וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-4.9.11 התקשורת תהיה יותר פרקטית ופחות דרמטית, ותאפשר לנו להיות יעילים וממוקדים בכל הקשור לתחום המקצועי והעסקי

מרקורי כוכב התקשורת שלנו מככב בשמים השבוע, ולכן תקשורת היא הנושא המשמעותי השבוע. היא זו שעלולה ליצור רגעי מחלוקת ופירוד, אך גם רגעים נפלאים של סליחה, פיוס והבנה ואפילו אהבה. בגלל זווית העימות עם נפטון התקשורת הזו עלולה להיות רגשנית ולא ברורה, ולכן כדאי לחכות עם החלטות חשובות באמת לסוף השבוע.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב נפטון הרגשי. היא עלולה לגרום לנו השבוע מצבים של ערפול ובלבול, מצבי רוח, שינויים תכופים בתחושות שלנו, חוסר יציבות, ופה ושם גם שיקולי דעת מוטעים בגלל פרשנויות רגשיות מוטעות וחוסר סבלנות ואולי גם חוסר יכולת לראות את הדברים כפי שהם, ולהגיב בהתאם. אולי משום כך חשוב השבוע יותר מתמיד לחשוב פעמיים ושלוש לפני קבלת כל החלטה, או לפני שאנחנו מטיחים דברים בזולת, נכנסים לעימותים או חוטפים מצב רוח מסוים, וזאת לפני שראינו את כל התמונה או פירשנו אותה לא נכון. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממזל אריה האקטיבי למזל בתולה המעשי והביקורתי. בגדול, זה אומר שהתקשורת שלנו משתנה השבוע, הופכת להיות פרקטית יותר ודרמטית הרבה פחות, ומאפשרת לנו להיות הרבה יותר יעילים וממוקדים בכל מה שקשור לתחום המקצועי, הכלכלי והעסקי. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הרגשות השבוע – ונוס הרגשית שוהה במזל בתולה השבוע, מיקום שאינו רגשי במיוחד אבל בהחלט יכול לתרגם את הרגשות שלנו למקום דורשני יותר, ביקורתי ופרקטי. זהו זמן טוב למיסוד מערכות יחסים, אבל במקביל חשוב עכשיו להזהר מגישה צינית וביקורתית שעלולה להשפיע על הקשרים שלנו, ולגרום יותר נזק מאשר תועלת. כדאי לדבר על כן יותר מהלב ופחות מהראש המנתח במערכות היחסים שלנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות בתולה, דגים, מאזניים ושור.

תחזית שבועית

טלה
מרקורי עובר השבוע למזל בתולה, וכל מה שקשור לסידורים מסוגים שונים תופס נפח גדול בשבוע הקרוב, וביחד איתו גם התחום הבריאותי: הגיע הזמן לדאוג לגוף שלכם, להתחיל דיאטה ולאכול נכון, או להרשם מחדש לחדר הכושר.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע לה במזל בתולה בבית הרומנטיקה שלכם, כשכל דבר עשוי להראות יותר דרמטי ורומנטי מאשר מעשי, וחשוב לדעת לעשות הפרדה בין הרגש – לבין העובדות. גלו גישה יצירתית בתחום המקצועי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל בתולה ומביא איתו את הצורך להשקיע יותר בבית ובמשפחה – עוד אלמנט שמשמעותי מבחינתכם, בעיקר כי הוא גם יוצר במקביל זווית של עימות עם נפטון הרגשני שהופכת את הכל לרגשי ולא למעשי... מעניין.

סרטן
מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם, סרטנונים, ולהביא איתו את בשורת האקשן והפעם בגדול – לאלה מכם שנולדו בשבוע השני של המזל. זה הזמן ליוזמות חדשות. מעבר מרקורי למזל בתולה משפר את התקשורת שלכם.

אריה
מקבץ הכוכבים הגדל במזל בתולה שם את הדגש על בית הכספים שלכם, ועל היכולת שלכם להתמיר את האנרגיה הרגשית והדרמות שהיו לכם בשבוע הקודם בגישה מעשית ופרקטית. השקיעו יותר מחשבה בחשבון הבנק ובתחום הכלכלי.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל שלכם הולך וגדל, בתולות, ומהשבוע הוא כולל גם את מרקורי שליט המזל שלכם שגם הוא עובר לשם. זה אומר שיכולות הדיבור, השכנוע, החיזור והעברת האינפורמציה – גדלות במיוחד: דברו על זה, והרבה!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל מאזניים, לא המקום הנעים ביותר לשהות בו אמנם בגלל מינון הביקורת והעבודה הקשה ופה ושם גם האפורה שהוא מביא, אבל בגדול דווקא עכשיו אפשר לנקות את שולחן העבודה מכל מה שהצטבר, ולרוץ קדימה.

עקרב
התחום החברתי ממשיך להיות אקטיבי ודינמי, עקרבים, כשאל השמש וונוס בבית החברתי שלכם מצטרף גם מרקורי ומאפשר לכם להשקיע בשיחות מכל הסוגים, בהיכרות עם אנשים חדשים, ובהרחבת המעגל החברתי שלכם. צאו לבלות.

קשת
מקבץ הכוכבים שגדל השבוע בבית הקריירה שלכם עם מעברו של מרקורי כוכב התקשורת ממזל אריה למזל בתולה, מאפשר לכם לתת לאמביציה שלכם כוון מחדש, לשכנע אחרים לפעול ביחד אתכם, להשיג משקיעים, או למצוא לכם בני ברית. השקיעו יותר.

גדי
הצורך בהתפתחות אישית הולך וגדל השבוע, וחשוב לנסות ולצאת מעט מהקופסה שבה סגרתם את עצמכם בחודשים האחרונים. כן, הגיע הזמן להסתכלות ארוכת טווח, למיסוד קשרים או יצירת קשרים חדשים, ולהחלטות בהתאם.

דלי
מקבץ הכוכבים הגדל במזל בתולה עלול להביא איתו הרפתקאות וסיכונים לחייכם, דליים, וחשוב עכשיו שלא לבזבז כספים שלא לצורך או להשקיע יותר מדי ביחסים שאינם בשבילכם. שיקול דעת נוסף או דעה נוספת של אחרים יעזרו לראות את כל התמונה.

דגים
התקשורת שלכם לא במיטבה השבוע, בעיקר בגלל זווית העימות שבין נפטון שליט המזל שלכם למרקורי כוכב התקשורת. לאן הולכים מכאן? רגעים של מבוכה ושל בלבול עלולים לצוץ וכדאי לחכות בסבלנות לאמצע השבוע עד שהזווית תעבור.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully