וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

20.6.2011 / 8:55

גל הכלב שהחל בשבוע שעבר מסתיים השבוע באנרגיה של רוח המלאה בהשראה ובנועם ומלמדת שהיום אנחנו כבר לא מאפשרים להצפות רגשיות להתרחש

מראה

ה- 20/6 היום התשיעי שבו כוונת הגל מתחילה להתגשם במציאות הוא באנרגיית המראה: ביום של פענוח עלילת הגל אנחנו מבינים שתהליך פתיחת הלב שלנו חייב לבוא לידי ביטוי ביחסים עם המראות המקיפות אותנו. אנחנו לא חיים באי בודד ולב פתוח מעיד על נתינה ללא תנאים, ללא חשבונאות ו"פנקסנות". המראה הסולארית מציעה שנתבונן בהשתקפויות המקיפות אותנו ונלמד דרכן על עצמנו ועל המקומות שנשאר לנו "לעבוד" עליהם.

המראה מאפשרת לבדוק האם אנחנו באמת מאוזנים רגשית ונוכחים ללא שיפוט וביקורת בסיטואציות השונות ועם האנשים שאנו פוגשים על הדרך. אני ממליצה שנשים לב למפגשים המתרחשים לאורך הגל ולתחושות השונות שעולות בנו בזמנים הללו, ונתבונן במיוחד במצבים שבהם אנחנו מתנתקים מהלב שלנו כדי לזכות באישור ובהכרה מבחוץ.

סערה

ה- 21/6, היום הארוך בשנה: היום העשירי של הגל באנרגיית הסערה: ביום שבו הלב ועימו גם היצירתיות שבנו מתחילים להיפתח, הסערה מגדילה עוד יותר את הביטחון העצמי שלנו. ביום העשירי של ה"פינישים" הסופיים של הגל, הסערה המרפאה מלמדת כיצד אנחנו יכולים להטעין את עצמנו מבפנים ולהפוך להיות העוגן של עצמנו. במהלך גל הכלב אנחנו עוברים תהליך עמוק של איזון רגשי וכדי להשלים את התהליך אנו עוברים היום דרך הריפוי של הסערה הפלנטרית. הסערה מאפשרת ניקוי יסודי של דחיסות שהצטברה בתאי הגוף וטיהור של מידע שלילי מהתוכנה המוחית שלנו.

היום הוא גם היום הפורמלי הראשון של הקיץ: מזה עידנים ימי השיוויון מהווים נקודות יחס בין חושך לאור על פיהם ניתן לקבוע את עונות השנה. התרבויות העתיקות במצרים, במקסיקו, בסין ועוד התייחסו לימי השיוויון כאל נקודות מפנה בזמן בהן ניתן לנקות את האנרגיה שלא רלוונטית יותר, להשתנות ולהיטען באנרגיה חדשה מהמחזור החדש. ה-21/6 הוא יום השוויון הקייצי ומסמל את תחילת הקיץ. מיום זה הימים מתחילים להתקצר במסלולה של השמש דרומה עד שהיא מגיעה לנקודה הכי דרומית ב-21/12. העובדה שהקיץ מתחיל בסערה מלמדת על תהליך עמוק של ריפוי וטיהור שאנחנו עומדים לעבור בתקופה הזאת.

שמש

ב- 22/6 אנחנו מגיעים ליום ה-11, שבו הגיע הזמן לשחרר את מה שעדיין מעכב את פתיחת הלב שלנו באנרגיית השמש: השמש היום מבקשת שנפשפש עוד יותר בעומק מוחנו ונוציא משם עוד כמה מעצורים שמנעו מאיתנו עד היום מלהגיע לאיזון רגשי פנימי ולביטוי יצירתי. ניתן לשאול את עצמנו היום: "מה עדיין לא בהיר וברור לי באופן שבו אני רוצה לבטא את עצמי"?, "מה עוצר אותי מלפעול מתוך להט היצירה שקיים בתוכי"?, "באילו מקומות אני עדיין מרגיש/ה קור, ניכור וכבדות בחיי היום יום שלי"?

האור של השמש היום מבהיר לנו את התחומים שבהם אנחנו עדיין לא פועלים מהלב ולכן חווים מחסומים באש היצירה שלנו. אנרגיית השמש ממלאה אותנו בחמימות, באור ובמידע לגבי הדרך המדויקת עבורנו עכשיו בחיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

דרקון

ב- 23/6 מגיע הפתרון של היום ה-12 באנרגיית הדרקון: בפתרון הגל אנחנו מתחברים לעוצמה הנשית הקיימת בכל אחד מאיתנו שמקבלת, מפרגנת ומתנהלת באהבה לעצמה ולסובבים אותה. תהליך פתיחת הלב שלנו והרצון לבטא את היצירתיות הפועמת בנו מובילים למקום של קבלה של מה שיש בנו ובחיינו ושל אהבה לעצמנו בדיוק כפי שאנחנו היום. אנחנו לומדים שהחסימות הרגשיות והיצירתיות נובעות מביקורתיות מיותרת ומהרגלים של הרס עצמי. תהליך הגל איפשר לנו לנקות את השפיטה העצמית ואת המיקוד במה שאין שמנעו מאיתנו את היכולת לביטוי האותנטי שלנו.

אנרגיית הדרקון הקריסטלי של היום ממלאה אותנו ברכות כלפי עצמנו וכלפי העולם הסובב ומזינה אותנו במה שאנחנו זקוקים לו עכשיו. ביום זה הלך שמים נמצא בהדרכה ומעיד על כך שלמדנו להיות החלטיים, נחושים ולכבד את הצרכים והרצונות שלנו. כשאנחנו שמים גבולות ברורים, קל לנו יותר לקבל ולהזין את עצמנו באהבה ובחיוביות.

רוח

סוף הגל ב- 24/6, היום ה- 13 באנרגיית הרוח: התהליך שעברנו בגל הכלב מוביל אותנו לרוח ביום השלושה עשר, שמעידה על כך שהפכנו לאדם עליז, תקשורתי, בהיר וכנה. לאורך הגל אנחנו עוברים תהליך מכלב רגיש, נאמן ואוהב עד לרוח מלאה בהשראה, בשמחה ובנועם. הכלב מיגנט אלינו את נתינת האמון בעצמנו ובשותפים שלנו למסע החיים ולאט ובהדרגה איפשר לאיזון הרגשות הסוערים שלנו. האיזון האנרגטי מביא ביום האחרון לרוח קוסמית זורמת ויציבה.

הרוח מסמלת דיוק ובהירות ומלמדת על כך שהיום אנחנו כבר לא מתבלבלים ולא מאפשרים להצפות רגשיות להתרחש. הגל מלמד שתקשורת ויכולת לבטא את הרצונות שלנו באופן מדוייק הם הכרחיים למערכות יחסים אוהבות, צומחות ומתפתחות. במהלך הגל הקוף דחף אותנו לבטא, להוציא החוצה את היצירתיות שבנו והרוח שבסוף מעידה על כך שלמדנו לזרום בנועם ובקלילות מעניין לעניין כמו יונק דבש עליז וססגוני. הרוח מסמלת את האיכויות הזכריות של ביטוי האמת שלנו ברוגע ובהומור והעובדה שהיא מסיימת את הגל מעידה על כברת הדרך שיש לעבור כדי להצליח להתנהל בצורה הישירה הזאת.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully