וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

30.5.2011 / 9:15

השבוע מתחיל גל האדמה שמניע אותנו לפעול בשטח בלי יותר מדי דיבורים והסברים. אין צורך לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו אלא פשוט לעשות את שלנו

גל האדמה שמתחיל עכשיו כולל בתוכו את חג השבועות וכרגיל, הסנכרון בין ידע המאיה לחכמת היהדות הוא מרתק. כחלק מהקולקטיב היהודי שחי ונושם את החגים פה בארץ אני מעוניינת לחבר בין הפתחים האנרגטיים שנוצרים בזמנים חגיגיים של קבוצות שונות. בתרבויות העתיקות מדידת הזמן נועדה לחבר את בני האדם לבריאה, לטבע ולרוחות השמים. קביעת מועדם של החגים משתנה מתרבות לתרבות בהתאם לדרך ספירת הזמן שבה. חלק הושפעו ממחזורי הירח, חלק אחר ממחזורי השמש, אחרים ייחסו חשיבות לימי השיוויון האביבי והסתווי ועוד.

גם למאיה לוחות זמן שונים שעוקבים אחר מחזוריות של כוכבים ופלנטות - לוח אחד חקלאי, אחר לוונוס, אחד לירח, לשמש, למאדים ועוד רבים וטובים. בעזרת שילובים של זוויות שונות יצרו אנשי המאיה גאומטריה מקודשת ומתמטיקה א- לינארית. ככל שמתעמקים בלוחות של המאיה מצליחים לאט ובהדרגה לחוות את תפיסת הזמן המחזורית-ספיראלית. בתור עדה נאמנה לשינויים מרחיקי לכת שמתרחשים במועדים מיוחדים בלוחות הזמן העתיקים, הבנתי שהמודעות למחזוריות מאפשרת לסנכרון עם היקום ולזרימה נעימה עם גלי הזמן.

הימצאותו של חג השבועות בגל האדמה היא מעניינת ביותר. שבועות הוא החג השני משלושת הרגלים והוא קרוי על שם שבעת השבועות של ספירת העומר. בחג הפסח מקובל להקריב שעורים שהוא מאכל בהמה משום שהסימבול של החג הוא חרות גופנית, ובסיום התהליך בשבועות נהוג להקריב חיטים שהוא מאכל אדם שהסימבול שבו הוא החרות שבקבלת התורה. שבועות גם קרוי חג מתן תורה והאנרגיה בחג מאפשרת לחיבור ישיר לבורא ולהורדת מידע גבוה אל תוך המציאות שלנו.

בהקבלה לכך האדמה מסמלת את המוחות ואת מערכת העצבים שלנו ולאורך הגל מזרימה אלינו ידע מוקדם שבהדרגה מאפשר להתחבר לייעוד הגבוה שלנו. אנרגיית האדמה קוראת לנו להתעורר ולפעול כדי להביא לשלב חדש באבולוציה של כדור הארץ ובהתפתחות האנושות. כך שבימים של גל האדמה וחג השבועות ניתן ללמוד ולקבל ידע חדש, להתחבר לתדר המעודן של האדמה ולעזור בדרכנו הייחודית בשינוי הקולקטיבי שמתחולל עכשיו.

גל אדמה

ה- 30/5: טון 1 בגל האדמה: לאורך הגל הקרוב אנרגיית האדמה עוזרת לחבר בין ה-"אדם" ל-"ה"- להוויה, להגשמה. היא מאפשרת לנו לעשות, לנוע ולפעול בשטח בלי יותר מדי דיבורים והסברים. אין צורך לשכנע את האחרים בצדקת דרכינו אלא פשוט לעשות את שלנו. מעצם העשייה השקטה הזאת, אנחנו כבר משפיעים על הסובבים אותנו ועל העולם כולו. במהלך הגל הקרוב האדמה מנערת את חיינו, מאפשרת לסלק מחשבות מכשילות ממוחנו ומניעה אותנו לקראת ישום הרעיונות שלנו במציאות היום יומית. כל מי שזרע כוונה של שינוי פנימי או חיצוני בחייו בגל הזרע שקדם, מוזמן ליצור אותו הלכה למעשה ולחוות בפועל את תוצריו בגל האדמה.

האדמה מלמדת כיצד ניתן להתמקד במה שנכון לנו ולהתקרקע במציאות בהתאם לכישורים ולרצונות שלנו. במהלך הגל אמא אדמה ממלאה אותנו באיכויות של חיוניות, סובלנות וחמלה לעצמנו ולסובבים אותנו. היא מזינה את המוחות שלנו במידע מתקדם ומתחדש על מנת שניתן אמון בעצמנו וביכולות הבלתי מוגבלות שבנו ונממש אותן. לקראת שבועות אנרגיית האדמה המגנטית ממלאה את חיינו ברצף של אירועים מקבילים "מקריים" בעלי משמעות מרובה. ככל שנשים לב אליהם נוכל להפתח לדרך ולצליל האינדיבידואלי שלנו כאן על האדמה ולבטא את עצמנו. בגל האדמה אנחנו עוברים תהליך פנימי עמוק שבסופו נדע כיצד להפוך את הרצון שלנו למעשה, נתחבר לכח האדמה ונוכל לעזור בשינוי התדרים המתרחש עכשיו בכדור הארץ שלנו.

אתגר הגל - מראה

ה- 31/5: אתגר הגל הוא המראה. אתגר של מראה מלמד כיצד להתבונן מבעד למראות הסובבות אותנו, להבין שכל מה שמשתקף הוא בעצם אנחנו ואז להפסיק לבזבז אנרגיה חיונית על הבחוץ, על מה שחושבים עלינו, על מה שאומרים עלינו וכו'. במקום להשליך על הסובבים את מצבי הרוח שלנו ולקחת אישית סיטואציות שונות, המראה מלמדת להתרומם לראייה אובייקטיבית של מעבר לטוב או לרע.

אנחנו בכל מקרה יכולים לראות רק את עצמנו בהתאם למידע הרגשי שקיים במח שלנו. המראה פשוט מזמינה להתבונן באנשים שמקיפים אותנו ובמקום להתרוקן מאנרגיה להבין שכל מה שמשתקף הוא למעשה יצירה שלנו. אתגר מראה מאפשר לשנות בעצמנו איכויות שלא מתאימות לנו יותר ולחתוך מחיינו השתקפויות שמעכבות את העשייה שלנו.

סערה

ה- 1/6: טון 3 באנרגיה של סערה: כדי שנוכל להתעגן ולפתח ראייה אובייקטיבית על עצמנו ועל החיים מגיעה הסערה ביום השלישי ומנקה מאיתנו מטענים שליליים. תחילת ה"עבודה" האינטואיטיבית לפתרון האתגר מכוונת אותנו לניקוי יסודי ולריפוי עמוק.

חכמת הקדמונים מלמדת שבדרך לנוכחות בטוחה במציאות, ראשית עלינו לרפא את הדחיסות המצטברת בגוף, במוח ובחשיבה. דרך המקומות הכואבים בגופנו ניתן ללמוד על התבניות הרגשיות והמחשבתיות שזה הזמן לשחררם. ככל שנאמין בעצמנו ובכישורים המייחדים אותנו, יגדל האמון שלנו גם בסובבים וביקום כולו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

שמש

ה- 2/6: טון 4 באנרגיית השמש: בעזרת אנרגיית השמש החמימה והמאירה אנחנו זורעים פתרונות לאתגר המראה. השמש העצמאית שולחת אלינו אור ומידע חדשים שמאפשרים לשינוי זווית הראייה בנוגע לאנשים ולסיטואציות שלא זורמות בחיי היום יום שלנו. המידע הזה יוצר בהירות כללית שגורמת לזיהוי המקומות שבהם לא נעים לנו ולראיית ההשתקפויות ששואבות מאיתנו אנרגיה.

השמש מסמלת את אש התשוקה והיצירה ובעזרת האש הפועמת שהיא מחדירה היום לגופינו, אנחנו חווים תחושת חמימות פנימית שבהדרגה מגדילה את רמת האנרגיה שלנו. ככל שאנחנו מוטענים באנרגיה, אנו מסוגלים לנטרל ספקות קיומיים ומחשבות מכשילות ונוצר בנו כח פנימי שעוצר כל סוג של שאיבה אנרגטית.

דרקון

ה- 3/6: טון 5 באנרגיית הדרקון: הדרקון הקוואנטי מלמד אותנו שהדרך היחידה לשינוי היא דרך קבלה של מה שיש בנו עכשיו ושימת דגש על החיובי שבנו ובחיים. רק דרך האהבה לעצמנו ניתן להשתנות. ביום של הסנטר הפנימי אנו מבינים שלמעשה אנחנו המבקרים הכי גדולים של עצמנו ושהבסיס לאיזון פנימי ולהזנה הדדית הוא שחרור הביקורת וההרס שלנו.

ביום החמישי יכולת הקבלה שבאנרגיית הדרקון עוזרת לנו לגבש כח רצון פנימי חזק להתקרקע ולעבור את התהליך הרגשי עם המראות הסובבות. כח הרצון בגל האדמה נשען על איכויות נשיות של רכות וכניעה שמובילות בהדרגה למקום של עוצמה והזנה.

רוח

ה- 4/6: טון 6 באנרגיה של רוח: בעזרת ההומור וההשראה שהרוח מפיחה בנו ניתן לאזן את רצינות היתר והכבדות שיכולים להתעורר בזמן חשבון הנפש שאנחנו עושים לקראת ערב שבועות. הרוח הקצבית מגדילה היום את יכולת התקשורת שלנו וזאת כדי שנוכל להגדיר באופן מדויק, הגיוני וממוקד את הרצונות שלנו.

האנרגיה היאנגית/זכרית של הרוח מזרימה אלינו חיוניות, אומץ וכוחות שמאפשרים לנו היום לזרום מעניין אחד למשנהו. איכויות אלה מעלות בנו את המוטיבציה הפנימית ליצור את המציאות הרצויה לנו ומגבירות את תחושת החיבור לעוגן הפנימי שבנו.

לילה

ה- 5/6: טון 7 באנרגיה של לילה: הלילה מסמל את המשכן המקודש שבו אנחנו יושבים ומתבוננים אל עומק נבכי מחשבתנו ואז מאירים את הפחדים החשוכים שיושבים שם. התהליך בגל האדמה יוצר התבוננות פנימית באופני החשיבה שלנו ובמשמעות של ההשתקפויות הסובבות אותנו. חכמת הגל מלמדת שכדי שנוכל לראות מבעד למראה, עלינו להסכים לראות בבירור את השדים הקיימים בתוך המראה, כלומר בתוכנו. כדי שהרצונות שהגדרנו לעצמנו יוכלו להתממש עלינו לשנות במוחנו זוויות ראייה מסוימות בנוגע לחיים ובדיוק לשם כך מיועדת אנרגיית הלילה.

בעזרת הלילה אנחנו לומדים להרגיש נינוחים בגופינו, בביתינו ובכלל במצב הנוכחי שלנו בחיים. כתוצאה מכל זה אנחנו מרגישים "בבית" בכל מקום ובכל רגע בחיינו, מתחברים לאינטואיציה שבתוכנו ומסוגלים לנוע בנעימים ובערנות מסיטואציה לסיטואציה. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק אחרי שאנחנו משנים את זוויות הראייה הרגשיות שלנו בנוגע לחיים. אז אנחנו מסוגלים לזרום עם תחושות הבטן שלנו שמכוונות אותנו לשפע של אפשרויות מימוש בחיינו.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully