וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

21.7.2011 / 11:53

בשבוע המתחיל ב-24.7.11 תשתנה בגדול מגמת הדברים בחיינו, לכן כדאי לנצל את הרגע ולסיים תהליכים על הצד הטוב שלהם להכין את הקרקע לעתיד

זהו השבוע האחרון של ונוס במזל סרטן ושל מרקורי במזל אריה, מה שרומז שבסוף השבוע הבא - או טו טו - משתנה בגדול מגמת הדברים, אם בנושא הרגשות וגם בתחום התקשורת שלנו עם העולם והדרייב שלנו. אולי משום כך כדאי לנצל את המומנטום של השבוע הזה, ולסיים באופן חיובי תהליכים שהחלו בשבוע האחרון, עם כמה וכמה תוצאות בשטח.

המעבר המשמעותי של השבוע - השמש עוברת השבוע למזל אריה, וחלק לא קטן מהאופטימיות שלנו חוזר, ובגדול. השמש היא גם שליטת המזל הזה, מה שאומר שזהו זמן טוב לעשייה משודרגת עם אנשים אחרים, ולפעולה ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי אלא מתוך חדוות הריגוש והעשייה עצמם. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, דלי, סרטן וגדי.

הזוית הקשה של השבוע – זו זוית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון הרגשני שנמצא ממול. הזוית הזו תגיעה לשיאה בסוף השבוע אבל לאורך השבוע נרגיש אותה בעוצמה, וללא ספק. אם מרקורי מייצג את התקשורת האישית שלנו, הרי שנפטון מייצג מעורבות רגשית גבוהה מאוד שמערפלת את מה שקיים כולל המטרות שלנו, ומביאה איתה מצבי רוח משתנים ולא קלים, תחושות של חוסר טעם, ופה ושם גם תחושה של אבדן כוון ודרך. לשמחתנו זו זוית קצרת מועד ולכן כדאי השבוע לחשוב פעמיים ושלוש לפחות על כל החלטה והחלטה, ואם אפשר – לדחות את ההחלטות הסופיות המשמעותיות שלנו לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות תאומים, בתולה, ודגים.

הרגשות השבוע – הרגשות אינם קלים השבוע. ונוס במזל סרטן הרגשני יוצרת גם היא זוית פעולה עם נפטון, ונראה שהרגשות המעורפלים האלה עלולים להפעיל אותנו לא רק במערכות היחסים שלנו אלא גם בתחום הכלכלי. זמן לדחות אם אפשר את מועד ביצוע ההחלטות שלנו, ולהתייעץ עם אחרים. מי בעיקר יושפע מהזוית? מזלות מאזניים, שור, דגים ובתולה.

תחזית שבועית

טלה
השמש וונוס עוברות למזל אריה השבוע, ונראה שיש תמיכה בצד הרגשי והאסרטיבי שלכם ממקומות לא צפויים. המלים 'ריגושים' ו'הנאות' עשויות להופיע השבוע קצת יותר ממה שחשבתם, אם תפתחו את הלב ותאפשרו לו להפתיע. מוכנים?

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל אריה, ונראה שהאקשן האמיתי יתרחש מסוף השבוע הבא והלאה בעיקר בנושאי בית ומשפחה. אך מעבר לכך – ונוס גם עשויה לשפר את התקשורת שלכם עם בני הבית, וגם לגרום לאכילת יתר. זהירות! נעלו את המקרר.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר למזל בתולה המעשי, ונראה שכל מה שקשור לפרטים קטנים ולעשייה בשטח יהיה מודגש במיוחד. יחד עם זאת, התקשורת הביתית עולה שלב. זוית בין מרקורי לבין נפטון עלולה להביא שבוע רגשני ומעורפל. היו ממוקדים!

סרטן
ריכוז הכוכבים ההולך וגדל במזל אריה שכולל מהשבוע את השמש את מרקורי שעוזב בסוף השבוע ואת ונוס הרגשית, מצביע על צורך להיערך מחדש מבחינה כלכלית ומבחינת סדרי עדיפויות מעשיים. זה הזמן לפעול באופן ממוקד בחשבון הבנק, ולהחיל טיפול שורש על נושא הכספים.

אריה
נראה שאתם הולכים לחגוג מהשבוע, ובגדול: אל השמש במזל שלכם ומרקורי כוכב התקשורת שעוזב בסוף השבוע מצטרפת ונראה שיש ים של אקשן בסביבה, התחלות מרגשות ודלתות שכדאי לפתוח: כדאי רק להתמקד במה שחשוב באמת, ולהסתער קדימה.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע ל..מזל שלכם, בתולות, מקום שהוא מרגיש מאוד בבית. זה אומר שהתקשורת שלכם עם העולם משתפרת בגדול, ושיש לכם ים של אקשן ומלים להסתער עליו באופן ממוקד ויעיל כמו שאתם יודעים: פעלו לפי לו'ז מדויק!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל אריה בבית החברתי שלכם, ונראה שהעולם מזהה פתאום את הקסם שלכם, מחייך ומושיט את ידו: איך אפשר לומר לו לא.. זה הזמן לדיאלוג חברתי אמיתי, ולהרחבת המעגל החברתי שלכם עם ים של חברים שמחים חדשים.

עקרב
אסרטיביות, דרייב חזק ואמביציה מתעוררת – את כל אלה מעוררת עכשיו ונוס הרגשית כשהיא עוברת לבית הקריירה שלכם, עקרבים, ומאפשרת לכם להקרין מהקסם הפרקטי והכריזמטי שלכם על העולם. זה הזמן לתת ביטוי אמיתי לצורך הזה להצליח ולהוכיח, ובאתגרים גדולים.

קשת
פתיחות לרעיונות חדשים, צורך להרחיב אופקים מתוך התרגשות אמיתית, דיאלוג יצירתי עם מי שבאמת עוזר לכם להגיע לתובנות אמיתיות ושיחות נפלאות אל תוך הלילה – ונוס הרגשית ביחד עם השמש מאפשרות לכם בדיוק את זה: זמן להרפתקאות, קשתים!

גדי
מיקומן של השמש וונוס במזל אריה לא ממש עושה לכם חיים קלים, גדיים, אלא מביא איתו מתחים וקונפליקטים מסויימים בין הצרכים הרגשיים שלכם לבין הצורך להצליח במשימות המעשיות שלכם. הגיע הזמן לבנות סדרי עדיפויות חדשים, ולחבר בין שני העולמות השונים כל כך.

דלי
ונוס הרגשית נמצאת בבית הזוגיות שלכם מהשבוע – מה יכול להיות יותר מאתגר זוגית, מעורר רגשית, ומאתגר מבחינת מערכות היחסים שלכם? זמן מצוין להעמיק קשרים רגשיים קיימים או לצאת לשלל היכרויות חדשות שפותחות דלת לדיאלוג רגשי אמיתי. קדימה!

דגים
התחום המקצועי הופך משמעותי ושמח כשונוס הרגשית עוברת אליו, ומצליחה להחזיר את ההתלהבות מהעבודה והמשימות שלכם. זמן לחזור למקום שאתם אוהבים מבחינה אתגרית, ולשפר תנאים אישית ומקצועית. מרקורי שעובר למזל בתולה מאפשר תקשורת זוגית אמיתית.. השתמשו בה.

לאתר של יאיר טריבלסקי

צילומים: ShutterStock

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully