וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-12.6.11 יבלוט הקונפליקט בין הצד הייצרי שלנו ששואף לכיבוש ושליטה, לבין הצד ההרמוני ששואף לאחדות ולתחושה של ביחד

על פניו זה נראה כמו שבוע קליל ושמח, חוץ מכמה ימים מבולבלים ורגשניים בתחילתו. ונוס עוברת למזל תאומים, מקום שבו נמצאים כבר מרקורי והשמש, והמילה 'תקשורת' הופכת משמעותית במיוחד עם סוג תקשורת שמח וקליל, לפחות עד סוף השבוע. מעניין.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של ונוס למזל תאומים. ונוס הרגשית מקבלת במזל תאומים איכות אינטלקטואלית ומילולית יותר, עם צורך לתקשר עם כמה שיותר אנשים בכמה ובכמה רמות שונות. מכיון שוונוס היא רגשית בעיקרון, הרי שהדגש כעת הוא על היכולת להפוך את הרגשות שלנו למלים – ולהיפך... מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, תאומים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח בין ונוס הרגשית לפלוטו הייצרי. הזווית הזו עלולה לגרום לקונפליקט בין הצד הייצרי שלנו ששואף לכיבוש ושליטה, לבין הצד ההרמוני ששואף לאחדות ולתחושה של ביחד. מי מהם יהיה משמעותי יותר? זה שנחליט עליו, אם נצליח להמנע מדרמות מיותרות וסערות שלא מקדמות אותנו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

הזווית החביבה של השבוע – זו הצמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין מרקורי כוכב התקשורת שלנו. הצמידות הזו תעזור לנו לחבר בין רגשות ובין מעשים, מה שנקרא להיות עם פה ולב שווים: מה שאתה מרגיש – זה מה שאתה אומר וזה מה שאתה עושה. הצמידות הזו יכולה בהחלט לגרום לנו לפעול באופן חכם ומודע יותר, בעיקר כשהיא נעשית במזל אינטליגנטי כמו תאומים שבעיקרון מילולי יותר מאשר כמעט כל מזל אחר. זה אומר יותר לדבר על המעשים שלנו ויותר לממש את הכוונות שלנו. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות אריה, בתולה, תאומים ודגים.

השפעתו של יופיטר על המזלות השבוע

בשבוע שעבר עבר כוכב יופיטר למזל שור. איך זה ישפיע על המזלות השונים?

טלה
יופיטר יהיה ידידותי במיוחד לטלאים שזקוקים לו כמו אוויר לנשימה בבית הכספים שלהם: הוא מחזיר לטלאים את היכולת לשפר את חשבון הבנק, ואף עשוי להביא איתו מקורות הכנסה נוספים. שווה לפעול ביחד איתו.

שור
מעברו של יופיטר למזל שור עשוי להביא איתו ים של הזדמנויות ואפשרויות חדשות להתפתחות אישית ולכל הכוונים. בגדול זהו זמן לצאת מכל העקרונות שנתקעתם בהם תקופה ארוכה, לזהות הזדמנויות לנסיעות ולימודים ו... ליזום.

תאומים
יופיטר עובר לבית התת מודע של התאומים, מה שגורם לתאומים לדבר על מה שמזיז דברים מאחורי הקלעים, לנקות משקעים רגשיים שהצטברו ומפריעים להתפתחות האישית, ולרוץ קדימה עם תכניות פעולה חדשות בשנה הבאה.

סרטן
יופיטר מחזיר את הסרטן למרכז האקשן החברתי, מעבה את המעגל החברתי שלו, ומביא איתו כמה וכמה יכולות נאות לפעול ביחד עם מוסדות וארגונים ולא לפעול לבד. זה הזמן ליצור לעצמכם חברים חדשים סרטנונים, והרבה...

אריה
יופיטר במזל שור הוא אחד הגורמים היותר משמעותיים בנושאי קריירה עבור האריות: הדרייב שהוא מביא איתו להצלחה והתפתחות מקצועית הוא עצום, והאריה הרי אוהב לחשוב בגדול... הגיע הזמן לאתגרים גדולים באמת, אריות.

בתולה
יופיטר מאפשר לכם השנה לחוות התפתחות אישית והרחבת אופקים באופן מקסים, בתולות. כן, הגיע הזמן להתעורר בחלקת האלוהים הקטנה שלכם המוקפדת כל כך, ללמוד משהו חדש או פשוט לנסוע ולכבוש את העולם...

מאזניים
יופיטר במזל שור עוזר לכם לעסוק בכספים של אחרים ולא רק בכספים שלכם, מאזנאים, מה שאומר מהפך מסויים בכל מה שקשור לתחום הכלכלי. ירושות, מקורות הכנסה חדשים, דיאלוג כלכלי מסוג אחר – זה הזמן לחשוב אחרת.

עקרב
יופיטר נמצא מול המזל שלכם בבית הזוגיות, ומכיוון שההשפעה שלו כמעט תמיד חיובית הוא מאפשר לכם לחוות את כל מה שקשור לרגשות אהבה ובעיקר מערכות יחסים ממוסדות ושותפויות באופן נעים ואופטימי: לכו על זה!

קשת
יופיטר הוא שליט מזל קשת, אבל כשהוא עובר כעת למזל השייך ליסוד האדמה כמו שור הוא פועל קצת מוזר. הקשת מאוד מהיר אבל יופיטר במזל שור מאוד איטי... הוא מכריח אתכם להאט, ולפעול באופן מעשי בנושאי עבודה ומקצוע.

גדי
יופיטר עובר למזל שור, ומביא איתו את בשורת הרומנטיקה האמיתית... הגיע הזמן להתאהב ברצינות, לפתוח ערוצים חדשים אל הלב, למצוא את מי שמרגש באמת ומביא איתו את בשורת האהבה, ולחגוג ביחד... תנו לרומנטיקה צ'אנס!

דלי
יופיטר מרחיב את כל מה שקשור לנושאי בית ומשפחה בחייכם, דליים. בין אם המדובר במעבר דירה ושנוי מקום מגורים ובין אם המדובר במסע שיפוצים מסיבי, שינוי אווירה בבית ואפילו מגורים בחו"ל – הגיע הזמן לחשוב על שינוי..

דגים
יופיטר במזל שור ישפיע בעיקר על התקשורת שלכם, דגיגים. זהו זמן לפעול מתוך תקשורת נעימה ויצירתית באמת, להקסים את הסביבה, לצאת למסעות שכנוע ומכירות, ובמקביל להרשם לחדר כושר ולהחזיר את הגוף לתמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully