וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

3.11.2011 / 12:15

השבוע המתחיל ב-6.11.11 יביא איתו חוסר יציבות רגשית וצורך בסיפוקים מיידיים. שמרו על עצמכם והשתדלו להימנע מפרשנויות רגשניות לכל סיטואציה

על פניו אלה ימים לא קלים. כוכב פלוטו הכוחני חזר שוב למקומו מול ונוס במפת השמים של המדינה, והצד הלוחמני שלו נמצא באוויר הן גלובלית והן אישית. חשוב לשמור על עצמנו, ולא לפעול בגישה תוקפנית וכוחנית. הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לוונוס מאזנת מעט את המשוואה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין מרס האסרטיבי לנפטון המטשטש והמערפל. בגדול, זו אחת הזוויות הפחות נעימות, שכן היא עלולה לגרום לנו לאבד לרגע כוון, להפוך את התכנים שלנו ממעשיים לרגשיים מאוד, ולהביא איתה פרשנויות רגשניות ושגויות לכל סיטואציה וכך גם לגרום להחלטות גרועות. חשוב להמנע מדרמות מיותרות, ולא להקצין ויכוחים וחילוקי דעות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, דגים, אריה ודלי.

הזווית הטובה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לוונוס הרגשית במזל קשת. הצמידות הזו עוזרת לנו לחבר את המלים לרגשות, ולהיפך, לשכנע אחרים לפעול איתנו, ולתרגם את רגשותינו בצורה תקשורתית לעולם. מי יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, וקשת.

התקשורת שלנו – זווית של מתח בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין יופיטר עלולה לגרום לחוסר שיקול דעת אמיתי בזמן אמת, ולתקשורת פזיזה וקופצנית משהו. בדקו שוב ושוב את העובדות לפני שאתם מקבלים החלטות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, וקשת.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל קשת השמח והאופטימי, אלא שזווית של מתח שהיא יוצרת עם יויפיטר עלולה להביא איתה חוסר יציבות רגשית, וצורך בסיפוקים מיידיים גם במחיר עבודת עומק. חשוב להמנע מהוצאות על דברים שאין לנו באמת צורך בהם השבוע. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, קשת ותאומים.

תחזית שבועית

טלה
האנרגיה שלכם משתנה השבוע: אחרי חודשיים נלהבים ומלהיבים, עובר מרס שליט המזל שלכם ממזל אריה למזל בתולה, ונראה שהגיע הזמן להפסיק לדבר ולהתכוונן אלא... לפעול. אקשן זו המילה כעת. השקיעו יותר מחשבה בבריאות שלכם.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל קשת האופטימי ויוצרת זווית של מתח עם יופיטר: דברים עלולים להתרחש במהירות, וחשוב לעקוב בזהירות אחר האירועים ולהמנע מהחלטות פזיזות. צמידות עם מרקורי מגבירה את כושר השכנוע שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם צמוד עדיין לוונוס הרגשית, אלמנט שמשווה קסם רב לתקשורת שלכם עם העולם. זווית של מתח בין מרקורי ליופיטר עלולה להביא איתה תגובות קיצוניות ושליפות מהשרוול. החלטות חשובות – דחו לשבוע הבא.

סרטן
מעברו של כוכב מרס למזל בתולה, הופך אתכם לאסרטיביים במיוחד, סרטנונים, אבל גם לתוקפניים למדי... זמן לחזור לכושר פיזי, לעשות קצת ספורט כדי לשחרר לחצים, לקחת יזומות חדשות ולהיות יותר חכמים ופחות צודקים...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל עקרב, אלמנט שמשאיר את רוב האנרגיה שלכם בבית ובתחום המשפחה. חוסר זוויות משמעותיות של השמש לכוכבים אחרים עלול לגרום תחושת בדידות במערכה: זמן להחלטות עצמאיות ולזמן פנאי לעצמכם.

בתולה
נראה שאתם מקבלים תגבורות רצינית השבוע של אקשן כשמרס האסרטיבי עובר למזל שלכם שם ישהה בחודשיים הקרובים. כעת כדאי להשתמש בו כראוי, לעבור ממצב פסיבי למצבים של עשייה ויוזמה, ולחזור ולקחת שליטה באופן אקטיבי על חייכם.

מאזניים
התקשורת שלכם משמעותית במיוחד עכשיו, כשגם ונוס וגם מרקורי שוהים בבית התקשורת שלכם ומביאים את הקסם האישי שלכם לידי ביטוי. צמידות בין ונוס שליטת המזל שלכם למרקורי רק מחזקת את התהליך. זה הזמן למלים חכמות, והרבה...

עקרב
נראה שהמעורבות החברתית שלכם מתחזקת בהדרגה ואיתה גם הקשר עם מוסדות וארגונים בחייכם, עם מעברו של כוכב מרס למזל בתולה. זה בדיוק הזמן לשלב אותם בחייכם באופן אקטיבי, ובמקביל – להרחיב את המעגל החברתי.

קשת
גם ונוס וגם מרקורי שוהים עכשיו במזל שלכם, קשתים, ומביאים איתם תקשורת משופרת וחיוכים לא קטנים. כן, הלב מתרחב לו כשוונוס הרגשית בסביבה, מה שאומר שזה בדיוק הזמן לעשות דברים מהלב, ולחבר אליו את המלים שלכם...

גדי
מעברו של כוכב מרס האקטיבי למזל בתולה השבוע, מביא איתו את הצורך להרחיב אופקים, לפתוח אזורי פעולה חדשים לעשייה ולחשיבה, ולחזק קשרים עם חו"ל. יתכן שנסיעה תעלה על הפרק בקרוב, או לימודים שמזמן רציתם: שווה להשקיע בהם...

דלי
השמש ממשיכה לנוע בבית הקריירה שלכם, דליים, וביחד עם ונוס ומרקורי שמחזקים את המעגל החברתי שלכם מביאה איתה סופר אקשן וכמה וכמה הזדמנויות נאות לעשייה וחשיבה. זהו זמן טוב להזיז דברים בעצמכם, ולא לחכות לטובות של אחרים.

דגים
גם ונוס וגם מרקורי נמצאים בבית הקריירה שלכם, דגיגים, וזהו זמן מצוין לא רק לקדם את נושאי הקריירה שלכם בפגישות בעלות קסם אישי ובשיחות אישיות ממוקדות, אלא גם לשדרג את התדמית שלכם, ולהקסים את העולם: קחו יוזמה!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully