וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-11.9.11 יהיה בסימן שיחות עומק, דיאלוג רגשי בגובה העיניים והרבה מילים חכמות וטובות הקשורות לזוגיות ויחסים

על פניו נראה שוונוס היא זו שנותנת את הטון השבוע בשמים, אבל דווקא נפטון בזוויות של מתח לכוכבים אחרים עלול לגנוב את ההצגה, ולגרום לכוונות הטובות שלנו להתמוסס בים של חוסר ודאות ואבדן דרך. סבלנות.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל בתולה המעשי והמשימתי, למזל מאזניים הרגשי, העדין והאינטליגנטי. ונוס מפנה מקום ממשימות היומיום שהפכו משמעותיות מאוד בחודש האחרון, ומתחילה להשקיע בזוגיות וביחסים: דיאלוג אמיתי בגובה העיניים, שיחות עומק ארוכות של אחד מול אחד, והרבה מלים חכמות הקשורות לזוגית ויחסים. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, עקרב וטלה.

התקשורת שלנו – לא קלה השבוע. מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל בתולה ומתחיל לנתח ולבקר על ימין ועל שמאל, ובהמשך יוצר גם זווית מתח עם אורנוס התזזיתי שעלולה להביא איתה חוסר סבלנות, עצבנות וניתוקים מסוגים שונים. אולי משום כך חשוב השבוע להזהר במלים שלנו, לא לפלוט מלים שייצרו דרמות אימפולסיביות, ולנסות בעיקר להרגיע ולא להביא איתנו מתח ועצבנות. במקביל נמצא מרקורי עדיין בזווית של עימות עם נפטון הרגשי, וקשה לנו לראות את הדברים ממטר, בעיקר את העובדות כפי שהן ללא כחל ושרק. מי בעיקר יושפע מהמיקום הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

הרגשות השבוע – ונוס עוברת אמנם למזל מאזניים העדין והרגיש, אבל מה שמשפיע עליה השבוע היא בעיקר זווית העימות עם נפטון המטשטש ומערפל. הזווית הזו עשויה להביא איתה התאהבות נואשת מצד אחד, אבל גם גם קושי לבטא את עצמנו כפי שאנחנו, ולוותר על האגו ועל הדרישות שלנו מול דרישותיהם ועוצמתם של אחרים. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
ונוס עוברת למזל מאזניים ממול השבוע, אלמנט שמדגיש בעיקר את הצד הזוגי ומערכות היחסים שלכם לחודש הקרוב. ואולי זה באמת הזמן לפנות מקום לאדם נוסף בחייכם, להעמיק קשר אם הוא קיים, או ליצור היכרויות חדשות ומרתקות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל מאזניים השבוע, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך להגדיר מחדש היכן אתם עומדים בקשרים הקרובים שלכם, לנהל שיחות אינטליגנטיות ומודעות ולא רק להצהיר על כוונות, ובעיקר – לשתף...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר בסוף השבוע הזה למזל בתולה, אלמנט שידגיש בחודש הקרוב בעיקר את כל מה שקשור לדיאלוג בנושאי בית ומשפחה, תאומימים. כן, הגיע הזמן לשפץ יחסים במשפחה, ואפילו את הבית עצמו...

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם גם השבוע, ולהביא איתו לא מעט מרץ ואנרגיה. אלא שהשבוע עוברת גם ונוס לבית המשפחה שלכם, ואולי זה הזמן להתכנס מעט במבצרו הידוע של הסרטן, להשקיע בבני הבית, ובעיקר בביחד...

אריה
שהותו של כוכב מרס מאחורי הקלעים יוצרת לא מעט לחצים ומתחים, אולם ונוס והשמש ומהשבוע גם הירח במזל בתולה הם קטליזטור טוב להשקעה אמיתית בכל מה שקשור לכספים ולרכוש. הגיע הזמן לקרקע מוצקה מתחת לרגליים.

בתולה
כוכב מרקורי עובר למזל שלכם, בתולות, ומהשבוע נראה שלא רק שהתקשורת שלכם משתפרת והולכת – היא גם מאפשרת לכם לבטא סוף סוף רגשות ששכבו עד עכשיו מתחת לפני השטח, ומנעו מכם לפעול או לעשות. פשוט לדבר!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע ל...מזל שלכם, כמה נחמד, מה שאומר שהקסם האישי המוכר שלכם עשוי אפילו לקפוץ מדרגה, לא פחות ולא יותר. אולי משום כך חשוב במיוחד עכשיו לעשות דברים מהלב ולא רק מהראש... יהיה מעניין.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל במזל בתולה עם הצטרפותו של מרקורי כוכב התקשורת השבוע לשם, מביא איתו הצלחה חברתית גבוהה יחסית, כושר ביטוי משופר, ויכולת להגדיר מחדש את המטרות שלכם בשלוב מוסדות וארגונים. זמן לפעול ביחד!

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם נמצא השבוע בהילוך אחורי, אלמנט שמביא איתו את הצורך לא רק לדבר על הדברים כמו בשבועות האחרונים, אלא מכאן ואילך – לגשת גם לבצוע, ל קבוע עובדות בשטח, ובעיקר לעשות. סמכו רק על עצמכם!

גדי
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל סרטן מול המזל שלכם, גדיים, וביחד עם סטורן שליט המזל שלכם שנע קדימה מאפשר לכם לנקוט ביזמות חדשות של עשייה, ולא לקפוא על השמרים.
אל תאפשרו למכשולים לעצור אתכם, בעיקר אם המדובר באנשים...

דלי
ונוס יוצרת השבוע זוית פעולה לאורנוס שליט המזל שלכם, אלמנט שעלול להביא איתו חוסר יציבות רגשית ובאופן מסויים גם קושי לראות דברים באופן אובייקטיבי. חשוב לא לנתק קשרים גם אם מאוד מתחשק, אלא לדבר על הדברים.

דגים
כוכב נפטון מככב השבוע כשהוא יוצר זוית של מתח עם ונוס הרגשית ועם מרקורי כוכב התקשורת שלנו, מה שאומר שנושאי רגשות ותקשורת אינם במיטבם מבחינתכם: המנעו מאשליות ופנטזיות, והשאירו את הרגליים על הקרקע!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully