וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

6.10.2011 / 10:15

בשבוע המתחיל ב-9.10.11 מומלץ לתת לצד הייצרי מקום גדול יותר, לוותר על ההרמוניה ולהקשיב לגוף - לפעמים הוא פשוט יודע מה נכון לכם

השבוע עוברים ונוס ומרקורי למזל עקרב ויוצרים זווית של מתח עם אורנוס, והשמש נצמדת לסטורן הנוקשה: אין ספק שזהו שבוע עמוס רגשית, ובעיקר, כשפלוטו מככב בו – טעון מאוד.

המעברים החשובים של השבוע - אלה מעברם של מרקורי כוכב התקשורת שלנו וונוס הרגשית ממזל מאזניים העדין וההרמוני, אל מזל עקרב האמוציונאלי, המופנם והטעון רגשית.

בגדול זה אומר שהתקשורת שלנו לסוגיה – הן המילולית והן הרגשית – משתנה באופן קיצוני. זהו זמן שבו חייבים לחשוב טוב על מה שאומרים, ואולי גם לחשוב פעמיים. ברמה הרגשית, זהו זמן לתת לצד הייצרי מקום גדול יותר, לוותר על ההרמוניה ולהקשיב לגוף. לחילופין, כדאי מאוד להזהר ממשחקי אגו וכוח ביחסים. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות עקרב, תאומים, בתולה, שור ומאניים.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות של השמש, מיקוד הדברים, עם סטורן הנוקשה. הצמידות הזו מכריחה אותנו לחשוב היטב על המטרות שלנו, להתכונן אליהן כראוי, ולא להשאיר דברים ליד המקרה או המזל. זהו גם זמן טוב להגדיר את המטרות שלנו בתחום הכלכלי, ולא לפחד להכנס למצבי לחץ כדי לממש אותן. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, גדי, דלי וסרטן.

תחזית שבועית

טלה
כוכב מרס שוהה במזל אריה לשבוע נוסף, ומביא איתו הרבה מאוד אנרגיה חזקה של אקשן למערכת. זהו זמן טוב להגדיר מטרות כדי שהאנרגיה היפה הזו לא תתמסמס בעיקר בנושאי יצירתיות וביטוי אישי.

שור
ונוס עוברת למזל עקרב, ובית הזוגיות שלכם הופך להיות משמעותי במיוחד. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר בכל מה שקשור לדיאלוג בשניים, ולשים את הדגש בעיקר על היחסים שבינו לבינה עם עומק ומשמעות.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל עקרב, והקלילות התאומית המוכרת נעלמת: במקומה אנחנו מקבלים עכשיו את הקושי לבטא רגשות, כשכל גרוי קטן עלול להדליק להבה גדולה ופתיל ענק. זהירות!

סרטן
מעברם של מרקורי וונוס למזל עקרב ידגיש בתקופה הקרובה את המעורבות הרגשית הגבוהה ונושאי רומנטיקה וביטוי אישי. זהו זמן מצוין לאהבה על כל גווניה, ואפשר גם להתאהב מחדש בקשר קיים... כן כן.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם נצמדת השבוע לסטורן הנוקשה, אלמנט שעלול לגרום לכם לפעול באופן נוקשה ומעט פסימי. לא קל לכם עכשיו: נדמה שמשהו או מישהו עוצרים אתכם, ואולי זו הביקורת שלכם? סבלנות...

בתולה
מעברם של ונוס ומרקורי לבית התקשורת שלכם, מביא איתו לחייכם עכשיו תקשורת מסוג אחר: ריגושית, רגשנית, עם מינון גבוה של מעורבות מכל סוג שהוא. הזהרו מהזווית בין מרקורי לאורנוס, ואל תנתקו קשרים.

מאזניים
מעברה של ונוס למזל עקרב קצת מקשה עליכם, מאזנאים. אתם שזקוקים כל כך להרמוניה ולשקט נפשי עלולים למצוא את עצמכם בלבן של סערות ודרמות לא קטנות, אבל אלה רק תבלינים לחיים... נסו ליהנות מכל רגע.

עקרב
משהו טוב קורה לכם עכשיו, עקרבים: גם ונוס וגם מרקורי עוברים למזל שלכם, האקשן חוזר ואיתו גם עולה רמת התקשורת והריגוש. זה הזמן לתת ללב ולגוף לדבר, ולמלים שלכם – עומק ומשמעות. יפה לכם...

קשת
לאט לאט מתאספים להם רגשות ואירועים מאחורי הקלעים, ומכריחים אתכם לתת ביטוי למה שבאמת מרגיש לכם בפנים. הגיע הזמן לנקות משקעים כדי שלא יצטברו שם. מרס במזל אריה לעומת זאת, מביא שמחה ללב..

גדי
הצד החברתי שלכם הופך מודגש יותר מהשבוע, עם מעברם של ונוס ומרקורי למזל עקרב. אפשר לומר שאתם תקשורתיים מתמיד, אלא שהתקשורת הזו מצדיקה במקביל גם כנות וישירות במידה רבה יותר... מוכנים?

דלי
מעברם של ונוס ומרקורי לבית הקריירה שלכם, עוזר לכם מאוד לא רק לשפר ולשדרג תדמית, אלא גם להתמקד בעיקר: קידום תכניות ויוזמות אישיות על כל המשתמע. זה בדיוק הזמן לפעול, ויפה שעה אחת קודם.

דגים
הגיע הזמן להפתח לאזורי פעולה חדשים, דגיגים, לחקור ימים ואוקיינוסים שבהם עדיין לא ביקרתם, לשחות בבריכות מסקרנות ולפגוש בעיקר דגים אחרים... זמן לתקשורת משופרת עם חו"ל, ולתכנון של נסיעה קרובה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully