וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-7.8.11 ימשיכו פלוטו ואורנוס התזזיתיים ליצור זווית פעולה ביניהם ולא יניחו למחאה לגווע מהר מדי

כוכב מרס האסרטיבי מככב השבוע בשמים בזווית לאורנוס התזזיתי ולפלוטו הכוחני, ועל פניו נראה שזה עלול להיות השבוע הסוער ביותר של הזמן האחרון, אלא שכמובן הכל תלוי באיך נגיב למצב הכוכבים המתרגש ובא, ומה נעשה כדי שהדברים יקרו קצת אחרת.

במקביל ממשיכים פלוטו ואורנוס הכוחניים והתזזיתיים ליצור זווית פעולה ביניהם, אלמנט שהביא בעצם את מהפכת האוהלים אל הרחובות, ומן הסתם לא יתן לה לגווע מהר מדי.

הילוכו האחורי של מרקורי, לעומת זאת, עשוי להביא איתו צורך חזק מצד הממשלה לעשות צעדים בוני אמון מול המפגינים ולנסות למסמס את המומנטום של המהפכה שהולכת ותופסת נפח גדול יותר ויותר. האם יצליחו? בהנחה שמדובר רק בשלושה שבועות בלבד של הילוך אחורי של מרקורי – קשה להאמין...

הזווית המרגיזה של השבוע – זו ללא ספק זווית הפעולה בין מרס האסרטיבי לאורנוס התזזיתי, זווית שהיתה יכולה גם בשקט לקבל את התואר 'הזווית הקשה של השבוע' אלא שלשמחתו של מרס – או לעצבוננו שלנו – ישנה זווית מעט בעייתית יותר. מרס מניע אותנו לפעולה, בעוד אורנוס מקצין את קצב הפעולה וגם שומט מדי פעם את הקרקע מתחת לרגלינו, אלמנט שמביא איתו לא מעט עצבנות וחוסר שקט כמו גם צורך להתבודד או לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה. איפוק וסבלנות הם שוב, אולי בפעם השלישית בהורוסקופ הזה, מלות המפתח של השבוע. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות דלי, טלה, סרטן וגדי.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין מרס האסרטיבי לפלוטו הכוחני, שני כוכבים שהם אולי הכוכבים האגרסיביים ביותר על פני גלגל המזלות. בעוד מרס מייצג את הכוח הפרטי שלנו הרי שפלוטו מייצג כוח קוסמי עצום שמלות המפתח שלו הן טוטאליות ועוצמה. עימותים, מאבקי כוח ואגו, הצורך לומר את המלה האחרונה – כל אלה ועוד נמצאים כאן בשפע, ותלוי בנו איך באמת יתפתחו העניינים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, עקרב, גדי וסרטן.

הזווית האמביציוזית של השבוע – זו זווית הפעולה בין יופיטר כוכב השפע לוונוס הרגשית: יחסים עשויים להפוך למשמעותיים במיוחד, ואיתם גם הצורך שלנו לנסוע, לגלות ולחוות. חשוב להזהר מאופטימיות יתר בעסקים ובתחום הכלכלי. מי בעיקר יושפע מהזווית? שור, מאזניים וקשת.

תחזית שבועית

טלה
זה אחד השבועות היותר מתוחים של הזמן האחרון. טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני, ויוצר זווית של מתח עם אורנוס התזזיתי וזווית של עימות עם פלוטו הכוחני: חשוב במיוחד השבוע לשמור על קור רוח, לא לקחת סיכונים מכל סוג, לא לנתק קשרים, ולפעול מתוך איפוק – ושליטה.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה, ולהפוך אתכם לאסרטיביים במיוחד. נושאי בית ומשפחה עשויים לעמוד עכשיו על הפרק יותר מתמיד, ורק חשוב להזהר שלא לפעול בפזיזות ומתוך סערות רגשיות, לראות דברים כהווייתם, ולהזהר מתקשורת אסרטיבית מדי שמביא איתו מרס בבית התקשורת שלכם.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין בהילוך אחורי, ושם את הדגש על כל מה שקשור לסגירת מעגלים מסוגים שונים. זהו זמן לפעול מתוך חשיבה חיובית ומשפרת, ולא לעשות דברים באופן פזיז. בהמשך השבוע חוזר מרקורי למזל אריה, ויוצר במקביל זווית של עימות עם נפטון: התמקדו בעובדות, ולא ברגשות.

סרטן
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, סרטנונים, להביא איתו יום של מרץ ואנרגיה לפעולה ועשייה, אבל במקביל מביא איתו גם גישה מעט תוקפנית ושתלטנית, שחשוב להתייחס אליה בזהירות רבה. נסו להמנע מהצורך לומר את המלה האחרונה, להיות צודקים בכל דבר ועניין, ובמקביל להיות ענייניים – ובעיקר אסרטיביים. רוצו קדימה!

אריה
ונוס והשמש ממשיכות לנוע במזל שלכם, כשהאחת מביאה איתה יום הולדת שמח במיוחד והשיניה – כמה בונוסים רגשיים שעוזרים לכם לעבור את הקיץ הזה לא רק בשלום אלא גם בהנאה. מרקורי חוזר השבוע למזל שלכם בהילוך אחורי, ומאפשר לכם לשים דברים על השולחן, ולנקות משקעים רגשיים שהצטברו לכם.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם פותח את השבוע כשהוא שוהה אמנם במזל שלכם ובהילוך אחורי, אבל בהמשך השבוע נע וחוזר לו למזל אריה כשהוא הופך את התקופה הזו למצוינת מבחינת היכולת שלכם לזהות נקודות כשל שעלו בתקופה האחרונה, להתייחס אליהן ברצינות, ולסגור את המעגלים הקשורים אליהן. מעניין.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל אריה, ולהביא איתה תקשורת נפלאה עם מוסדות וארגונים בחייכם, בצד היכולת להרחיב מאוד את המעגל החברתי שלכם, לעשות דברים באופן אסרטיבי עם אנשים אחרים, וליהנות משתופי פעולה מקצועיים נאים. אפשרו לאחרים להיות מעורבים במה שחשוב לכם.

עקרב
זה עלול להיות שבוע מאוד טעון רגשית מבחינתכם, עקרבים. כוכב מרס נמצא בזווית של עימות לפלוטו שליט המזל שלכם ומביא איתו לא מעט אקשן למערכת כשהוא בעיקר יוצר מצבים של עימותים, ויכוחים וקונפליקטים מסוגים שונים. נסו להמנע מריבים גלויים ומהצורך להוכיח משהו למישהו, וחפשו את המשותף ולא את המפריד.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל שור, כשהוא עדיין יוצר בתחילת השבוע זווית פעולה עם ונוס במזל אריה, אלמנט שמביא איתו צורך חזק באהבה ובחיבה אך גם מעורבות רגשית שמונעת מכם לראות את הדברים כפי שהם. נסו להתמקד בעובדות עצמן, ולא ברגשות הנלווים אליהן, קשתים.

גדי
כוכב מרס ששוהה במזל סרטן מול המזל שלכם עלול להביא איתו גם השבוע לא מעט עימותים, מאבקי כוח וצורך לומר את המלה האחרונה בכל מה שקשור לדיאלוג זוגי, מערכות יחסים או שותפויות. נסו לראות את הדברים מנקודת המבט של הצד השני, ולהפוך את מי שנמצא ממול לאוהב או ידיד, במקום לריב איתו.

דלי
ונוס והשמש שוהות עכשיו בבית הזוגיות שלכם, אלמנט שמביא איתו יכולת מצוינת לא רק להיות קשובים לזולת ולצרכיו אלא גם להשקיע יותר בקשרים הקרובים ובדיאלוג עם העולם בכלל, ולקבל כמה וכמה בונוסים מתוקים כשאתם באמת הולכים עם כל הלב, ולא שופטים או מראים ביקורת שאינה בונה. פשוט היו שם עבורם, דליים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת שלנו חוזר השבוע לבית העבודה והמקצוע שלכם, ומאפשר לכם בשבועות הקרובים סגירת מעגלים טובה בנושאים אלה עם בוסים אחראיים ואפילו עם עצמכם. זהו זמן מצוין להגדיר מחדש את המטרות המקצועיות שלכם, ואת המקום – והאופן – שבו הייתם רוצים לחוות את התחום המקצועי בחייכם.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully