וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

28.7.2011 / 12:07

בשבוע המתחיל ב-31 ביולי 2011 תרגישו לעתים כי אתם מאבדים שליטה. הדבר הנחוץ הוא לשמור על שלווה פנימית וסבלנות, ולהיות אופטימיים, כיוון שיש ריח של זוגיות באוויר

זהו שבוע רב אירועים זוויות פעולה ושינויי מקום, ותקצר היריעה. החשוב הוא להיות מודעים שיש הרבה שינויים באוויר, ולגלות גמישות בכל פעם כשדברים נראים כיוצאים משליטה, מבלי להיכנס ללחץ. סבלנות.

המעבר המשמעותי של השבוע: ונוס עוברת למזל אריה. נראה שכל עולם הרגש שלנו עובר שינוי: החיים הופכים אופטימיים ודינמיים, היכולת שלנו לתת ולקבל ממקום אמיתי ואותנטי מתחזקת בהדרגה, ואפשר לומר שיש משהו נעים באויר שקשור לזוגיות ויחסים. זמן לצאת מהחודש המופנם רגשית ששהינו בו, ולהתמסר לאהבה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, אריה ודלי.

התקשורת שלנו: מרקורי כוכב התקשורת עובר ממזל אריה הדינמי למזל בתולה המעשי והפרטני, ובכך מסמן שהמגמה לפחות השבוע היא פחות של התלהבות וריגושים ויותר של מימוש תכניות וכוונות. ברם אולם לכוכבים כפי שנראה יש מעט תכניות אחרות להמשך.. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, דגים וקשת.

השינוי הכוכבי המשמעותי השבוע: זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו להילוך אחורי, ןבגדול - הגיע הזמן להתחיל בבדק בית משמעותי לגבי הפעולות שלנו בחדשים האחרונים, לשדרג ולהשתדרג לפני שפורצים שוב קדימה בהילוך רגיל. מי בעיקר יושפע מההילוך הזה? מזלות תאומים, בתולה, קשת ודגים.

הזווית הקשה של השבוע: זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב נפטון שנמצא ממול. הזוית הזו נמשכת יותר זמן מהמקובל כי היא נופלת ממש על עצירתו של מרקורי ופנייתו להילוך אחורי, ומביאה איתה ערפול וטשטוש בכל מה שקשור לתקשורת ולמלים שלנו ובעיקר לכוונות וליזמות. היכן אנחנו עומדים השבוע עם עצמנו? ומהו כוון הדרך והעשייה? נראה שיש לא מעט ערפל על הדרך הזו שיתבהר לו רק בסוף השבוע ובשבוע הבא, אם נהיה סבלניים מספיק ולא נקבל החלטות רק כדי לצאת מהלחץ. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר למזל סרטן הרגשי אחרי חודש תקשורתי במיוחד, והחיים הופכים רגשניים מאוד, ובעיקר..ביתיים ומשפחתיים. הגיע הזמן למקד את האנרגיה שלכם בבית ובמשפחה, לשפץ ולארגן, ולעשות מסע שרשים..

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל אריה, ונראה שהאמביציה חוגגת. זה בדיוק הזמן להיות אקטיביים בקשר לרגשותיכם, לשתף אחרים במה שעובר עליכם, לצאת לבלות, ובמקביל- להשקיע קצת יותר באנשים קרובים. קחו יזמה ואל תתביישו.

תאומים
מרס כוכב האקשן ששהה כחדשיים במזל שלכם עובר למזל סרטן ולמרות הצער על העלמה של חלק מהאנרגיה החזקה שהביא לחייכם, אולי זה הזמן לנוח מעט. מרקורי שליט המזל שלכם עובר להילוך אחורי, והגיע הזמן להסתכל אחורה לרגע.

סרטן
השבוע עובר מרס האסרטיבי למזל שלכם, ומביא איתו יום של אנרגיה וכושר עשייה, סרטנונים. זה הזמן להפשיל שרוולים, להעביר הילוך, ולהתחיל לנסות ולממש את כל היזמות והרעיונות שהיו לכם בחדשיים האחרונים.. הגיע הזמן!

אריה
גם השמש וגם ונוס נמצאות במזל שלכם השבוע, מה שאומר לא מעט אקשן, ובעיקר צירוף של מעשים – ורגש. הצירוף הזה בדרך כלל מביא איתו כמה סערות ודרמות לשולחן, וזה הזמן להתרגש ולרגש, ולהתמקד בצד היצירתי שלכם.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל שלכם, ברם אולם הוא מיד נכנס להילוך אחורי, מה שאומר שאת שלושת השבועות הראשונים של החודש – וזה השבוע הראשון שלו – כדאי להקדיש לסגירת מעגלים, ולא לפתיחת חדשים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת כבר בסוף השבוע הפותח למזל אריה, והחודש הזה הולך להיות אסרטיבי ונעים ובעיקר מחויך, בשונה מהחודש שחלף. מרס שעובר למזל סרטן לעומת זאת, ידגיש את הפן הקרייריסטי שלכם: זמן להראות תוצאות בשטח.

עקרב
השמש וונוס נמצאות בבית הקריירה שלכם, ונראה שאתם משכנעים ומרשימים מתמיד: נצלו את המומנטום הזה כדי לרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות ומרתקות, וקחו יזמה גם אם המדובר באתגרים גדולים במיוחד: שווה בהחלט לנסות, בכל מקרה.

קשת
גם השמש וגם ונוס שוהות במזל אריה, ונראה שאתם יצירתיים במיוחד. זהו זמן להתמקד בכל מה שקשור להרחבת אופקים, לראיית דברים כמה צעדים קדימה, ואולי גם להחלטות הקשורות לנסיעות או ללימודים שיעזרו לכם להרחיב אופקים.

גדי
מיקומן של השמש וונוס במזל אריה דורש מכם להתנהל בזהירות השבוע, בכל מה שקשור לחומר וכספים מצד אחד, ולניהול האגו שלכם מצד שני. זהו זמן שבו כדאי לשים את הדגש על הצורך לראות כמה צעדים קדימה, ולא לפעול בצורה אימפולסיבית.

דלי
יחסים, זוגיות ודיאלוג בגובה העינים – נראה שכל המלים האלה נכונות כשהמדובר בשמש ובוונוס ששוהות להן במזל אריה שממול. זה הזמן לעשות קצת יותר בכל מה שקשור ליחסים שלכם, ואם הלב פנוי לו – להכיר אנשים חדשים ומקסימים.

דגים
מרקורי כוכב התקשורת נמצא בהילוך אחורי מול נפטון שליט המזל שלכם, והיכולת שלכם לדבר על מה שעובר עליכם גבוהה למדי, ובעיקר היכולת לנתח את שגיאות העבר, כדי לראות לאן הולכים קדימה. זמן טוב לסגירת מעגלים בנושאי זוגיות ויחסים.

צילומים: ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully