וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-10.7.11 מומלץ לא לאבד פרופורציות - אל תאפשרו לוויכוחים שלכם לצאת משליטה ולעבור לריבים גלויים

ונוס הרגשית מככבת השבוע בשמים, בזוויות הפעולה הלא קלות שהיא יוצרת, ובמעורבות הרגשית שהיא מביאה איתה לכל נושא ונושא. אם נצליח לצאת לרגע מהמעורבות הזו ולראות את הדברים כפי שהם בעיקר מבחינת עובדות, כי אז נוכל לנצל את האנרגיה והקסם הזה לטובתנו.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית, לפלוטו היצרי והכוחני. ונוס מייצגת את הצד הרגשני שלנו ואת מערכות היחסים, זה שעוסק בנתינה וקבלה ובפתיחת הלב. פלוטו לעומת זאת הוא כוכב יצרי ועוצמתי שעלול להביא איתו טאץ' כוחני לכל דיאלוג כוכבי שהוא מעורב בו. כשוונוס נמצאת מול פלוטו אנו עלולים לפגוש לא מעט מאבקי כוח, עימותים ומשחקי אגו במערכות היחסים ובזוגיות שלנו, כמו גם בשותפויות ובעצם בכל מה שקשור לדיאלוג עם אנשים אחרים. משום כך מומלץ השבוע לא לאבד פרופורציות, ולא לאפשר לוויכוחים שלנו לצאת משליטה ולעבור לריבים גלויים: במצב שכזה – שני הצדדים עלולים להפסיד. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, סרטן, גדי ועקרב.

הזווית הבעייתית של השבוע – זו זווית הפעולה בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. בעוד ונוס מייצגת כאמור את הצד המקבל והנותן במערכות היחסים שלנו, הרי שסטורן מייצג את הצד הקשוח והביקורתי שבדרך כלל מאכזב כשאנו תולים בו ציפיות, ואת אותו מורה נוקשה שמלמד אותנו בדרך הקשה בדרך כלל מה באמת חשוב בחיים: עובדות, ולא רגשות. כשנוצרת זווית בין השניום האלה אנו עלולים לפגוש מצוקה כלכלית או רגשית, או להגזים בדבר המצוקה האמיתית שאנו נמצאים בה. רגשית אנו עלולים להרגיש לבד במערכה ושהכל מוטל על כתפינו, אולם אם נעשה את שדרוש הזווית הזו תגרום לנו להתייעל ולהפסיק לספר לעצמנו סיפורי מעשיות, אלא לראות את המציאוות כפי שהיא ולפעול כאן – ועכשיו, ללא ייפוי המציאות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, גדי וסרטן.

התקשורת השבוע – מרקורי כוכב התקשורת שלנו ממשיך לנוע במזל אריה ולהראות על תקשורת דינמית ואקטיבית, כזו שעוסקת בעשייה פרופר עם הרבה התלהבות, בניגוד לוונוס שמביאה איתה דרמות רגשיות במערכות היחסים שלנו. אולי זה הזמן לדבר על הדברים וכמה שיותר, ולא להשאיר אותם לדרמות שמתפוצצות לנו בגלל הקושי לדבר על מה שקורה באמת. מי בעיקר מושפע ממרקורי? מזלות תאומים, בתולה, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
על פניו זהו שבוע לא רע מבחינתכם, טלאים. מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים התקשורתי עם ים של מרץ למלים ומסעות שכנוע ואקשן, כשגם מרקורי כוכב התקשורת יוצר זווית מעשית ומאפשר לכם לשכנע – ולהקסים! דברו, והרבה.

שור
על פניו זהו שבוע תזזיתי למדי, שוורים. ונוס שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של עימות עם פלוטו היצרי והכוחני, זווית שעלולה להביא איתה מאבקי כוח ודרמות לא קטנות. זווית פעולה עם סטורן בהמשך מכבידה מאוד על הלב... סבלנות. השקיעו בתחום הכלכלי.

תאומים
כוכב מרס ממשיך לנוע במזל שלכם, תאומימים, ולהביא אליכם ים של מרץ ואנרגיה לעשייה. המיקום הזה מדגיש בנוסף גם את הצורך לפרוץ קדימה, ומרקורי שליט המזל שלכם במזל אריה תומך במגמה: אקשן, הן מילולי והן מעשי, וכמה שיותר.

סרטן
ונוס שוהה כעת במזל שלכם, ואין בשורה טובה מזו לסרטנונים. ונוס מביאה איתה רגעים נפלאים של קרבה ושל איחוד לבבות עם אנשים קרובים, השקעה אמיתית בכל מה שקשור לבית ולמשפחה, והרבה רומנטיקה. פתחו את הלב, סרטנונים. פתחוהו רחב!

אריה
מרקורי כוכב התקשורת שוהה לו עכשיו במזל שלכם, אריות, והוא מביא איתו לא מעט אקשן למערכת, בעיקר אקשן מילולי. חיזור עדין, מסעות שכנוע מסוגים שונים, שיחות משמעותיות והצהרות כוונות – זה הזמן ללוות את כל האקשן במלים, ומהסוג החכם.

בתולה
זהו שבוע מעשי עם לא מעט הזדמנויות לפרוץ דרכים חדשות אם תפעלו נכון - ובזהירות. מרקורי שליט המזל שלכם במזל אריה יוצר זויות מעשיות עם מרס וסטורן: נקו משקעים שהצטברו מאחורי הקלעים לפני שאתם יוצאים לדרך, ואל תשכחו את החיוך.

מאזניים
זהו שבוע עמוס וטעון רגשית, מאזנאים, וכדאי לפעול בו בזהירות רבה. זווית של עימות עם פלוטו היצרי ובהמשך זווית פעולה עם סטורן הנוקשה הופכות את השבוע הזה לזירת עימותים עם העולם או עם הביקורת שלכם עצמכם. אל תשברו את הכלים, ודחו החלטות לשבוע הבא.

עקרב
זווית של עימות בין ונוס הרגשית לבין פלוטו שליט המזל שלכם אינה עושה לכם חיים קלים השבוע, עקרבים, ואפילו להיפך: היא מכריחה אתכם להתעמת עם רגשותיכם במערכות היחסים שלכם, לדבר על מה שחשוב באמת, ולהזהר במקביל לא להרוס הכל... יהיה מעניין.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור ולנסות ולהביא את חייכם לחוף מבטחים מעשי, גם בעזרת זווית פרקטיות שהוא יוצר עם הכוכבים נפטון ופלוטו. מרס במזל תאומים ממול עדיין מכריח אתכם להיות מדויקים בדיאלוג הזוגי ובקשרים קרובים: פעלו בזהירות ובאיפוק.

גדי
השמש וונוס במזל סרטן שממול מאפשרות לכם להשקיע יותר מתמיד בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. זהו זמן לשים את הדגש על הצורך להפתח, ולא להשאיר דברים בבטן. זווית בין ונוס לסטורן בהמשך עלולה להביא סערה ביחסים, וצורך להגדיר מחדש היכן אתם עומדים מבחינה רגשית.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נמצא עדיין ממול במזל אריה, ומאפשר תקשורת ישירה, כנה ופתוחה בדיאלוג הזוגי ובמערכות היחסים שלכם. השמש וונוס לעומת זאת מכבידות מעט עם כל הרגשות הדביקים האלה, ומקשות על קבלת החלטות נכונות בתחום הכלכלי. נועו בזהירות, בעיקר בחשבון הבנק.

דגים
מיקומן של השמש וונוס במזל סרטן עדיין מדגיש את הצורך שלכם ברומנטיקה על כל גווניה, אבל דווקא עכשיו שוהה לו כוכב מרס במזל תאומים ועלול להביא איתו חוסר שקט ועצבנות מסויימת בדיאלוג עם הזולת. יתכן שזהו זמן לשינויים בבית ובדיאלוג המשפחתי, כולל חשיבה על שינוי מקום מגורים.

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully