וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-19.6.11 תהיו חדי לשון ותאבי ויכוחים ועימותים - אל תתנו למלים שלכם להיות שתלטניות מדי

המעבר המעניין של השבוע - זהו מעברה של השמש, מיקוד הדברים, ממזל תאומים השכלתני והתקשורתי למזל סרטן המופנם והמשפחתי. המעבר הזה ישים – ביחד עם מעברו של מרקורי – דגש מיוחד על הצד המשפחתי שלנו, וינסה לאזן את ריבוי הכוכבים במזל תאומים, השייך ליסוד האוויר. זמן מצוין לארח ולהתארח, ולהיות משפחתיים יותר. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, סרטן, דלי וגדי.

התקשורת שלנו – כוכב מרקורי עובר למזל סרטן, והתקשורת שלנו הופכת רגשנית ואישית מאוד. אנו הופכים להיות מופנמים מעט יותר, עם מינון גבוה במיוחד של רגישות ופגיעות. לא מעט מאתנו ירגישו עכשיו צורך להיות לבד או בחברת בני המשפחה, עם דגש מיוחד על הצורך להרגיש עטיפה של חום והגנה. גם המלים שלנו הופכות עדינות ורגישות יותר, אך רגישות היתר הזו עלולה להביא איתה גם מלים שאנו לא באמת מתכוונים לומר בגלל פרשנות אישית מדי. מי בעיקר יושפע מהתקשורת הזו? מזלות תאומים, קשת, סרטן וגדי.

הדרייב שלנו – מרס כוכב האקשן והדרייב עובר למזל תאומים, ונראה שאנו הופכים להיות חדי לשון, מילוליים יותר כשזה מגיע לצד האמביציוזי שלנו, ופה ושם גם תאבי ויכוחים ועימותים. מרס עלול להביא איתו תקשורת שתלטנית שמנסה לכפות את עצמה ולהיות יותר צודקת מאשר חכמה, וכדאי להזהר ממאבקי כוח מיותרים וויכוחים שרק מלבים את האש. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, תאומים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע: זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין כוכב פלוטו היצרי. הזווית הזו עלולה לגרום למאבקי אגו מילוליים ולרצון להיות צודק בכל מחיר, גם כשאנו נמצאים בעמדת נחיתות. מניפולציות ומשחקי כוח עלולים להופיע עכשיו לרוב, ולגרום לנו להגיב עוד לפני ששמענו הכל, או לפרש דברים באופן סובייקטיבי. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, עקרב ושור.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם עובר השבוע למזל תאומים, והקצב שלכם משתנה בן רגע והופך להיות מהיר כברק – אבל לא פחות פזיז ממנו... הגיע הזמן לדבר, אבל חשוב מאוד לשמור עכשיו על הפה – אתם עלולים לירות לעצמכם ברגל...

שור
מרס עובר השבוע לבית הכספים שלכם, וזה אומר שאור אדום עשוי להבהב באופן קבוע בחשבון הבנק. מרס מביא איתו נזילות יתר והוצאות גדולות במיוחד, וחשוב במיוחד להחביא את כרטיס האשראי... אל תגזימו באוכל!

תאומים
זהו שבוע תזזיתי ומוטרף למדי. לא רק שמרס עובר למזל שלכם ומביא איתו ים של אקשן, גם מרקורי שליט המזל שלכם במזל סרטן הרגשני, ויוצר זוויות עם פלוטו הכוחני, סטורן הנוקשה ואורנוס המעצבן... פעלו בזהירות מירבית!

סרטן
מרקורי ממשיך לנוע במזל שלכם ולהביא איתו תקשורת מצוינת לסביבה, ונראה שהיכולת המילולית שלכם במיטבה. מעברו של מרס למזל תאומים לעומת זאת עלול להביא איתו שרשרת בלתי נגמרת של לחצים מאחורי הקלעים: דברו על זה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל סרטן, והחיים הופכים רגשניים במיוחד. זה בדיוק הזמן לפעול באופק מדויק ומאופס כדי שלא לתת לכל הרגש הזה לבלבל ולערפל אתכם, אריות. הזהרו משמועות ומרכילות.

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל סרטן, ואתם חברתיים מתמיד. זה בדיוק הזמן לא רק להרחיב את המעגל החברתי שלכם אלא גם את ההיכרויות שיכולות להועיל מקצועית. התמקדו השבוע בשמירה על הבריאות: צאו לכושר.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים, מאזנאים, והחיים עדיין קלילים למדי. מרקורי שוהה בבית הקריירה שלכם, ומאפשר לכם שיחות משמעותיות בכל מה שקשור לקריירה ולשיפור עמדות מול סמכויות: רוצו קדימה!

עקרב
מרקורי יוצר השבוע זווית של עימות עם פלוטו שליט המזל שלכם, וחשוב במיוחד עכשיו לשים לב לתקשורת שלכם: אתם עלולים להכנס בקלות למצבי עימות כאלה ואחרים, וכדאי לחשוב פעמיים לפני כל מילה. הזהרו בכבישים.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל שור, והחיים הופכים איטיים ומעשיים יותר, אלמנט שלהרבה קשתים לא קל... מקבץ הכוכבים במזל תאומים ממול שם את הדגש על זוגיות ויחסים: אם הלב פנוי – זה הזמן להיכרויות.

גדי
סטורן שליט המזל שלכם נמצא כעת בהילוך רגיל, כלומר קדימה, וזהו זמן טוב לממש את כל הרעיונות והתכניות שהיו לכם בזמן האחרון. כעת הזמן להגדיר דברים באופן מדויק, לקבוע לו"ז בהתאם, ולהפוך את החיים לאוסף משימות.

דלי
זווית פעולה שיוצר השבוע כוכב מרקורי, כוכב התקשורת שלנו, עם אורנוס שליט המזל שלכם, עלולה לגרום לקצרים בתקשורת, ומצד שני – להברקות נפלאות. נסו לחשוב פעמיים לפני שאתם נכנסים לסרטים או לדרמות, ואל תשברו את הכלים.

דגים
זווית הרמונית בין נפטון שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי מביאה איתה יכולת יצירתית נפלאה, כמו גם כמה וכמה אפשרויות חדשות לפתיחת דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם. אולם, אם לא תלחצו על הידית, זה לא יקרה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully