וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

18.8.2011 / 14:00

בשבוע המתחיל ב-21.8.11 כל נושא הרגשות הוא טריקי למדי, ועלול לגרום לנו לתת הרבה מדי מעצמנו מבלי לקבל תמורה כלשהי

על פניו זהו שבוע רגשני, מבולבל, מעורפל, ולמרות שבבסיסו הוא פותח תקופה מעשית שתמשך כחודש ימים, הרי שדווקא בו צריך להזהר מאשליות, פנטזיות, מצבי רוח, ומגדלים פורחים באוויר. השארו עם הרגליים על הקרקע, וכמה שאפשר.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש והמערפל. זו זווית לא קלה שעלולה לגרום לנו לראות את הדברים לא כפי שהם, ולכן האמת אינה תמיד נמצאת בשטח. אולי משום כך אפשר לומר שחוסר יציבות היא התכונה החזקה של השבוע, והזווית הזו היא אחת הבולטות ביצירת התחושה הזו. חשוב על כן לדחות את התכניות המעשיות שלנו לשבוע הבא או לפחות את ההחלטות שלנו, ולעשות דברים מהראש, ולא מהלב. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דגים, דלי ובתולה.

הרגשות השבוע – כאן עלולה להגיע זווית לא קלה נוספת, כשגם ונוס יוצרת זווית של עימות עם נפטון הרגשי. מכיוון שוונוס היא אותו כוכב שאחראי על נושא הרגשות והנתינה ונפטון הוא אוקטבה גבוהה של ונוס, הרי שכל נושא הרגשות הוא טריקי למדי, ועלול לגרום לנו לתת הרבה מדי מעצמנו מבלי לקבל תמורה כלשהי. אולי משום כך חשוב ומומלץ עכשיו לדחות החלטות רגשיות, או לכל הפחות להתייעץ עם אחרים לפני קבלתן. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

המעברים המשמעותיים של השבוע – זהו ללא ספק מעברן של השמש ושל ונוס ממזל אריה הדרמטי למזל בתולה הצנוע, היעיל והמעשי. אולם דווקא השבוע לא יתבטאו בשטח התכונות האלה בגלל הזוויות עם נפטון, אלא בעיקר בשבועות שלאחר מכן. זה אומר שבהמשך נוכל לשים גם את הרגש על פסים מעשיים, ולהתמקד בפרטים הקטנים והמעשיים של חיינו עם מוסר עבודה גבוה ומינון לא קטן של ביקורת עצמית. מי בעיקר יושפע מהמעברים האלה? מזלות שור, מאזניים, אריה, בתולה, דגים דלי טלה ועקרב.

ועד שנבין, עד שנדע לחבר בין הצניעות והפרקטיות של מזל בתולה לבין נפטון הרגשני שמביא איתו את הטוהר הרוחני ביחד עם ההתעלות מעל האגו – שבוע טוב!

תחזית שבועית

טלה
זה עלול להיות שבוע לחוץ מאוד, טלאים: מרס שליט המזל שלכם יוצר זוית פעולה מדויקת לסטורן הנוקשה, ומכריח אתכם להתיישר וליישר קו עם התחום הכלכלי, לסגור אובדראפט, ולקחת את החיים ברצינות רבה יותר. מוכנים?

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל בתולה ביחד עם השמש, מה שאומר שבית הרומנטיקה והיצירתיות שלכם הולך להיות פעיל מאוד לקראת סוף הקיץ הזה, ואם אין לכם עדיין אהבה אמיתית – זה אולי הזמן לחפש אותה, ו...למצוא.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי עדיין במזל אריה, אלמנט שעושה סדר בתקשורת שלכם עם העולם, ובמקביל גם עוזר לסגור מעגלי תקשורת שמיצו את עצמם, אך עדיין לא לפתוח חדשים. פשוט... סבלנות.

סרטן
כוכב מרס האסרטיבי ממשיך לנוע במזל שלכם, סרטנים, ולהביא איתו ים של מרץ ואקשן. אלא שעם מרס צריך לדעת להסתדר, כי הוא מביא איתו גישה שתלטנית, תוקפנית וחסרת סבלנות, למרות הבונוסים הרבים... גלו איפוק!

אריה
השבוע מתחיל כשמקבץ כוכבים לא קטן נמצא במזל שלכם, אריות, מה שאומר ים של אקשן ואפשריות חדשות, אלא שבהמשך עוברת השמש שליטת המזל שלכם למזל בתולה, והאנרגיה משתנה: הגיע הזמן לדבר על כסף, וברצינות!

בתולה
משהו טוב קורה לכם השבוע, בתולות: גם השמש וגם ונוס עוברות למזל שלכם, ושיירת הפלנטות הזו תעשה לכם רק טוב, אם תתכוננו בהתאם, תעשו מתאם כוונות עם העולם, ו...תקחו יזומה שתאפשר להזיז דברים והפעם – גם באזור הלב...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל בתולה, וזהו לא מיקום מצוין עבורכם: יש הרבה דאגות שמצטברות להן מאחורי הקלעים, ונראה שגם נושאי הבריאות והתזונה מצריכים תשומת לב. אל תעמיסו על עצמכם יותר ממה שאפשר!

עקרב
מקבץ הכוכבים שנוצר לאיטו השבוע במזל בתולה, מוריד מעט מהעומס שהיה עליכם בשבועות האחרונים, ופותח דלתות חדשות בתחום החברתי. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי שלכם, ולהתיידד מחדש עם העולם.

קשת
השמש וונוס עוברות לבית הקריירה שלכם, קשתים, ופתאום- האסרטיביות קופצת, והצורך הזה לרוץ קדימה עם אמביציה חזקה והלפיד ביד, מתגבר בהדרגה. זמן להתמודד עם אתגרים גדולים במיוחד, ולא לפחד להסתער – ולטעות..

גדי
מרס עדיין במזל סרטן שממול ולא עושה לכם חיים קלים. אבל מה לגדי ולחיים הקלים? האמביציה שלו ממוקדת, והוא יודע לאן הוא הולך. בדרך כלל. מהשבוע למשל הוא הולך להרחיב אופקים ולתכנן לעצמו נסיעה קרובה, ושכולם יתפוצצו..

דלי
מעברן של השמש וונוס למזל בתולה עלול להביא איתו מעט סיכונים בתקופה הקרובה, בעיקר בגלל אופטימיות יותר. חשוב לפעול עכשיו בזהירות רבה, ולא לתת לחיים להבטיח לכם דברים שבהמשך יתקשו לקיים.. זמן מצוין להיכרות חדשה.

דגים
השמש וונוס שעוברות השבוע לבית הזוגיות שלכם, מאפשרות לכם לנהל השבוע דיאלוג נפלא וזוגי עם מי שנמצא ממול, ובמקביל להיות קשובים יותר למ למי שנמצא אתכם או מולכם. לא זמן טוב פיזית, אבל רגשית – השושנים פורחות..

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully