וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

1.12.2011 / 15:25

בשבוע המתחיל ב-4.12.11 התקשורת תהיה בעייתית, עם נטייה לכוחניות ושתלטנות - היו קשובים לצד השני ואל תפרשו אותו באופן אוטומטי נגדכם

שבוע עצבני וחסר שקט עובר על כולנו, שלא להזכיר את הילוכו האחורי של מרקורי שלא עושה לנו חיים קלים (בלשון המעטה..). כדאי לפעול באופן רגוע ומתון עד כמה שאפשר, ולא להכנס לוויכוחים מיותרים חסרי צורך כשהמלים שלנו והעוצמה מאחוריהן צוברות תאוצה. פשוט סבלנות.

הזווית הקשה של השבוע – ישנן שתי זוויות כאלה, אבל נתמקד בזווית הפעולה שמגיעה לדיוקה ממש בסוף השבוע הזה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרס הקשור ליוזמה ופעולה. הזווית הזו עלולה לגרום לכולנו חוסר שקט ועצבנות לא קטנה, וכדאי להזהר מאוד בפעילויות הפיזיות שלנו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, אריה, בתולה, דגים, קשת ותאומים.

התקשורת שלנו – התקשורת שלנו עלולה להיות בעייתית במיוחד השבוע. מרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי במזל קשת ומביא איתו עדיין צורך חזק לסגור מעגלים לפני שממשיכים קדימה, אלא שזווית הפעולה שלו עם כוכב מרס עלולה להביא איתה בעיקר אי הבנות בתקשורת, כמו גם תקשורת כוחנית ושתלטנית. אם נשכיל להיות קשובים גם לצד השני ובעיקר לא לפרש אותו באופן אוטומטי נגדנו, יתכן שהדברים ייראו קצת אחרת בהמשך. מי בעיקר עלול להפגע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת, דגים, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית ממשיכה לנוע במזל גדי המאורגן והמאופק, ומהווה מעין איזון מסויים לכל הסערות שמביאים איתם מרס, השמש ומרקורי. דווקא כאן נוכל לגלות יותר שלווה ואורך רוח, בתנאי שנסכים באמת לראות את כל התמונה ולא להגיב עם הפתיל הקצר והסוער שמביא איתו מרקורי בזווית למרס. זהו זמן טוב למסד קשרים אם נוכל להמנע מויכוחים מיותרים מכל סוג שהוא, ואפילו ליצור בעזרת זווית הרמונית שיוצרת ונוס עם מרס שתופי פעולה נאים במישור המעשי. מי בעיקר יושפע מוונוס שלנו? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וטלה.

תחזית שבועית

טלה
הלחצים הפיזיים משתחררים בהדרגה כשהשמש יוצאת מזווית הפעולה עם מרס שליט המזל שלכם, אבל הלחץ עובר לתקשורת שלכם: מרקורי בהילוך אחורי יוצא זווית פעולה למרס, והצורך להיות צודק מתגבר על הצורך להיות חכם... זהירות.

שור
המתחים בירידה, כשוונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל גדי אבל יוצאת מהצמידות עם פלוטו הייצרי והכוחני. מצב הרוח מתמתן בהדרגה, וכעת אפשר להתמקד בהרחבת אופקים ואזורי פעולה, ועשייה שקטה ואסרטיבית. יפה לכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו בעיקר יכולת לפעול באופן שסוגר מעגלים ולא פותח חדשים. אלא שזווית הפעולה שהוא יוצר עם מרס גורמת לוויכוחים, חילוקי דעות וקושי להקשיב לזולת... גלו איפוק.

סרטן
ונוס הרגשית ממשיכה לנוע בבית הזוגיות שלכם, לעזור לכם לפתור בעיות ולתרגם כוונות לרגשות. זמן לדבר על מערכות היחסים שלכם, להעמיק קשרים, ואם הלב פנוי לו – זה הזמן להיכרות חדשה ומעניינת. זמן טוב גם להקשיב בעיקר ללב, ולא לראש...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת, וכעת יוצאת מזווית הפעולה שלוותה אתכם בימים האחרונים והביאה איתה עצבנות וחוסר שקט לדיאלוג שלכם עם העולם. כן, הגיע הזמן להרגיע את הרוחות, ולהחזיר את האופטימיות לסביבה.

בתולה
מרס כוכב האקשן ממשיך לנוע במזל שלכם, בתולות, להביא איתו ים של מרץ לעשייה מצד אחד וגישה מעט שתלטנית ותוקפנית מצד שני, בעיקר כשדברים לא קורים כפי שרציתם. הילוכו האחורי של מרקורי מצביע על צורך לשפר תקשורת בבית ובמשפחה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל גדי, ונראה שהחיים הופכים למעט פסיביים ואפילו תקועים משהו. נושאי בית ומשפחה על הפרק, אבל כאן חייבים להשקיע באופן יסודי ואפילו להתארגן מחדש. זמן טוב לשפר אווירה בבית, ולשפר יחסים עם ההורים.

עקרב
הילוכו האחורי של כוכב מרקורי בבית הכספים שלכם עשוי להביא איתו צורך בבדק בית משמעותי בכל מה שקשור לרכוש וכספים, כמו גם התארגנות כלכלית חדשה עם שינוי סדרי עדיפויות לגבי הוצאת כספים. חשוב לסגור אוברדראפט, ולעשות שינוי בגישה.

קשת
השמש ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה מסיבות הפתעה קטנות למי שנולד באמצע המזל, אבל הילוכו האחורי של מרקורי במזל שלכם משמעותי לא פחות: הוא מכריח חלק לא קטן מכם לבצע שינויים הן בגישה והן בהתנהגות, כולל מחויבויות עבר. מעניין...

גדי
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם ולהביא איתה רגעים יפים ורגשות עדינים, אם תצליחו לפתוח את הלב ולהתמסר לרומנטיקה ולרגשות בכלל. זמן מצוין גם להתחלות חדשות בכל התחומים, בעיקר כאלה שמאפשרים ביטוי אישי ושותפויות מסוגים שונים.

דלי
יש עכשיו צורך להיות קשובים לתחום הכלכלי יותר מתמיד, ולהיות עם האצבע על ההדק. חשוב במיוחד עכשיו לא לקחת סיכונים מיותרים, ולא לפעול באופן פזיז. השמש ומרקורי במזל קשת לעומת זאת משפרים מעמדכם במוסדות וארגונים בחייכם. שתפו פעולה.

דגים
על פניו נראה שזה שבוע עמוס רגשית. מרס האסרטיבי בבית הזוגיות והשותפויות שלכם מביא איתו צורך בקביעת עובדות בשטח ביחסים, ואולי גם מאבקי אגו קטנים. השמש ומרקורי לעומת זאת מדגישים את בית הקריירה שלכם: זמן לפעול, אך בזהירות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully