וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

20.10.2011 / 0:20

בשבוע המתחיל ב-23.10.11 כדאי לעשות מראש סדר בדברים ולהחליט לאן הולכים, עם מי ובאיזו צורה, אחרת האנדרלמוסיה הרגשית תחגוג

מתחים ולחצים מאפיינים את השבוע הזה, הן מבחינת תקשורת בין אדם לחברו, והן מבחינת יחסים וזוגיות.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל מאזניים העדין וההרמוני אל מזל עקרב הטעון והעמוס רגשית. ואכן, המעורבות הרגשית של כולנו גבוהה מאוד השבוע, ואם לא נחליט מראש לאן אנחנו הולכים, איך ועם מי, הדברים עלולים להשתנות ולהסתבך. זמן טוב להתחבר מחדש לעוצמה הרגשית האמיתית שלנו אבל גם להזהר מגישה טוטאלית וכוחנית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, עקרב ושור.

התקשורת שלנו – לא קלה השבוע: זווית פעולה בין מרקורי כוכב התקשורת לבין כוכב מרס שבמזל אריה, עלולה ליצור לא מעט ריבים על בסיס של אי הסכמה וגישה מרדנית, ולא מעט דרמות בתקשורת שלנו עם הסביבה. כשדברים לא מאוזנים קשה לקבל החלטות חכמות, ואולי משום כך כדאי לדחות את ההחלטות שלנו לשבוע הבא, והשבוע לדבר בעדינות ובנימוס למרות הקושי, וגם לדעת לבקש סליחה כשצריך... מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל עקרב היצרי, ויוצרת זווית פעולה עם כוכב מרס האסרטיבי במזל אריה. הצורך בשליטה ביחסים עלול להתפרץ בצד הצורך לחוות דברים רגשית ויצרית בעוצמה, מבלי לוותר על האגו. כדאי לדבר על הדברים כדי שלא יהיה מאוחר מדי לתקן אם נרצה. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, עקרב, וטלה.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים. הזווית מביאה איתה צורך חזק לנסוע, לכבוש טריטוריות, להפגין שליטה ותוצאות בשטח, ולהתפתח אישית ומנטלית. חוסר השקט של הזווית הזו עלול לגרום לנו לפעול באימפולסיביות, וכדאי להזהר. מי בעיקר יושפע ממנה? מזלות אריה, קשת, עקרב ושור.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל אריה, והאקשן בשיאו. זהו זמן שבו חשוב וכדאי לפעול באופן חכם ומשתף יותר ובעיקר לגלות אסרטיביות. מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב רומז שיש סיכונים בכל מה שקשור לכספים... זהירות!

שור
השמש עוברת השבוע למזל עקרב שממול וביחד עם ונוס ומרקורי שכבר נמצאים שם מכריחה אתכם להשקיע יותר ביחסים שלכם, ולפתור בעיות הקשורות לזוגיות. זווית בין ונוס למרס עלולה להכעיס: מצאו פתרונות יצירתיים וכמה שיותר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל עקרב הטעון רגשית, שגורם לכם לאבד חלק מהקלילות וההומור שלכם. זווית פעולה בין מרקורי למרס עלולה במקביל להביא איתה ויכוחים וסכסוכים: נסו לוותר, ולראות את כל התמונה.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב הופך אתכם לרגשניים במיוחד, והרומנטיקה בשיאה. חשוב עכשיו לא לאבד פרופורציות, ולא להגיב בפאניקה כשדברים לא קורים כפי שאתם רוצים. לחילופין זה גם שבוע יצירתי במיוחד: פעלו מהלב!

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל עקרב, ונראה שהמעורבות הרגשית שלכם גבוהה במיוחד. המיקום הזה מכריח אתכם בתקופה הקרובה להיות יותר בבית, להשקיע בו, ולהפוך אותו לזירת הפעולה הרגשית שלכם.

בתולה
בית התקשורת שלכם עמוס מאוד השבוע, ובמקום להתלונן כדאי שתראו א הבונוס: זהו מיקום שמאפשר לכם יצירת קשרים חדשים ומרתקים, התחלות חדשות, היכרויות מעניינות, ושיפוץ תקשורת בקשרים קיימים. פשוט... לכו על זה.

מאזניים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל עקרב עשוי להביא איתו את הצורך להשקיע קצת יותר מחשבה בתחום הכלכלי ובנושאי כספים, ומצד שני גם לפתוח אפשרויות חדשות בנושאים אלה. זמן טוב לסגור אובדראפט, ולהתארגן מחדש כלכלית.

עקרב
מקבץ כוכבים גדול במיוחד שוהה עכשיו במזל שלכם, עקרבים, ומעבר ליום ההולדת (מזל טוב!) גם מאפשר לכם להפתח לאזורי פעולה חדשים, לסגור מעגלים שהסתיימו, ו...להתחיל מחדש.

קשת
מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב והילוכו של יופיטר שליט המזל שלכם, עשוי להביא איתו צורך בהיערכות מחודשת שעיקרה מילוי התחייבויות ומחויבויות לפני שפוצחים ביוזמות חדשות. סידורים ותשלומים קודם, ולא לדחות לשבוע הבא!

גדי
התחום החברתי תופס תאוצה, גדיים, כשמקבץ הכוכבים במזל עקרב גדל בהדרגה. זהו מיקום שמאפשר לכם לפעול באופן יעיל במיוחד אם תדעו למנף את הקשרים החברתיים שלכם, ולקדם נושאים בעזרת מוסדות וארגונים. מומלצים שתופי פעולה!

דלי
נראה שאתם הופכים אמביציוזיים במיוחד השבוע, דליים, כשמקבץ הכוכבים במזל עקרב שכולל את מרקורי וונוס מוסיף לו גם את השמש. זהו זמן למקד את תשומת הלב במטרות החשובות באמת, ולא לבזבז אנרגיה על הסחות דעת.

דגים
הצורך בהתפתחות אישית הולך וגדל, כשמקבץ הכוכבים במזל עקרב גדל בהדרגה. חשוב לשים את הדגש עכשיו על קשרים עם חו'ל, על פעילות מנטלית שכוללת ספרים וסרטים וכל מה שמפעיל את החומר האפור, ולחשוב כמה צעדים קדימה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully