וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

27.10.2011 / 9:00

בשבוע המתחיל ב-29.10.11 תרצו לכבוש את העולם, להרחיב אופקים ולהפתח לכל מה שיש לחיים האלו להציע. אל תשכחו לתת לאופטימיות הזאת בסיס מעשי

על פניו, זהו שבוע עתיר שינויים, מצבי רוח, סיטואציות, ותחושות בטן. מלות המפתח שלו הן גמישות ויכולת אלתור, מה שאומר להזהר מאופטימיות יתר בתחילת השבוע, לא לאבד את הדרך באמצע השבוע, ולוותר על זחיחות הדעת בסופו.

הזווית האופטימית של השבוע – זו ללא ספק זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. הזווית הזו מאפשרת לנו לשאוף לכבוש את העולם, להרחיב אופקים, לנסוע וללמוד דברים חדשים, ובעצם להפתח לכל מה שיש לעולם הרחב להציע לנו מתוך גישה אופטימית ושמחה. חשוב רק לתת לאופטימיות הזו בסיס מעשי. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, קשת, עקרב ושור.

התקשורת שלנו – לא קלה בגלל זווית הלחץ בין מרקורי כוכב התקשורת לבין מרס האסרטיבי. הזווית הזו עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת האישית והבינאישית אם לא נדע לשמור על הגבולות שלנו, כשבהמשך – זווית של עימות בין מרקורי לבין נפטון המטשטש והמערפל, שגורמת לנו להיות מושפעים בקלות מדבריהם של אחרים ולאבד את הצפון. חשוב להזהר מהצורך לומר את המילה האחרונה. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

הרגשות השבוע – עלולים להיות לא קלים כשוונוס הרגשית יוצרת זווית עימות עם נפטון הרגשי. חשוב לא לאבד את הצפון כלכלית ורגשית, ולחכות בסבלנות לסוף השבוע. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב ודגים.

המעברים המשמעותיים של השבוע – אלה מעבריהם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית ממזל עקרב הטעון רגשית למזל קשת האופטימי והחייכן. הרגשות והתקשורת שלנו בהחלט משתנים בהמשך השבוע, והחיוכים – לפחות חלקם – חוזרים אלינו, ובגדול. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות תאומים, בתולה, שור, מאזניים, תאומים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
החיים הופכים הרפתקניים יותר, כשגם ונוס וגם מרקורי עוברים בבת אחת למזל קשת שנמצא בבית הנסיעות וההתפתחות האישית, מביאים איתם גישה פתוחה ואופטימית ויכולת ומחזירים את הצד הנועז והיוזם שלכם. הנה השמחה חוזרת...

שור
אחרי חודש טעון רגשית שבו היה בית הזוגיות שלכם פעיל במיוחד, עוזבת ונוס שליטת המזל שלכם את מזל עקרב שממול ומפליגה למזל קשת. מצב הרוח משתפר, אבל הנטיה לקחת סיכונים הולכת וגדלה במקביל: חשוב לא לבזבז כספים השבוע, ולהזהר בכביש.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם מסיים השבוע חודש עמוס רגשית עם לא מעט מצבי רוח, ואז משייט לעבר מזל קשת שמאכלס את בית הזוגיות שלכם. פיזית – זה לא המיקום הטוב שלכם, תאומימים, אבל זה הזמן להשקיע ביחסים קרובים ובזוגיות בכלל.

סרטן
התחום המקצועי הופך פעיל למדי השבוע עם מעברם של מרקורי וונוס למזל קשת, ומעמיס עליכם לא מעט. זהו מיקום שדורש הרבה אבל גם מביא איתו תגמול מתאים. התחום הבריאותי מצידו מציין מצידו גם צורך בהשקעה, מה שאומר תזונה נכונה, ופעילות ספורטיבית.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל עקרב, ולהביא איתה פרק זמן טעון רגשית, כשהדגש בו הוא נושאי בית ומשפחה. אבל במקביל שוהה כוכב מרס האסרטיבי במזל שלכם, ומביא איתו ים של אקשן ועשייה. חשוב לחלק עכשיו נכון את הזמן בין הבית – לבין האקשן.

בתולה
מעברם של ונוס ומרקורי למזל קשת שם את הדגש על השקעת מרץ ותשומת לב בנושאי בית ומשפחה בתקופה הקרובה, אולם דוקא השבוע יוצר מרקורי זווית של עימות עם נפטון הרגשי, ונראה שהחיים מעט מעורפלים ומבולבלים. התמקדו בפרטים הקטנים.

מאזניים
החיים הופכים שמחים ואופטימיים, מאזנאים, כשוונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל קשת ומביאה איתה פתיחות רבה יותר, ותקשורת נעימה יותר. הגיע הזמן לאוסף של שיחות משמעותיות כדי לקדם עניינים, ויפה שעה אחת קודם.

עקרב
אין ספק שזו תקופה עמוסה רגשית באופן יוצא דופן כשמקבץ גדול של כוכבים נמצא במזל שלכם, אבל השבוע עוברים מרקורי וונוס לבית הכספים שלכם, העומס יורד מכם ועובר דווקא לתחום הכלכלי: הגיע הזמן להתארגן, ולהיערך מחדש.

קשת
אין ספק ששתי מתנות מקסימות מגיעות אליכם השבוע: אלה מרקורי וונוס, כוכב התקשורת וכוכבת הרגש, שמביאים איתם תקשורת משופרת עם העולם ולב פתוח לרווחה שמוכן לתת אהבה – וגם לקבל בהתאם. שימו דגש מיוחד על היכולת להפתח לאזורי פעולה חדשים.

גדי
על פניו זהו שבוע חביב למדי, אלא שכבר אפשר להבחין בו התחלת הצטברות של לחצים מאחורי הקלעים, משימות שלא הספקתם, ואולי גם עודף של דברים שלקחתם על עצמכם. חשוב לא להעמיס יותר מדי, ובמקביל לנקות משקעים רגשיים ולא להשאיר בבטן.

דלי
התחום החברתי הופך מודגש במיוחד השבוע, עם מעברם של ונוס ומרקורי למזל קשת, דליים. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול באופן חכם עם חברות ומוסדות בחייכם, למצוא לכם בני ברית תואמי התכניות שלכם, לצאת לסיעור מוחות, וליהנות מחיזוק ותמיכה.

דגים
זה עלול להיות שבוע לא קל, דגיגים. זווית של עימות בין כוכב נפטון לבין הכוכבים מרקורי וונוס עלולה להביא איתה קושי לשים גבולות ביחסים, ולראות דברים כמות שהם. מומלץ לפעול באופן זהיר, ולהמנע מפרשנות יתר של דברי הזולת. נסו לקבל עובדות כהווייתן.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully