וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

13.6.2011 / 9:05

השבוע מתחיל גל הכלב הדוחף אותנו לחבר את הכוונה ללב (כ-לב) ולפתוח את ליבנו יותר ויותר. הצעד הראשון הוא להיות קשובים לצרכים שלנו

עולם המאיה הוא עולם צבעוני ועשיר שמורכב מקודים מתמטיים ומצורות גיאומטריות. הסמלים השונים הנמצאים בטווח הקליטה שלנו הם קודים שצפונים עמוק בתוך הד.נ.א. האנושי שלנו ולכן לכל אחד מאיתנו קיים חיבור ישיר איתם. הלמידה של הסימבולים פותחת אותנו למידע אינסופי שקיים בתוכנו, מידע שהוא מעבר לידע הממוחזר של התוכנה הסגורה במח שלנו. המשחק עם הסמלים יוצר בתוכנו רישומים של מידע שעד היום לא זוהו ע"י המח שלנו משום שהמח הוא תוכנה שמוגבלת במידע. ביצירת תבניות המידע החדשות אנחנו מרחיבים את טווח קליטת המח ובכך יוצרים פתח למיגנוט מהיר ומדויק של הרצונות שלנו.

החשיפה לתדר שהוא מעבר למילים דרך צורות גיאומטריות מאפשרת לשינוי במבנה המח וכתוצאה מכך לשינוי ההתנהלות במציאות היום יומית שלנו. אני מציעה לאלה שקוראים את התחזית מדי יום לשים את גלופת (סמל) היום מול העיניים: לנשום אותה אל תוך הגוף, להרגיש כיצד האנרגיה מחלחלת לכל תא ותא, לאפשר לזרם האסוציאציות החופשי למלא אותנו ולהתכוונן על האנרגיה של היום. בעזרת הנשימה של הסמל נשתדל להתמלא במחשבות חיוביות לגבי עצמנו בפרט ולגבי החיים בכלל. ניתן לכתוב כל מה שעולה לנו - כוונות, אירועים והבנות. הנשימה, הציור והכתיבה יכולים לעזור מאד כדי להיזכר בידע האינסופי שקיים בתוכנו.

גל הכלב

ב- 12/6 מתחיל גל הכלב: בגל הקרוב הכלב דוחף אותנו לחבר את הכוונה ללב (כ-לב) ולפתוח את ליבנו יותר ויותר. לאורך הגל הכלב ממגנט לחיינו אנרגיות של חמימות, אמון, פתיחות וחברות אמיתית. עקב משברים שונים שעברנו עם אנשים ובמיוחד עקב חוויות של פגיעה ממערכות יחסים קרובות, רבים מאיתנו שמו מנגנוני הגנה על ליבם כדי לא להפגע. בגל הנוכחי נלמד כיצד להשתחרר מהסגירות הזאת ובמקומה לפתוח את ליבנו למגוון החוויות המרגשות הממתינות לנו. החכמה של הגל מלמדת שהצעד הראשון בפתיחת הלב וביכולת לשיתוף פעולה עם הקרובים אלינו הוא להיות קשובים לעצמנו ולצרכים שלנו, כפי שנאמר - "ואהבת לרעך כמוך". ראשית אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו כפי שאנחנו ולכבד את הרצון שלנו בכל רגע נתון.

כשם שהכלב הוא ידידו הנאמן של האדם, כך האנרגיה שלו דוחפת אותנו במהלך הגל להיות נאמנים לרצונות שלנו ולשים את עצמנו בראש סדרי העדיפויות בחיינו. במקום לרצות את הסובבים ולבזבז אנרגיה מרובה על הבחוץ, אנו מבינים שאנחנו הכי חשובים ושהגיע הזמן לעשות בדיוק את מה שטוב לנו. במשך הגל אנחנו מאזנים את הרגשות שלנו, משחררים דרמות של האגו ועושים חשבון נפש ביננו לבין עצמנו וביננו לבין חברינו.

אתגר הגל - קוף

ה- 13/6, אתגר הגל הוא הקוף: הקוף הירחי מאתגר אותנו לעלות על במת החיים עם הקסם והכריזמה הקיימים בנו ולשחק את המשחק בהנאה, בקלילות ובמקוריות. הוא מלמד כיצד לשזור את הכישורים הטבועים בנו אל תוך המציאות הקוטבית וליצור בהנאה את רצונותינו. היצירה של הקוף היא ספירלית, באה ממקור של השראה אינסופי וממלאה אותנו ביכולת ליצור יש מאין. מעניין שהדרך אל פתיחת הלב עם הכלב עוברת דווקא דרך הקוף הקליל והיצירתי. אנחנו מבינים שככל שנבטא את עצמנו ונחווה תחושות של סיפוק מהעבודה, מהיצירה האישית ומדרך ההתנהלות היום יומית שלנו, נוכל באמת להיפתח גם לסובבים המקיפים אותנו.

הקושי בגל הוא לבטא, להוציא החוצה את מה שאנחנו מרגישים וחושבים ולהפסיק לקחת את עצמנו ברצינות רבה מדי. לרוב מה שמונע מאיתנו לחיות את פרץ האש היצירתי הטבוע בכל אחד ואחת מאיתנו, קשור במחסומים שעצרו אותנו עוד כששיחקנו כילדים. כדי לבטא את הילד ההיפראקטיבי והמשועשע שבתוכנו ולזרום בהנאה במציאות החיים, עלינו להוציא החוצה את כל מה שאנחנו עוצרים בתוך הבטן.

אדם

ביום השלישי של הגל, ב- 14/6, מתחיל המיקוד בפתרון האתגר באנרגיית האדם: האדם החשמלי מלמד אותנו היום שמותר לנו לעשות בדיוק את מה שאנחנו רוצים. אמנם זה נשמע מרחיק לכת, אך באמת ניתן לחיות במציאות שבה אנחנו עושים ומבטאים את הרצונות הפנימיים שלנו. כדי להתאזן רגשית ולהיפתח לילד היצירתי שבנו, האדם ביום השלישי של הזרימה מבקש שנשים את השכל שלנו בצד ונשחרר את שאלות הקיום הטורדניות ואת הספקות שכל הזמן מנקרים ברקע. השאלות והספקות מקבלות כל הזמן את אותן התשובות בהתאם למידע הרגשי שקיים בתוכנה המוחית שלנו. במקום זאת האדם מציע שנאפשר לליבנו להיות המוביל ובעזרתו נוכל לממש את הרעיונות היצירתיים שלנו.

לאט ובהדרגה אנחנו הופכים לגביע שפתוח לשפע של היקום ונפתחים להזדמנויות הרבות שקיימות עבורנו בכל רגע בחיים. ביום זה האדם מלמד כיצד להסתכל בגובה העיניים על הסובבים אותנו ולהתייחס לכל מפגש כאל התכנסות של חכמה.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר

הלך שמים

היום הרביעי של הגל, ב- 15/6, אנרגיית שער בסימן הלך שמים: החכמה של הקודים מלמדת שלא ניתן להגיע לאיזון רגשי אם לא נדע כיצד לשים גבולות ברורים לכל מי ומה ששואבים את האנרגיה שלנו. הכלב מלמד אותנו שאנחנו במקום הראשון בחיינו ולמעשה אמורים להיות הכי חשובים והלך שמים מלמד כיצד להגביל באופן החלטי ונחוש את כל מה שמונע מאיתנו לזרום עם הרצונות שלנו. כדי לא להכנס לדרמות של החיים אנחנו חייבים להתמלא בנחישות שלווה ולהגיד "לא" החלטי וברור כשמהלך האירועים לא באמת מתאים לנו. רק כשאנחנו מקפידים לעשות את מה שבא לנו ולבלות בחברת מי שבא לנו, אנו מצליחים לשמור על האנרגיה שלנו ואז יכולים להיפתח לצדדים היצירתיים והקלילים באישיותנו.

ביום של הזריעה המנטלית הלך שמים ממלא אותנו בנחישות, בחמלה ובאומץ לבטא בבהירות את הרגשות שלנו. יום שער זה של הגל מאפשר לקפיצה אישית עצומה ברמת המודעות שלנו ולחיבור לידע מאד גבוה משדה הנפש. מודעות זו הולכת וגדלה ככל שאנחנו משחררים את הישן, מוותרים על תפיסות עולם מקובעות שמוכרות לנו ומרחיבים את זווית הראייה בנוגע למצבים שונים בחיים.

קוסם

תהליך פתיחת הלב ממשיך ליום החמישי של הגל ב- 16/6, באנרגיית הקוסם: הקוסם הקוואנטי של היום מלמד אותנו לסמוך על עצמנו ועל האינטואיציות שלנו ולשחרר את הצורך באישורים ובפידבקים מבחוץ. אנחנו אלה שיודעים הכי טוב מי אנחנו ומה נכון לנו בחיים. אף אחד מחוצה לנו לא מכיר אותנו כמו שאנחנו את עצמנו והגיע הזמן לסמוך על הידיעה האישית הזאת. אנרגיית היגואר ביום של הסנטר מאפשרת לפעול ממקום פשוט וצנוע של אמונה וביטחון בידע שלנו.

גל הכלב הולך ומתפתחת עניינים רגשיים שונים צפים והקוסם היום מרחיב את היכולת להכיל את אירועי המציאות השונים ולהפוך למיכל של ידע ושל אור. המוטיבציה להמשך התהליך של הגל נשענת על העוצמה הנשית שבנו ועל עומקים של בריאה שהם מבעד לזמן ולמרחב.

נשר

היום השישי של הגל ב- 17/6, באנרגיית הנשר: הנשר המהדהד מכוון אותנו היום להגביה את מעוף הציפור שלנו אל מעבר לשגרה השוטפת בחיי היום יום ולהתבונן בתמונה השלמה של חיינו על כל הפרטים שבה. הרחבת נקודת המבט מאפשרת להפתח לאפשרויות ראייה חדשות שלא חשבנו עליהן קודם לכן. במקום להסתבך בפרשנות צרה של פרט ספציפי, אנחנו מתרוממים לנקודת מבט אוביקטיבית יותר של המציאות. כשאנחנו פחות מדגישים את הפרטים שהם מחזור של מידע רגשי, אנו מגלים כיצד חיינו עם כל מה שיש בהם בסה"כ זורמים לכיוון הנכון עבורנו עכשיו.

הנשר ביום השישי של הגל מראה כיצד כל חלק בחיינו הוא בחירה שלנו ושלרוב היא אפילו מוצלחת ואם לא, הוא ממלא אותנו בתקווה ובכוחות לשנות את התמונה. ביום השישי של הזרימה לקראת שיא הגל, אנרגיית הנשר מלמדת כיצד לאזן בין עשייה "רצינית" למנוחה. ככל שננוח, מוחנו העמוס יוכל לאזן את המערכת שלנו מבפנים ולהתחבר להשראה האינסופית עם הקוף.

לוחם

שיא הגל ב- 18/6, יום שער באנרגיית הלוחם: תהליך פתיחת הלב מגיע לשיאו והלוחם ביום שער זה מאפשר לשחרור את חוסר הביטחון בעצמנו ובאמת שלנו. הלוחם האינטליגנט ממשיך לשאול היום שאלות ולהטיל ספקות בנוגע למימוש היצירתי ולסוגיות שמלוות אותנו במערכות היחסים הקרובות לנו. הוא מדריך אותנו לגלות מה היא הדרך שהכי פותחת את ליבנו ומלמד כיצד לצעוד בדרך מופלאה זו באומץ, בתבונה ובהגיון. הלוחם הוא עצמאי בשטח, יכול להסתדר בעצמו בכל מקום ועם כל אחד ומאפשר היום לשחרר את התלות באחרים ובדברים החיצוניים.

ביום השביעי של הגל הוא מחבר אותנו לקול פנימי ברור בנוגע להיבטים השונים בחיינו. הוא מזמין אותנו לבטא אמת פנימית זו מבלי לפחד מתוצאות עתידיות וליצור בחכמה את רצונותינו העכשויים בקצב שנכון לנו. בשיא התהליך של גל הכלב, הלוחם המהדהד מאפשר להציב את הגבולות מהזריעה של היום הרביעי, להתאים את הגוף לאנרגיות המעודנות שהקוסם מחדיר ביום החמישי ולתעל את האנרגיות לעבר מימוש החזון של היום השישי.

אדמה

ב- 19/6, ביום השמיני מתחיל תהליך הירידה בקצב של הגל עם אנרגיית האדמה: כחלק מתהליך החיבור ללב וליצירתיות שבנו הגיע הרגע לבדוק בצורה כנה עד כמה אנחנו מקורקעים ומחוברים למציאות שלנו. האדמה הגלקטית מבקשת שנשאל את עצמנו היום: "האם אני נוכח/ת במציאות הפיזית שלי עם שתי רגליים על הקרקע"?, "האם אני מבטא/ת בפועל את הרעיונות היצירתיים הקיימים בראשי?", "האם עיסוקיי היום יומיים משקפים את מה שהנשמה שלי מבקשת לעשות פה בכדור הארץ"?, "האם אני לומד/ת ופתוח/ה לעוד ועוד מידע חדש"?, "עד כמה אני פשוט עושה את שלי מבלי לנסות לשכנע את הסובבים אותי בצדקת דרכי"?

האדמה ביום של היושרה מעירה אותנו לממש את הרצונות המקוריים שלנו במציאות חיינו ומדרבנת אותנו לעשות, בלי יותר מדי דיבורים. ככל שאנו מוציאים את רעיונותינו מהכח אל הפועל, אנחנו מהווים דוגמא לחיים יצירתיים שנוצרים בלב אוהב ופתוח.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully