וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-3.7.11 תהיו מופנמים, רגשניים וביתיים יותר ויעלה בכם הצורך לשמור את הדברים לעצמכם. לא תמיד חייבים לשתף את העולם במה שקורה

על פניו נראה שזהו שבוע מתוח עם תחושות כובד לא קטנות, אבל משהו משתנה בתקשורת שלנו מול העולם, ולמרות שרשרת של מתחים ולחצים שמגיעים בהמשך, השבוע מאפשר לנו לעבור גם את זה, ואפילו בהצלחה יתרה אם נבקש.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל תאומים האסרטיבי והתקשורתי למזל סרטן הביתי והמופנם. אחרי חודש שבו יכולנו להחצין רגשות ולדבר עליהם בפומבי הגיע הזמן להחזיר אותם חזרה למגירת הלב. ונוס במזל סרטן הופכת אותנו למופנמים, רגשניים ובעיקר ביתיים יותר, כשהצורך הוא יותר לשמור סוד מאשר לשתף בו את העולם. מי בעיקר יושפע ממעברה של ונוס? מזלות שור, מאזניים, סרטן וגדי.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה של ונוס הרגשית עם אורנוס התזזיתי. הזווית הזו מביאה איתה לא מעט עצבנות וחוסר שקט למערכת, ובעיקר למערכות היחסים שלנו כולל זוגיות ואפילו שותפויות. כל דבר קטן עלול להצית עכשיו את הפתיל, וחשוב לדאוג שדברים לא ייצאו מפרופורציות. מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות שור, מאזניים, דלי, סרטן וגדי.

התקשורת שלנו – משתנה מאוד השבוע, כאשר מרקורי כוכב התקשורת שלנו עובר ממזל סרטן למזל אריה, ומדגיש את הצורך שלנו לא רק להשתפך רגשית אלא גם לחפש זווית מעשית במלים שלנו, ובעיקר לפעול ממנה. מרקורי במזל אריה גורם לנו להיות גדולים מהחיים מבחינת תקשורת, להיות סטייליסטים ותיאטרלים. הוא סוג של פרפורמר, המרקורי הזה, והוא חי בדרמה ובסערה, ותמיד גדול מהחיים. זו תהיה התקשורת שלנו השבוע ולאורך החודש הקרוב. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות בתולה, תאומים, אריה ודלי.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע השבוע במזל תאומים, והצורך כמו גם היכולת שלכם לתת גז בכל מה שקשור לשיחות, מפגשים, מסעות שכנוע וים של תנועה – חזק מהרגיל. ונוס עוברת למזל סרטן, והגיע הזמן גם להשקיע במשפחה...

שור
משהו משתנה באנרגיה שלכם השבוע, שוורים. אחרי כחודש של תקשורת אסרטיבית במיוחד והרבה תנועה, עוברת ונוס שליטת המזל שלכם למזל סרטן, ונראה שהחיים הופכים רגשניים ועדינים יותר. הגיע הזמן להשקיע בבית ובסביבתו...

תאומים
כוכב מרס האסרטיבי נמצא עדיין במזל שלכם, תאומימים, ומזרים ים של אנרגיה ומרץ לעשייה מכל הסוגים. ונוס לעומת זאת עוברת השבוע לבית הכספים שלכם, והגיע הזמן לטיפול שורש בתחום הכלכלי: אל תבזבזו על מה שלא באמת צריך...

סרטן
משהו טוב קורה לכם השבוע, סרטנונים: ונוס הרגשית והמתוקה עוברת למזל שלכם, החיוך חוזר בהדרגה, ואיתו חוזרים גם הבטחון והרגש. זמן מצוין להיות פחות ביקורתיים ויותר חמים ואוהבים, ולהשקיע קצת יותר בעצמכם.

אריה
כוכב מרקורי עובר למזל שלכם, ונראה שהתקשורת שלכם הופכת להיות משמעותית הרבה יותר בסדר היום שלכם. האריה הוא בעיקרון מזל של עשייה, אבל כשמרקורי בשטח אפשר גם לבטא רגשות, ולשתף אחרים בתכניות... שווה, ובגדול.

בתולה
המצאותו של מרקורי שליט המזל שלכם במזל אריה בבית הלא מודע, יכולה להיות מועקה או מתנה גדולה: זהו זמן לעבוד עם מה שמתרחש מאחורי הקלעים ומתחת לפני השטח, לנקות משקעים ופחדים, ובעיקר – לדבר, והרבה. השבוע זה חשוב.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל סרטן, והיא תאכלס את בית הקריירה שלכם בחודש הקרוב. בגדול זהו מיקום נעים שמדגיש את הקסם האישי שלכם ומפזר אותו בעולם. אל תפזרו הבטחות בלי כיסוי, והשתמשו בקשרים העסקיים שלכם בתבונה.

עקרב
מרקורי כוכב התקשורת יוצר השבוע זווית של מתח עם כוכב פלוטו, אלמנט שעלול להביא איתו לא מעט לחצים ומתחים לחיינו עם תקשורת סובייקטיבית ולא קלה. נסו לדבר באופן ישיר וכן, לא לשמור דברים בבטן, ולהמנע ממאבקי כוח.

קשת
כוכב מרס שוהה עדיין במזל תאומים מול המזל שלכם, ועלול להביא איתו לא מעט לחצים לדיאלוג הזוגי שלכם ולקשרים הקרובים בכלל. חשוב לדעת על מה ומתי לוותר, ועל מה לא להתעקש. יופיטר במזל שור לעומת זאת מפנק אתכם לא מעט...

גדי
זווית פעולה שיוצרת השמש עם סטורן שליט המזל שלכם עלולה לגרום השבוע ללחצים ומתחים בצד הכלכלי, ולקושי מסויים לבטא רגשות. חשוב לא להסתדר כשהקושי מגיע אלא לקיים איתו דיאלוג, לא ביקורתי אלא חכם. עשו עבודת עומק בחשבון הבנק.

דלי
מרקורי כוכב התקשורת נמצא השבוע במזל אריה מול המזל שלכם, והוא מאפשר לכם מבט בהיר וברור על התכניות שלכם, כמו גם התבוננות עומק במערכות היחסים שבניתם. זמן לדיאלוג זוגי אמיתי, או להיכרויות חדשות.

דגים
אל השמש ומרקורי שנמצאים השבוע בבית הרומנטיקה שלכם מצטרפת גם ונוס הרגשית, ונראה שהלב הרומנטי שלכם עשוי לעלות על גדותיו... זמן מצוין להשקיע באהבה על כל היבטיה, אבל לא לשכוח את הקרקע מתחת לרגליים...

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully