שעלו על שרטון לאחרונה. הגיע הזמן לנוע שוב קדימה.

גדי
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם גם השבוע, ולהעניק לכם מטובה בעיקר במערכות היחסים שלכם שהופכות קשובות ומעודנות יותר, כמו גם בתחום המקצועי והעסקי, שם כדאי להפגין את הקסם האישי שלכם ולהגיע להישגים.

דלי
חזרתו של מרקורי להילוך רגיל במזל קשת, מביאה איתה יכולת לשפר מחדש יחסים עם מוסדות וארגונים בחייכם, להזיז דברים באופן ישיר יותר ובעיקר אלה שעלו על שרטון לאחרונה, ולחזור למעגל החברתי המוכר והחמים ברגל ימין.

דגים
נראה שמשהו עשוי לזוז בתחום הקריירה שלכם, דגיגים, כשהילוכו של מרקורי משתנה גם הוא והופך ישיר יותר. זהו מיקום שמאפשר לכם להתפייס עם בוסים ואחראים איתם רבתם, לארגן מחדש יחסים בעבודה, ולחזור לתלם מדויק וברור.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully