וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני זוכרת, הייתם נשמה

דפנה ארגמן

15.6.2011 / 9:00

ציור נשמה מהווה עבור האדם שיקוף ישיר וראשוני של הפוטנציאל הגבוה הטמון בו - דפנה ארגמן מתחברת אל המהות הפנימית שלכם ומציירת אתכם משם

"אם נלמד לחיות מרמת הנשמה, ניווכח שהחלק הטוב ביותר, המואר שלנו, מחובר לכל קצבי היקום. או אז נבין שבכל אחד מאיתנו טמון הכוח לחולל ניסים". (דיפאק צ'ופרה - כוחם של צירופי מקרים)

לעתים שואלים אותי: מהי נשמה? מהו המקור? אני יכולה לגשת אל הכתובים, אל חכמים ממני שכתבו על כך, אבל בוחרת לענות על שאלה זו מתוכי. מבינה שזוהי הזדמנות עבורי, ממש ככול שאר ההזדמנויות שנפלו בחלקי. ממש כפי שהיותי "ציירת נשמות", היא הזדמנות שנפלה בחיקי ואני אך בחרתי לחבוק אותה.

נשמה הוא אותו חלק אשר מתקיים מעבר לזמן ולמרחב. זהו אותו חלק ראשוני וקדום, המחובר ומקושר לאלוהות, למקור הבריאה של כל היש. הנשמה היא כעין חוט שעליו מושחלים החרוזים במחרוזת. כל גלגול חיים מהווה חרוז במחרוזת ומה שעובר בין כל החרוזים ומחבר ביניהם הוא חוט הנשמה. בכל מחזור חיים למדה הנשמה עוד ועוד על עצמה, על היכולות שלה. בתוך הלמידה מתקיים למעשה תהליך של הזכרות בכל הידוע לה, לנשמה. כדי ללמוד ולהיזכר, זקוקה הנשמה לגוף הפיסי, המכיל אותה.

בשורש הנשמה, שהוא רגע בריאתה, היפרדותה מין הניצוץ האלוהי, נמצא כל הטוב. כלומר, במקור הנשמה קיימים השפע, הבריאות, היופי, השמחה, הידע, היכולת, הפשטות ולמעשה כל הנחוץ לחוויית חיים מלאה, שלמה ושלווה. במסע החיים, כל אחד בגופו הפיסי, עסוק במציאת הדרך אל מקור הטוב והיש, המצוי בשורש נשמתו.

למעשה זהו מין פרדוקס. מצד אחד במקור הנשמה קיים כל מה שאני זקוקה לו לחוויית חיים מלאה ומצד שני הכול נשכח ואני ונשמתי עסוקות במציאת הדרך אל אפשרות לחיים מלאים ופוריים. בפרדוקס זה ישנו הגיון רב. ללא השכחה, לא היינו למדים. חוויית הלמידה מתאפשרת מעצם השכחה. כל פיסה של למידה, כל פיסת הזכרות, מאפשרות גדילה והתעצמות. אם כל הידע והטוב היה גלוי מראש, לא היינו מתאמצים ומתעצמים.

בתקופת חיים זו עסוק כל אחד מאיתנו בחיפוש הדרך אל המקור שהינו, אל שורש נשמתו. במודע או שלא במודע פועלים כולנו בכיוון זה. ישנן דרכים רבות ומגוונות להגיע אל המקור ולחוויית חיים מלאה, ממש כמו האמרה "דרכים רבות מובילות לרומא". אין דרך טובה או נכונה יותר מרעותה. לכל אחת ואחד מתאימה דרך מסוימת ולעיתים שילוב של דרכים. יש המתחברים אל המקור, אל שורש הנשמה במדיטציה, יש המתחברים דרך השהות בטבע, באמצעות מוסיקה ועוד.

אפשרות נוספת לחבור אל שורש הנשמה הוא באמצעות "ציור נשמה", אשר מחבר את האדם לשורש הנשמה שלו, אל רגע היווצרותו כנשמה, אל המקור הראשוני שהינו. כיצד?

שיקוף ישיר של הפוטנציאל הגבוה

ציור נשמה משמש כגנראטור המחבר בין האדם לבין שורש הנשמה שלו, המקור שלו. ניתן לעשות עבודה מודעת עם ציור הנשמה ובתהליך נשימה שאני מסבירה ומנחה, יכול האדם ליצור קשר ישיר עם שורש הנשמה שלו ולהיטען. מעבר לכך, ניתן לעבוד עם נושא ספציפי, שבו חש האדם מגבלה או תקיעות, כמו למשל בנושאים הקשורים למערכות יחסים. בעזרת עבודה מודעת עם ציור הנשמה, ניתן לפנות את אותה מגבלה שאינה מאפשרת התקדמות וחוויית חיים מלאה.

אך רגע לפני, אספר איך בכלל הגעתי להיות ציירת נשמות. מרגע שהתבגרתי, קינן בתוכי חיפוש בלתי מתפשר לחיים בריאים ושמחים, אשר הוביל אותי להכרה שדרכי בעולם היא עזרה. הבנתי שעלי לעזור לאנשים אחרים לפרוץ גבולות ומחסומים, לצמוח מעבר לעוולות ולקשיים. למדתי את טכניקת הריפוי הנקראת רייקי ומתוך למידה והתמדה, התפתח בתוכי ידע נוסף המאפשר ריפוי, כמו זה הנמצא בתדרי הקול שעמם אני מרפאה.

ציירתי עוד בנעוריי, אך כמו דברים רבים אחרים, סגרתי גם ערוץ זה. רק בבגרותי, כשכבר הייתי אמא לשני ילדים, חזרתי אל שפע הצבעים. כשחגגתי את יום הולדתי ה- 43 רציתי להעניק לעצמי מתנה מיוחדת, והחלטתי שאני נכנסת לסטודיו ומציירת לעצמי ציור במתנה. לא סתם ציור כללי, אלא בכוונה מיוחדת, ציור עבורי. תוך כדי שציירתי, התחוללה בתוכי התרחשות והבנה, שאני מציירת אותי, לא בדמותי, כפי שאני נראית, אלא את הרוח שאני, את הקיום האינסופי שהנני.

ההתרגשות מכך הייתה גדולה ויחד עם זאת הרעיון נראה לי פשוט ואפשרי. כשאני מעניקה לאנשים טיפולים, אני חשה אותם מעבר למילים. הם אינם צריכים לספר לי את מכלול הקשיים שאיתם הם מתמודדים, כדי שאוכל להבין אותם ולעזור להם. כך עם אנשים שאני פוגשת פנים מול פנים וכך גם עם אנשים רחוקים, שאיתם אינני מתראה כלל. אם כך, מדוע שלא אוכל לצייר את הייחודיות של כל אדם? מדוע שלא אוכל בדרך יצירה להתחבר אל המהות הפנימית, אל שורש הנשמה?

בשעה שאני מכוונת לציור נשמה, חל בליבי חיבור, תחושה, מנעד מסוים מאוד, שאותו אינני יכולה להסביר במילים. אני חשה את האדם שעבורו אני יוצרת את היצירה. אני "רואה" אותו בראייה פנימית ומתוך כך מתחילה ליצור עבורו את ביטוי שורש הנשמה שלו.

למעשה, ציור הנשמה, מהווה עבור האדם שיקוף ישיר וראשוני של הפוטנציאל הגבוה הטמון בו. זוהי נקודה קיימת, אפשרית ומוחשית עבורו. כפי שכבר אמרתי, ציור נשמה שאותו אני מייצרת ומציירת עבור אדם, הוא אחת מהאפשרויות ליצירת קשר קרוב עם שורש הנשמה. זהו קשר צבעוני, חי, נושם ומשמח.

  • עוד באותו נושא:
  • ציור נשמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully