וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

10.11.2011 / 18:15

השבוע המתחיל ב-13.11.11 הוא זמן טוב להתחיל ליישם בשטח את כל התובנות שזכינו בהן בזמן האחרון, ולהפוך אותן לעובדות

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס, אותו כוכב תוקפני משהו שאחראי על יוזמה ועשייה, ממזל אריה המרגש והדרמטי למזל בתולה המעשי והפרקטי. המעבר הזה מביא איתו דגש מיוחד על עשייה בשטח עם פחות סערות ויותר תוצאות, אבל לחילופין גם מביא איתו גישה ביקורתית וצינית משהו, ופה ושם גם סערות וריבים כתוצאה מכך. זהו זמן טוב להתחיל ליישם בשטח את כל התובנות שזכינו בהן בזמן האחרון, ולהפוך אותן לעובדות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, מאזניים, בתולה ודגים.

הזווית הנעימה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לוונוס הרגשית, צמידות שהתחילה בעצם בשבוע שעבר וממשיכה גם השבוע. זהו זמן טוב לחבר מלים לרגשות ולהיפך, ולהפוך את השניים האלה למנוף נפלא לפעולה ועשייה עם הצהרת כוונות ברורה מצד אחד ומחוייבות להשגת תוצאות מצד שני, וכל זאת - באווירה נינוחה וחמה ואפילו מעט הרפתקנית, מהיות השניים האלה במזל קשת. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות קשת, תאומים, בתולה ודגים.

הזווית המתוחה של השבוע – זו זווית המתח בין מרס האסרטיבי לכוכב אורנוס, זווית שעלולה להביא איתה שינויים פתאומיים במצב הרוח, החלטות פזיזות, סערות ודרמות. חשוב לא לפעול בפזיזות בעיקר בתחילת השבוע כדי שלא נצטער אחר כך על מעשים שעשינו ללא מחשבה. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזווית? מזלות טלה, דלי, מאזניים ואריה.

התקשורת שלנו – נעימה ותזזיתית משהו. מרקורי כוכב התקשורת נמצא במזל קשת המהיר והאינטואיטיבי, כשהוא צמוד לוונוס ומביא איתו את הצורך במרחבים, בנסיעות ובגישה הרפתקנית לחיים. חשוב לפעול בזהירות למרות האופטימיות, ולא לקבל החלטות פזיזות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות קשת, תאומים, בתולה ודגים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל בתולה עכשיו בבית הבריאות שלכם, ממריץ אתכם לעשות קצת יותר עבור עצמכם בנושאי תזונה ופעילות, ונמצא עדיין בזווית של מתח לאורנוס התזזיתי: חשוב לפעול בזהירות רבה, ולא לשלוף מהשרוול.

שור
השמש עדיין מול המזל שלכם, ללא זוויות, מכריחה אתכם לעשות עבודת עומק מקומית בכל מה שקשור לזולת ולמערכות היחסים שלכם. ונוס שליטת המזל שלכם צמודה עדיין למרקורי התקשורתי, ויכולת הביטוי במיטבה... נצלו אותה.

תאומים
הצמידות המקסימה בין מרקורי כוכב התקשורת שלכם לבין ונוס הרגשית מביאה איתה ים של קסם אישי ויכולת לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם: זמן טוב לדפוק על הדלתות האלה, ולהעלות חיוך כשהן נפתחות לאיטן...

סרטן
מיקומו של כוכב מרס במזל בתולה מביא איתו תקשורת יוזמת ומעשית, אבל גם תוקפנית במקצת. נסו למתן את הפנייה שלכם לאחרים ואת הגישה חסרת הסבלנות. מרקורי וונוס במזל קשת מאפשרים שיפור וקידום בעבודה, אם תסכימו לפעול.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה לה שבוע נוסף במזל עקרב ומכריחה אתכם לקבל החלטות עצמאיות ברגעים של הכרעה אמיתית. מרס במזל בתולה עלול לגרום להוצאות גבוהות במיוחד, וכדאי להזהר. צאו לפעילות ספורטיבית, ותנו לגוף לדבר.

בתולה
מרס ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו לא מעט אקשן, עשייה בשטח, והחלטות משמעותיות שחיכו לא מעט. העניין הוא לא להחליט בפזיזות אלא להשתמש בכוחו של מרס כדי לגרום לדברים לקרות. גלו סבלנות כשדברים לא קורים במהירות.

מאזניים
צמידות מתמשכת בין ונוס שליטת המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת מביאה איתה מלים שמזמן לא אמרתם, משפטים שהגיע הזמן לבטא, ותקשורת שיכולה להסעיר מוחות ולבבות, אם אכן תשתמשו ברגשות באופן מדויק. פשוט לדבר...

עקרב
השמש שוהה עדיין במזל שלכם, מה שאומר שההתרחשות סביב יום ההולדת עדיין בעיצומה, וכמו תמיד אצל העקרבים מביאה איתה גם הרהורים אודות משמעות החיים. מרקורי וונוס במזל קשת מזמינים אתכם לפנק את עצמכם קצת יותר...

קשת
מרקורי וונוס ששוהים במזל שלכם מביאים איתם את שק ההפתעות לסביבה, אבל כדי לקבל אותו צריך לפתוח את הידיים – ואת הלב – ולתת להפתעות להגיע אליכם בלי תנאים מוקדמים. זמן מצוין להיכרויות חדשות מכל הסוגים.

גדי
יש הרבה אקשן מאחורי הקלעים, גדיים, וחשוב להקשיב למה שקורה שם או למה שאחרים מנסים לומר לכם. השמש במזל עקרב מראה ששיתופי פעולה משמעותיים השבוע יותר מתמיד. זמן לפתוח את הראש בפני אפשרויות חדשות שמגיעות אליכם.

דלי
חברים, ידידים קרובים וקולגות מקצועיות – מיקומם של ונוס ומרקורי בבית החברתי שלכם מביא איתו לא מעט אפשרויות חדשות להתפתחות אישית ולהעמקת קשרים עם אנשים שיכולים לעזור ולסייע. הרחיבו את המעגל החברתי שלכם.

דגים
מרקורי וונוס שוהים בבית הקריירה שלכם, ויכולים לחולל שם נפלאות אם תסכימו לצאת מהאקווריום הפרטי שלכם, לראות את האפשרויות שעומדות בפניכם, ולאפשר לקסם האישי שלכם לשכנע אחרים לפעול אתכם, או לפתוח את לבבכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully