וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

11.8.2011 / 11:40

בשבוע המתחיל ב-14.8.11 הרוחות יירגעו מעט, אך אל תטעו - מדובר בצבירת כוחות לפני היציאה המחודשת לדרך המסעירה שמחברת את כולם בימים אלה

על פניו נראה שהסערות של השבוע הקודם קצת נרגעות, ומצב רוח שקט ומפוכח יותר מגיע לסביבה. הגיע הזמן לחשבון נפש זמני, אישי וכלכלי, לפני שממשיכים קדימה.
בגדול, זהו רק סוג של פסק זמן לפני שיתחדשו האירועים שמסעירים את כולנו, ומיקומו של מרקורי בהילוך אחורי רק מדגיש את הצורך בהיערכות מחודשת לפני ששוב יוצאים לדרך המסעירה שמחברת את כולנו בימים אלה.

הזווית הטובה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין ונוס הרגשית במזל אריה. הצמידות הזו שמה שוב את נושא הרגשות – ובעיקר את המילה 'אהבה' בראש סולם העדיפויות שלנו, כשעולם הרגש מאפשר לנו לא רק לראות את הדברים אלא גם להרגיש אותם לעומק. השקיעו יותר ביחסים הקרובים שלכם ובזוגיות בפרט. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, שור, מאזניים, עקרב וטלה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרס כוכב האקשן לסטורן הנוקשה. הזווית הזו תגיעה לשיאה כבר בשבוע הבא, אבל כבר השבוע אפשר להרגיש את הרגיעה ברגשות המרוגשים והמתלהמים ובחינה מחודשת של האירועים האחרונים מזווית פרקטית יותר. זמן טוב להעביר את מינון העשייה הגבוה שלכם עכשיו לנושאי חומר וכספים, ויפה שעה אחת קודם. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, גדי, מאזניים וסרטן.

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא השבוע בהילוך אחורי כשהוא פוגש בדרכו את ונוס הרגשית ואת השמש שמהווה את מיקוד הדברים. הצמידויות האלה מביאות איתן יכולת לדבר עם אנשים קרובים על שגיאות העבר, לתרגם את התובנות של ההווה למעשים בשטח, להתפייס ולסלוח, להבין ולשכוח, ובעיקר להכין את הקרקע לקראת רף חדש של יחסים ועשייה שיגיע בעוד שבועיים בערך. שיחות עומק רגשיות וכנות – בהחלט מומלצות. מי בעיקר יושפע מהתהליך הזה? מזלות תאומים, בתולה, אריה, דלי, שור ומאזניים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נמצא גם בראשית השבוע הזה בזווית של עימות לפלוטו הכוחני, אלמנט שעלול להביא איתו בעיקר סערות ומאבקי כוח: נסו לוותר. בהמשך נכנס מרס לזווית פעולה עם סטורן: זמן לטיפול שורש בתחום הכלכלי.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל אריה הנלהב, מביאה איתה עדנה לנושאי בית ומשפחה, ונצמדת לשמש ולמרקורי בהמשך השבוע: הצמידות הזו מביאה איתה לא מעט אקשן חיובי, והרבה מלים. הגיע הזמן לדבר, והרבה...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך את מסעו בהילוך אחורי, תאומימים, ושם את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים קצת אחרת. צמידות בין מרקורי לוונוס עשויה להביא איתה רגשות מהעבר ושיחות נוסטלגיה. הממ...

סרטן
כוכב האקשן מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, והשבוע גם יוצר זווית פעולה עם סטורן שגם אתם עלולים להרגיש אותה. חשוב להזהר עכשיו מהחלטות פזיזות בכל מה שקשור לתחום הכלכלי והמקצועי: אל תתנו ללחץ להפעיל אתכם.

אריה
מפגש מעניין מתרחש לו השבוע בין השמש וונוס המקסימות שממשיכות לנוע במזל שלכם קדימה, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו שנע בהילוך אחורי במזל שלכם גם הוא. זמן מצוין לתרגם רגשות למלים, ואותן - להפוך למעשים...

בתולה
נראה שהרבה מאוד מתרחש לו עכשיו מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח, בתולות. מקבץ הכוכבים במזל אריה מדגיש את הצורך לפעול באופן זהיר וסולידי, כשהמפגש בין מרקורי לוונוס מביא איתו דגש מיוחד על אהבה... מעניין.

מאזניים
שבוע מעניין עם טאץ' תקשורתי במיוחד מצפה לכוחותינו, אם יסכימו לעשות קצת יותר עבור עצמם ובעיקר לדבר על רגשות עדינים. מפגש מרתק בין ונוס למרקורי מביא איתו את היכולת גם להעביר מסרים רגשיים הלאה... כיף.

עקרב
שבוע של עימותים ומתחים עלול לפגוש אתכם עקרבים כשמרס עדיין מתעמת עם פלוטו אי שם מעל האופק. חשוב לפעול עכשיו באופן חכם ולא לעשות דברים בחופזה, ובעיקר לא להגיב מהשרוול: שימו דגש על איפוק וסובלנות.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לזחול במזל שור ולהביא איתו תובנות מעשיות מלא החופן, אבל מיקומו של מרס במזל סרטן עלול להפוך אתכם לרגשניים מהרגיל ופה ושם גם מעורבים רגשית בהחלטות פרקטיות. זהירות...

גדי
מרס שנמצא במזל סרטן שממול עלול להביא איתו צורך מחדש להגדיר טריטוריות, להבין היכן בדיוק אתם עומדים עכשיו, ולקחת אחריות רבה יותר על כל מה שקשור למערכות יחסים. אם תריבו זה לא יפתור בעיות, אבל אם תדברו...

דלי
שבוע לא קל עובר על כוחותינו, אבל מקבץ הכוכבים הגדול במזל אריה שממול מדגיש את היכולת שלכם לא רק לדבר על יחסים אלא גם לפתור בעיות מהעבר, לפגוש אקסים מיתולוגיים, ולעשות עבודת עומק רגשית. מוכנים?

דגים
מרס במזל סרטן מדגיש את הצד הרומנטי שלכם, אבל תוקפנות יתר וגישה אסרטיבית מדי עלולים לגרום לאחרים לתפוס מרחק. נסו לעדן את התגובות. התחום המקצועי מאפשר שינוי כוון וחשיבה מסוג אחר: צאו מהקופסה, וקחו יוזמה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully