וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

22.9.2011 / 11:50

בשבוע המתחיל ב-25.9.11 נוכל להתבונן בדברים מזווית מרוחקת מעט, ובעיקר לקבל החלטות ממקום מתבונן וחכם

המאזנאים חוגגים מהשבוע יומולדת, מרקורי עובר למזל מאזניים גם הוא וביחד הם מנסים להרגיע את הרוחות. אלא שעם מינון כוכבי גבוה של סערות ודרמות השבוע בעיקר מצידה של השמש וזוויות הפעולה שלה עם אורנוס ופלוטו, לא בטוח ששני כדורי ההרגעה האלה יצליחו לכבות את השריפות בהצלחה. מצד שני, זה מה יש, ועם השניים האלה ננסה לצלוח את השבוע בשלום.

המעבר המעניין של השבוע – זה מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל בתולה המעשי והביקורתי למזל מאזניים האריסטוקרטי והאינטלקטואלי. המעבר הזה מביא איתו יכולת להתבונן בדברים מזווית מרוחקת מעט, ובעיקר לקבל החלטות ממקום מתבונן וחכם. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, מאזניים ודלי.

הזווית הקשה של השבוע – בעצם אלה שתי זוויות ושתיהן קשורות אל השמש: האחת – זווית פעולה של השמש עם כוכב אורנוס התזזיתי שמביאה איתה עצבנות וכעסים מזדמנים, והשנייה – זווית פעולה בין השמש לפלוטו הכוחני, שמביאה איתה לא מעט מאבקי כוח ואגו, וצורך להתעקש על הדרך האישית שלכם בכל דיאלוג שהוא. אולי משום כך חשוב לשמור על עצמנו השבוע, ולא לאפשר לכל ויכוח לגלוש במהירות למלחמת גרילה שכונתית. מי בעיקר יושפע מהזוויות האלה? מזלות אריה, עקרב, דלי, גדי וסרטן.

התקשורת שלנו – מרקורי כוכב התקשורת נמצא השבוע בזווית פעולה לכוכב נפטון, ומקשה על קבלת החלטות בגלל מעורבות רגשית גבוהה. בהמשך השבוע עובר גם מרקורי למזל מאזניים, הרוחות נרגעות בהדרגה, ואפשר לראות את הדברים כפי שהם ולא מבעד למסך הרגש. מי בעיקר יושפע מהשינוי הזה? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

זווית המתח של השבוע – זו הזווית שבין כוכב מרס במזל אריה לפלוטו הכוחני במזל גדי. הזווית הזו עלולה להביא איתה פתיל קצר שגורם לנו לפעול עוד בטרם חשבנו די הצורך. הפתיל הקצר הזה עלול להופיע גם בין אדם לחברו וגם במישור הגלובלי, וכדאי להזהר. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות טלה, אריה, מאזניים ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם מתקדם בסערה במזל אריה, מביא איתו אנרגיה יצירתית מאוד וצורך חזק בביטוי עצמי עם דגש מיוחד על הרומנטיקה, אבל גם יוצר זווית של מתח עם כוכב פלוטו הכוחני. חשוב להזהר מאוד ממלחמות אגו, לא להגיב באופן קיצוני, ולא להתעקש על המלה האחרונה.

שור
זה שבוע מאוד עמוס רגשית: מצד אחד מפעילה אתכם זווית בין ונוס לפלוטו היצרי והכוחני, ומאבקי אגו ודיאלוג אגרסיבי עלולים להביא איתם סערות שקשה לכבות. מצד שני נצמדת ונוס לסטורן, והצורך לפעול חכם כלכלית וכספית הופך לאישו המשמעותי: חשבו לטווח ארוך.

תאומים
מרקורי יוצר זווית של מתח עם נפטון ושיקול הדעת שלכם אינו במיטבו, כל שכן היכולת שלכם לראות דברים ללא מעורבות רגשית גבוהה. חכו בסבלנות. בהמשך עובר מרקורי למזל מאזניים, והתקשורת שלכם הופך עדינה וזוגיות יותר. זמן להשקיע בשיחות זוגיות.

סרטן
מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית רומזים שאתם זקוקים עכשיו יותר מתמיד לתקשורת ביתית חמה ומפרגנת. כוכב מרס עלול לגרום להוצאות גבוהות מהרגיל וחשוב לשים את האצבע על הדופק, ולשמור היטב על חשבון הבנק, לפני שיהיה מאוחר מדי...

אריה
כוכב מרס מביא איתו ים של מרץ ואנרגיה לעשייה אך במקביל גם קוצר רוח, גישה שתלטנית, וצורך לומר את המילה האחרונה. השמש, ונוס ומרקורי הופכים אתכם לסמכותיים ומשכנעים מהרגיל. זוויות פעולה עם אורנוס ופלוטו מביאות איתן ימים לחוצים ומתוחים. זהירות.

בתולה
מקבץ הכוכבים בבית הכספים הופך את החשיבה הכלכלית למורכבת במיוחד. אולי זה הזמן לקבוע סדרי עדיפויות חדשים שיתאימו לתקופה שמשתנה עכשיו ממש מול עיניכם. זווית של עימות בין מרקורי שליט המזל שלכם לכוכב אורנוס, מביאה איתה חוסר שקט. הזהרו מניתוקים פתאומיים.

מאזניים
מזל טוב, מאזנאים! זמן לחגוג לכם יומולדת ומי חוגג אם לא ונוס הרגשית ומרקורי כוכב התקשורת שעובר למזל מאזניים השבוע, ושני אלה הם כבר סיבה הן לחגיגה רגשית והן לחגיגה תקשורתית, ולמרות שוונוס נצמדת לסטורן הנוקשה ומכבידה מעט, שנה נפלאה בפתח...

עקרב
כוכב מרס מריץ קדימה את בית הקריירה שלכם, עקרבים, אבל האסרטיביות הזו וזווית הפעולה בין השמש לפלוטו עלולות לגבות מחיר לא קטן מהשקט הנפשי שלכם. אפשר עכשיו לרוץ קדימה אבל להזהר שלא לצפות ליותר מדי מאחרים. זמן טוב לאתגרים גדולים באמת.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל שור, ולעזור לכם לממש תכניות פעולה שחיכו לא מעט לאחרונה. מקבץ הכוכבים במזל מאזניים הופך אתכם חברתיים במיוחד, והמעגל החברתי שלכם יגדל בהתמדה אם רק תאפשרו לו. זמן להחליט על מטרות חדשות לפעולה.

גדי
העולם דורש מכם לא מעט, וכדאי לנצל את המומנטום ולעשות דברים באופן מדויק ויעיל תוך כדי תנועה. זווית פעולה בין סטורן שליט המזל שלכם לבין ונוס הרגשית מכריחה אתכם לקבל החלטות הקשורות למערכות היחסים שלכם. זמן טוב להגדיר זאת גם לעצמכם.

דלי
אורנוס שליט המזל שלכם נמצא בוזוית של עימות למרקורי כוכב התקשורת, וחשוב לנסות ולהיות קשובים לזולת ולגלות סבלנות לו ולמה שיש לו לומר. ניתוקים פתאומיים עלולים להופיע בלי הודעה מוקדמת, ודרמות זעירות אך מסיביות מאיימות לקלקל את ההרמוניה. זהירות.

דגים
הצורך לעשות שינויים בחשיבה ובסדרי העדיפויות שלכם הולך וגדל. זווית של מתח בין נפטון שליט המזל שלכם לבין מרקורי כוכב התקשורת והשמש, עלולה להביא איתה קושי בהגדרת גבולות בתקשורת האישית והבינאישית. המעורבות הרגשית עלולה להיות גבוהה ולמסמס החלטות חשובות.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully