וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

23.5.2011 / 9:00

חלקו השני של גל הזרע נפתח באנרגיית הכלב, שקורא לנו לעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע וכך לשמור על האיזון הרגשי שלנו

כלב

ה- 23/5: יום שער: טון 7, שיא הגל באנרגיית הכלב: כלב בשיא הגל מעיד על כך שאנחנו עוברים תהליך רגשי עמוק. הקודים של המאיה מלמדים שתהליך של שינוי מהותי דורש מאיתנו לאזן קיצוניות רגשית ומערכות יחסים בעייתיות. אנחנו מבינים שהסיבות להיאחזות בישן ולתחושות של הכבדות והטשטוש קשורות בחוסר נאמנות לעצמנו ולרצונות שלנו. פעמים רבות אנחנו מרצים את האחרים, מבזבזים המון אנרגיה על הבחוץ וחווים אשמה בגלל שאנחנו לא באמת עושים את מה שנעים וטוב לנו.

הכלב מלמד לעשות בדיוק את מה שמתאים לנו בכל רגע ובכך לשמור על האנרגיה ועל האיזון הרגשי שלנו. אתגר הנחש יכול למלא אותנו בתחושת בדידות והכלב המהדהד מזכיר לנו שהחברה הטובה ביותר שלנו היא אנחנו עצמנו.

קוף

ה- 24/5: יום שער: טון 8 באנרגיה של קוף: ביום השמיני של היושרה הקוף מכוון אותנו למקום של הקסם והמשחק. בחברה המערבית שבה אנו חיים חונכנו לחשוב שאדם בוגר הוא רציני, מוטרד, עסוק ועייף. הקוף מנפץ את אשליית הרצינות וממלא אותנו באמון, בפתיחות ובהשראה. כדי לבדוק עד כמה אנחנו באמת מסכימים להשתנות ולהגדיל את החיות בחיינו הקוף מזמין אותנו לשאול: "עד כמה אני מאפשר/ת להשראה יצירתית לעבור דרכי"?, "עד כמה אני מתנהל/ת בקלילות ובהומור בחיי"?, "עד כמה אני מבטא/ת את המחשבות והרגשות שלי בכל רגע נתון"?, "עד כמה אני זורם/ת מתוך ספונטאניות ותמימות"?

ככל שאנחנו נפתחים לזרימה נעימה ומשועשעת, אנו מגדילים בתוכנו את התשוקה לחיים ומתמלאים באנרגיה יצירתית שופעת.

אדם

ה- 25/5: יום שער: טון 9 באנרגיה של אדם: אנחנו מתמודדים עם אתגר נחש שדוחף אותנו לביטוי הרצון האינדיבידואלי שלנו וביום הפענוח האדם מלמד שזה בהחלט אפשרי לממש את רצונותינו הייחודיים. מה שנדרש מאיתנו הוא לדעת מה אנחנו באמת רוצים ואז ליישם את זה בהגיון ובמקוריות. כשאנחנו מאמינים בכל ליבנו שמגיע לנו שפע, האנרגיה שלנו עולה ואנחנו ממגנטים הזדמנויות נפלאות אל תוך חיינו.

כמו כן, האדם מלמד אותנו להסתכל בגובה העיניים על ההשתקפיות השונות ולקבל את האנשים הסובבים בדיוק כפי שהם- בלי ביקורת, שפיטה או רצון לשנות אותם. כשאנחנו מתבוננים באופן אובייקטיבי באחינו בני האדם, אנו מתמלאים בנוכחות שקטה ורגועה בכל סיטואציה ויכולים להנות מהדרך המופלאה שלנו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הלך שמים

ה- 26/5: יום שער: טון 10 באנרגיה של הלך שמים: כדי להשלים את מה שנדרש לתהליך השינוי, הלך שמים ממלא אותנו היום בנחישות תקפה ומאפשר לביטוי החלטי של האמת שלנו. כהמשך לאתגר הנחש אנו מוזמנים להתבונן במקומות שבהם אנחנו "מתעללים" בעצמנו או מאפשרים לאחרים לשאוב מאיתנו אנרגיה, ואנחנו מבינים שזה הזמן לומר לכל אלה "לא" ברור והחלטי.

הלך שמים הוא הנביא, המשיח בעל החיבור הישיר לידע גבוה ובעל היכולת לצמיחה רוחנית. הוא מלמד אותנו שכדי שהשינויים בחיינו יזרמו בקלות עלינו לקחת לעצמנו זמן ומרחב שנוחים לנו ושם להגדיר במפורט את הרצונות שלנו לתקופה הקרובה.

קוסם

ה- 27/5: יום שער: טון 11 באנרגיה של קוסם: הקוסם מאפשר לשחרר את הצורך בשליטה בעצמנו, בסיטואציות שונות או באחרים. אנחנו בכל מקרה לא שולטים בשום דבר ובאף אחד אבל אימצנו תחושה אשלייתית של שליטה כדי להגן על עצמנו מפני פגיעה אפשרית. שינויים גדולים וצמיחה לחיים מרתקים מובטחים לנו ככל שאנו משחררים את מנגנוני ההגנה הללו וזורמים עם אירועי החיים.

הקוסם מכוון אותנו לראות עד כמה פידבקים ואישורים חיצוניים עדיין מפעילים אותנו בחיינו ועד כמה אנחנו מתנהלים בהתאם לנורמות חברתיות קולקטיביות. הלמידה עם הנחש שמובילה ליישום אותנטי מגיעה אל הקוסם שמלמד שאנחנו אלה שיודעים הכי טוב מי אנחנו ומהי הדרך הנכונה ביותר עבורנו עכשיו.

נשר

ה- 28/5: יום שער: טון 12 באנרגיה של נשר: פתרון הגל מגיע עם הנשר הקריסטלי שממגנט אל חיינו שמחה, מזל מבורך ואת הראייה הנדרשת להשגת המטרות שלנו. ביום הפתרון תחושות הבדידות, הניכור והרצון לטשטוש המציאות מחליפים את מקומם לתחושות של תקווה, ריקוד וחופש. בגל הזרע אנחנו נעים מנחש פיזי שזוחל קרוב לאדמה ומתרוממים אל עבר התעופה הססגונית והצבעונית של הנשר שיוצר, משתנה ומגשים את חלומותיו. החזון הגבוה והפרופורציות ההגיוניות של הנשר מאפשרים לנחש להתמלא בכוחות, בחיות ובאנרגיה.

הנשר עף לו באציליות ורואה מלמעלה את תמונת חיינו השלמה עם כל הפרטים שבה. כשאנחנו מרחיבים את הפרספקטיבה שלנו לגבי הסוגיות השונות ביום יום, אנו יכולים לשנות את גישתנו בנוגע לדואליות שבחיים ולשחרר תחושות האשמה וקורבנות. ההתמכרויות המגבילות, התשוקות המוגזמות והפחדים משינוי נובעים מהתפיסות הקוטביות הקיצוניות שלנו. כשאנחנו מתרוממים לנקודת מבט אובייקטיבית, אנו מפסיקים לקטלג ולסווג את העובדות ואז מגיעים למקום שבוחר את האירועים וההתרחשויות בחיים.

לוחם

ה- 29/5: טון 13 באנרגיה של לוחם: הגל מתחיל בזרע שמושך שינוי ופריחה אל תוך חיינו ומסתיים בלוחם שמחובר לחכמת הקדמונים ובאומץ ובתבונה מבטא את האמת שלו. גל הזרע מלמד אותנו לחקור ולמצוא את התחומים במציאות שלנו שמבקשים תנועה חדשה והתפתחות. לוחם בסוף הגל מעיד על כך שבדקנו היטב מה מדויק עבורנו, מצאנו את האמיתות שלנו ועכשיו אנחנו צועדים בחכמה בדרכנו המשתנה. לאורך הגל הזרע פעל בשיטתיות על שחרור הישן ועל זריעת החדש והלוחם הקוסמי האמיץ יודע בדיוק כיצד להגשים באלגנטיות את רצונותיו ולקטוף בנועם את הפירות הבשלים.

כך מגיע לפתרון אתגר הנחש שלימד לשחרר התמכרויות ודחף אותנו לצעוד באומץ ובמודעות בדרכנו האינדיבידואלית. לוחם בטון שלוש עשרה מסמל אדם אינטליגנטי ועצמאי שמפעיל ומיישם את היכולות האינסופיות הטמונות במוח האנושי שלו. מדובר באדם ששיחרר ספקות מרובים ושקשוב מאד לדקויות הקול הפנימי שלו.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully