וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

26.5.2011 / 16:50

בשבוע המתחיל ב-29.5.11 תתקשו לבטא את הדברים ללא מעורבות רגשית, אך במקביל הרומנטיקה יכולה לחגוג

למרות מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור, המעורבות הרגשית עדיין גבוהה השבוע ומשפיעה על התקשורת שלנו. חשוב לא לפעול באופן פזיז, להמנע מפרשנויות מרחיקות לכת, ולפעול באופן שקט ובוטח. התקשורת שלנו תופסת תאוצה השבוע, אבל זווית הפעולה של מרקורי עם נפטון עלולה להביא איתה לא מעט טעויות ואי הבנות... התמקדו בפרטים הקטנים.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין נפטון הרגשני. הזווית הזו עלולה להביא איתה קושי לראות את הדברים כפי שהם ובעיקר קושי לבטא אותם ללא מעורבות רגשית מקסימלית, ופה ושם כמובן גם עם טעויות בפרשנות. אולי משום כך חשוב וכדאי לבחון את הדברים לעומק לפני שאנו מוציאים אותם לאור העולם או מקבלים החלטות משמעותיות, כדי להמנע מטעויות. מצד שני, התקשורת הרגשית הזו היא יצירתית במיוחד, והרומנטיקה בהחלט עשויה לחגוג בשטח. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

הזווית הלחוצה של השבוע – זו זווית המתח בין השמש, מיקוד הדברים, לבין פלוטו הייצרי והכוחני. הזווית הזו עלולה להביא איתה מאבקי כוח קטנים וגדולים וקושי להתגבר על הצורך להגיב עוד לפני שאנחנו חושבים, אלמנט שמגביר את הלחצים בין אדם לחברו בעיקר כשהפרשנויות שלנו אישיות מדי ורואות בכל נסיון של תקשורת לא מוצלחת סוג של התקפה אישית. אולי משום כך חשוב במיוחד השבוע לשמור על פרופורציות ככל האפשר, ולא להסחף למסקנות מרחיקות לכת ומכאן לדרמות מיותרות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות אריה, עקרב, תאומים ושור.

הזווית המעשית של השבוע – זו הזווית שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב אורנוס. הזווית הזו מביאה איתה יכולת מצוינת לשתופי פעולה עם אנשים שחושבים כמונו, או משלימים אותנו. כעת יכול אדם שיש לו חזון מסויים למצוא בקלות יחסית אנשים שיודעים לתרגם את החזון שלו למציאות, אם יוכל להגדיר בדיוק מה הוא מחפש. זמן מצוין לעשות דברים ביחד, ולחבר כוחות. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות אריה, דלי, דגים ותאומים.

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם ממשיך לנוע גם השבוע במזל שור, ולהביא איתו את הטאץ' המעשי שהמזל הזה מספק. אולם דווקא במזל שור עוצר מרס רגשות ולא מבטא אותם אלא כשהוא מתפוצץ... הזהרו מפתיל קצר, ומהצורך בסיפוקים מיידיים.

שור
ונוס ומרס עדיין שוהים במזל שלכם, שוורים, מה שאומר שיש אפס אנד דאונס בנושאי רגשות ובדיאלוג עם העולם בכלל: מצד אחד יש כל כך הרבה לקבל וליהנות ממנו, ומצד שני הצורך הזה לשלוט על מה שקורה ולומר את המלה האחרונה מביא דרמות...

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם משנה אנרגיה השבוע, ועובר ממזל שור האיטי למזל תאומים הקופצני והתקשורתי. זה כמובן עושה לכם טוב ומשדרג את התקשורת שלכם עם העולם, אבל דווקא עכשיו יוצר מרקורי זווית פעולה עם נפטון, המעורבות הרגשית בשיאה, וגם הבלבול...

סרטן
ונוס ומרס שעדיין במזל שור מאפשרים לכם לפעול באופן חברתי יותר, סרטנונים, כמו גם לשדרג את המעגל החברתי בכלל. זהו זמן טוב להכיר חברים וידידים חדשים ולשדרג תקשורת עם העולם. שימו דגש על לב פתוח...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה במזל תאומים, והתחום החברתי פעיל במיוחד עכשיו. גם מרקורי עובר לשם בהמשך השבוע, ונראה שהתקשורת שלכם עם ידידים, חברים ואפילו עם קולגות רק משתפרת: זמן מצוין להכיר חברים חדשים, ולשפר קשרים מקצועיים.

בתולה
נראה שאתם הופכים יותר ויותר אמביציוזיים, תחילה עם השמש במזל תאומים ואחר כך גם מרקורי שמצטרף אליה בהמשך, ושניהם מאיישים בכבוד את בית הקריירה והתדמית שלכם. ייתכן שזה בדיוק הזמן לשנות תדמית, ורק חשוב להזהר השבוע ממצבי רוח משתנים, שיקלקלו תכניות נאות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור המעשי, אבל יש קונפליקט בין הצורך שלכם בגישה אינטלקטואלית ומודעת לבין הצורך פשוט לקבוע עובדות בשטח, אז איז. מה עושים? מנסים לתרגם חלק מהרעיונות שלכם לשפה פרקטית בשטח, ומתחילים לרוץ קדימה.

עקרב
גם ונוס וגם מרס נמצאים עדיין במזל שור, אלמנט שמביא איתו בעיקר צורך חזק להשקיע בתחום היחסים ובזוגיות בכלל. זהו זמן לפעול באופן זוגי יותר, אבל בגלל מיקומם של השמש ומרקורי במזל תאומים – להזהר מאוד השבוע מהחלטות פזיזות, ומשליפות מהשרוול.

קשת
הצורך שלכם בדיאלוג אמיתי בגובה העיניים מתחזק כשמרקורי עובר לבית הזוגיות שלכם, מקום בו נמצאת כבר השמש. אולי זה הזמן להכניס שותפים ובני ברית לרעיונות שלכם, ולא לפעול לבד. יופיטר ממשיך לנוע במזל טלה, עם ים של התלהבות וריגושים. בי קול!

גדי
השמש ומרקורי במזל תאומים מחזקים מאוד את הצורך להשקיע יותר בעבודה ובתחום המקצועי. יתכן שדווקא כאן הגיע הזמן לחשיבה מסוג אחר, כזו שרואה את כל התמונה ולא רק דופקת שעון, בעיקר אם נולדתם בשבועיים הראשונים של המזל. השקיעו מחשבה בגוף, ובבריאות שלכם.

דלי
השמש ומרקורי במזל תאומים מחזקים את הצורך בגישה יצירתית ובבטוי אישי אמיתי, כזה שמגיע מהלב. פתאום גם הצורך באהבה אמיתית מגיע מבפנים, ואם יש לכם כזו – זה אולי הזמן לטפח אותה, להעמיק את הקשר, ואפילו לחשוב על מיסוד. אם לא – קחו יוזמה, דליים...

דגים
מעברו של מרקורי השבוע למזל תאומים, מקום בו גם נמצאת השמש, מדגיש את הצורך בתקשורת כנה ופתוחה עם בני הבית והמשפחה. זהו זמן טוב להשקיע מחשבה גם בשינוי מקום מגורים. זווית שיוצר נפטון שליט המזל שלכם עם מרקורי, עלולה להביא איתה קצרים בתקשורת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully