וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

השבוע המתחיל ב-26.6.11 עלול להיות אלים במיוחד ובעל אפקט הרסני. השתדלו לספור עד עשר ולהמנע מעימותים

זהו שבוע של שינויים פתאומיים, של החלטות קיצוניות, ושל תחושה של מבוי סתום שרק עשייה דרמטית תוכל לשנות. אולי משום כך זה עלול להיות גם שבוע אלים במיוחד, עם פתיל קצר, וחוסר פרופורציות שעלול לגרום לשיקול דעת מוטעה. כדאי לחכות עם ההחלטות החשובות באמת לשבוע הבא.

הזווית הקשה של השבוע - בעצם יש כאן שתי זוויות כאלה. האחת – זווית הפעולה בין השמש לכוכב אורנוס התזזיתי. הזווית הזו מביאה איתה עצבנות וחוסר שקט לכולנו, אלמנט שעלול לגרום לנו לפרש דברים לא נכון ולקבל החלטות מהירות ודרמטיות ולו רק כדי להוריד את מפלס המתח במהירות. אלא שזו בדיוק הבעיה של הזווית הזו: החלטות פזיזות וקיצוניות שעלולות לפגוע בנו ולירות לעצמנו ברגל.
זווית העימות של השמש עם פלוטו גם היא אינה קלה: פלוטו הייצרי והעוצמתי מעניק לנו השבוע טאץ' דרמטי מעט מוגזם, וההחלטות שלנו נראות לרגע מהסוג של להיות או לחדול. חשוב להמנע מעימותים מכל סוג שהוא עם סמכויות או אנשים שגורלם של דברים חשובים בחיינו נמצא בידם. חשוב גם להמנע מאקטים דרמטיים, שבירת כלים, והליכה גאה אל תוך השקיעה שלא משרתת דבר חוץ מהאגו שלנו וגם זה – לטווח קצר בלבד. מי בעיקר עלול להיות מושפע מהזוויות האלה? מזלות אריה, דלי, עקרב, ושור.

הזווית האלימה של השבוע – כאילו לא די בשתי הזוויות הקודמות, מגיעה גם זווית של מתח בין כוכב מרס, כוכב האקשן, לבין כוכב פלוטו הייצרי. הזווית הזו מביאה איתה פתיל קצרצר, ואנו מגיבים פעמים רבות לפני שאנו בכלל שומעים עד הסוף והיישר מהבטן, במקום מהראש. זווית שכזו הטווח שלה קצר למדי, אבל האפקט עלול להיות הרסני. מי בעיקר עלול להיות מושפע ממנה? מזלות טלה, עקרב, מאזניים ושור.

תחזית שבועית

טלה
על פניו, זה נראה כמו שבוע מתוח למדי. מרס שליט המזל שלכם שוהה במזל תאומים והדברים רצים במהירות. זווית של מתח בינו לבין פלוטו הייצרי והכוחני עלולה להביא איתה סערות, דרמות ותגובות קיצוניות. גלו איפוק ובגרות, טלאים!

שור
אתם שופעי אנרגיה ומרץ, כשוונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים התקשורתי, ויש לכם השבוע גם את הכשרון לתרגם באופן נאה את הרעיונות והיוזמות שלכם למלים. זמן מצוין לתקשורת בונה ולהרבה חיוכים – והסכמות.

תאומים
המגמה משתנה השבוע, תאומים. מצד אחד מרס וונוס במזל שלכם מביאים איתם ים של אקשן, אך מצד שני מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן הרגשני ויש קונפליקט בין השניים... מרקורי עובר בהמשך למזל אריה, והחיוך חוזר.

סרטן
גם השמש וגם מרקורי כוכב התקשורת נמצאים עכשיו במזל שלכם, סרטנונים, ומאפשרים לכם להיות אסרטיביים במיוחד וגם תקשורתיים במקביל. אורנוס במזל טלה לעומת זאת מביא חוסר שקט וצורך ביוזמות חדשות... איטס אקשן טיים!

אריה
זה עלול להיות אחד השבועות המתוחים והלחוצים של הזמן האחרון. השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זווית של עימות עם פלוטו הכוחני וזווית אגרסיבית של לחץ עם אורנוס התזזיתי: שמרו על עצמכם, פעלו בזהירות ואל תתנתקו קשרים.

בתולה
השמש ומרקורי שליט המזל שלכם במזל סרטן הופכים אתכם לחברתיים במיוחד, בזמן שגם מרס וגם ונוס מעודדים דווקא את הצד הקרייריסטי והאסרטיבי שלכם. אז... למה לא לחבר בין האמביציה – לבין ארגונים בחייכם? קדימה!

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים ושמה את הדגש על סקרנות, עירנות, והרחבת אופקים. במקביל דוחפים אתכם השמש ומרקורי קדימה, אל אור הזרקורים: הגיע הזמן לקבוע עובדות בשטח, ויפה שעה אחת קודם! יפה לכם...

עקרב
כוכב יופיטר במזל שור מעודד את האמביציה של אלה שנולדו בעיקר בתחילת המזל: הגיע הזמן להעז, ובגדול. זהו גם זמן טוב להגדרות מחודשות למלה 'זוגיות'. מקבץ הכוכבים במזל סרטן מאותת על המילים 'לימודים' ו'נסיעות'. מוכר לכם?...

קשת
גם מרס וגם ונוס שנמצאים ממול במזל תאומים, שמים את הדגש על הצורך בדיאלוג אמיתי, בין אם במערכות היחסים שלכם ובין אם בשותפויות. אפשרו לאנשים אחרים להיות חלק מהתכניות שלכם, ואל תעשו חשבונות: זה ישתלם.

גדי
גם השמש וגם מרקורי במזל סרטן שממול שמים את הדגש על תקשורת זוגית, הן פיזית והן מילולית. הגדי אכן נחשב כמזל מופנם למדי, אבל אולי זה בדיוק הזמן ללמוד לדבר, ובעיקר לנקות משקעים רגשיים ולפתוח דברים לעומק.

דלי
זה עלול להיות שבוע עצבני ולא שקט. השמש יוצרת זווית פעולה לאורנוס שליט המזל שלכם, ונדמה שאין לכם סבלנות לכלום. טיול רגלי, שחייה או סרט מדהים עשויים להרגיע את הרוחות, בתנאי שתבטיחו לא להגיב בסערה על כל שטות...

דגים
גם ונוס וגם מרס במזל תאומים הם סיבה טובה להשקיע לא מעט בבית ובמשפחה. נראה שיש עכשיו אפשרות להתקרב יותר. לעומת זאת, השמש ומרקורי במזל סרטן מצביעים על צורך רומנטי חזק... פתחו את הלב!

לאתר של יאיר טריבלסקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully