וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-5.6.11 התקשורת תהיה קלילה ושמחה יותר - זה הזמן ליצור קשרים חדשים ולהכניס אנשים מעניינים לחיינו

בגדול, זהו שבוע משמעותי. נראה שהמגמה משתנה והופכת מאופקת ומעשית יותר - יופיטר בהחלט מביא איתו בשורות לכולנו. כן, משהו משתנה בסדרי העדיפויות שלנו השבוע, והחיים ידרשו מאתנו בתקופה הקרובה להיות מעשיים יותר, גם אם זה לא ממש קל. מצד שני, התקשורת שלנו הופכת קלילה ושמחה יותר, ואולי זה הזמן לחבר בין השניים ולהפוך את החיים למשהו חי, עוצמתי וזורם, עם מלים חכמות וחוש הומור: זה בהחלט ישתלם... יחד עם זאת כדאי לזכור שסוף ותחילת השבוע עלולים להיות מעורפלים ומבולבלים במיוחד.

התקשורת שלנו - מרקורי כוכב התקשורת עובר למזל תאומים ונראה שהתקשורת שלנו עם העולם ובין אדם לחברו הופכת קלילה ושמחה יותר. זה הזמן ליצור קשרים חדשים ומעניינים, להכניס אנשים שמחים לחיינו, וליהנות משפע של פגישות יצירתיות וכיפיות. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית המתח שיוצר מרקורי שלנו כשהוא עובר למזל תאומים, עם כוכב נפטון הרגשי. לשמחתנו הזווית הזו נמשכת רק יומיים שלושה, אבל היא אינה קלה: המעורבות הרגשית במלים שלנו הופכת משמעותית במיוחד, וישנו קושי מסויים לראות את הדברים כפי שהם. אולי משום כך חשוב בסוף ובתחילת השבוע הזה לפעול בזהירות רבה, כי דברים עלולים להתגלות בהמשך כשונים ממה שחשבנו. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברו של יופיטר כוכב השפע והמרחבים ממזל טלה הנמרץ למזל שור המעשי. יופיטר ישהה שנה במזל שור והוא מביא איתו צורך לממש את כל הרעיונות והתכניות של השנה הקודמת למעשים בשנה הזו, וכל הקודם להבין את המגמה גם יוכל לקבל כלים חכמים ליזום ולהצליח בכך. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות קשת, תאומים, שור ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
השמש שוהה השבוע במזל תאומים ומדגישה את הצורך שלכם בתקשורת קלילה, אבל מעברו של יופיטר מהמזל שלכם שם שהה בשנה האחרונה והביא איתו לא מעט אפשרויות למזל שור המעשי, מביא איתו שנה מעניינת שבה אפשר לממש את התכניות שעשיתם בזמן האחרון, ולשפץ את חשבון הבנק.

שור
אפשר בהחלט לומר מזל טוב, שוורים: כוכב יופיטר עובר למזל שלכם, ומביא איתו אווירה אופטימית במיוחד, כמה וכמה דלתות שאפשר לפתוח והזדמנויות שאפשר לנצל, ואולי גם יכולת להחזיר אליכם את הבטחון ביכולות שלכם ואת הצורך לעשות דברים קצת אחרת. הגיע הזמן להעביר הילוך, שוורים.

תאומים
השמש שוהה במזל שלכם ומביאה איתה כוח ועוצמה לעשייה, תאומימים, גם מרקורי שליט המזל שלכם נמצא כאן, ואפשר לחבר סוף סוף את היוזמות שרציתם להתחיל למילים שלכם, לשכנע אחרים לפעול אתכם, להסביר מה עבר עליכם בחודש המסורבל האחרון, ואפילו לחזר בכיף... כן כן.

סרטן
מעברו של יופיטר למזל שור השבוע, מביא איתו שנה חברתית במיוחד, סרטנונים. כן, הגיע הזמן לקרצף מעט את הקונכיה, לפתוח דלתות וחלונות אל העולם, להכניס קצת אוויר לעולמו המופנם משהו של הסרטן המקומי, ופשוט לאוורר את הראש – והלב. הגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי שלכם.

אריה
יופיטר עובר השבוע למזל שור, ובגדול – מביא איתו ים של כוח ועוצמה לבית הקריירה שלכם. הגיע הזמן לשפר את התקשורת שלכם עם סמכויות, לתקשר טוב יותר עם בוסים ואחראים, ולנהל דיאלוג אסרטיבי במיוחד עם הדרייב שלכם, שהופך שואף קרבות ורוצה להוכיח את עצמו לעולם. קדימה!

בתולה
מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל תאומים מאפשר לכם לזקוף קומה, להפגין עצמאות ושליטה בשטח, להשקיע יותר בהופעה חיצונית, ולשדרג את התדמית שלכם. הגיע הזמן לתת לאמביציה שלכם להתבטא, ובעיקר לנסות ולראות לאן אתם רוצים להגיע בחודשים הקרובים, איך ועם מי...

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עדיין במזל שור בתחילת השבוע, והחיים נעים על מי מנוחות יחסית. אולם ונוס עוברת בהמשך למזל תאומים הקליל תוך שהיא יוצרת זווית פעולה מדויקת לכוכב נפטון הרגשני, ונראה שהמעורבות הרגשית שלכם הופכת גבוהה במיוחד: פעלו בזהירות, ודחו החלטות לשבוע הבא.

עקרב
מעברו של יופיטר כוכב השפע למזל שור ממול משמעותי במיוחד עבורכם, עקרבים. זהו מיקום שמאפשר לכם להכנס לדרייב חזק להצלחה מצד אחד, אך במקביל גם להשקיע יותר בכל מה שקשור למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג הזוגי בכלל. זמן לזוגיות שמחה, לדיאלוג נעים בשניים, ואפילו להיכרות חדשה...

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם עובר למזל שור, ונראה שהשנה הזו הולכת להיות שונה לחלוטין מהקודמת. חסל סדר הרפתקאות ואנרכיה – הגיע הזמן להתיישב, לבדוק את הצד המעשי של החיים, להשקיע בעבודה ובצד הפרקטי שלהם, ולבנות לעצמכם ציר פעולה יציב ומעניין. אבל בינתיים – תיהנו...

גדי
מעברו של יופיטר למזל שור השבוע, ידגיש בשנה הקרובה את בית הרומנטיקה שלכם, גדיים. אין ספק שזו הולכת להיות שנה יצירתית מאוד שבה הלב יבוא לידי ביטוי ולא רק הוא: כל מה שקשור ליכולת שלכם ליצור מציאות רגשית חדשה יהיה מודגש, ויכריח אתכם לצאת מהשריון הגדיי המחוספס... מעניין.

דלי
דווקא אתם, אזרחי העולם, תהפכו להיות הרבה יותר ביתיים השנה, דליים. כוכב יופיטר עובר למזל שור, והצורך שלכם במסגרת ביתית חמה ומשמעותית גדל בהדרגה, כמו גם במשפחה ובחזרה לבסיס ולשורשים. במקביל אורנוס במזל טלה מביא איתו צורך בשינויים... קונפליקט? בהחלט. אבל מרתק...

דגים
השמש ומרקורי במזל תאומים מחזירים אתכם הביתה, דגיגים, אל האקווריום המוכר ואל הצורך לשפר תקשורת עם המשפחה. במקביל עובר יופיטר למזל שור ומדגיש את התקשורת שלכם: הגיע הזמן לפתוח ערוצי תקשורת חדשים עם העולם, להכיר אנשים חדשים ומעניינים, וללמוד משהו חדש... יהיה כיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully