וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

19.5.2011 / 17:20

בשבוע המתחיל ב-22.5.11 תתקשו להתמקד במה שחשוב באמת ולעמוד במטרות שהצבתם. נסו לאזן את הרגש

על פניו, זהו שבוע לחוץ ומתוח ובעיקר מעורפל: אולי משום כך חשוב השבוע לנסות ולתכנן מראש לאן אנחנו רוצים להגיע, ולהשתדל ככל האפשר גם לגרום לכך שזה יקרה: זה לא יהיה קל, אבל לפחות נדע שעשינו את המקסימום.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל שור המעשי והעובדתי למזל תאומים הקליל והתקשורתי. המעבר הזה מביא איתו בדרך כלל תקופה של תקשורת נעה וקופצנית משהו, אבל הזווית של השמש עם נפטון לא ממש כזו, וחבל. בגדול, זהו זמן טוב לנהל שיחות עומק ורגש על הדברים שחשובים לנו, ולהפוך את המלים – והתנועה והגוף בכלל – למשמעותיים במיוחד בחיינו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, תאומים, דלי וקשת.

הזווית הקשה של השבוע – בגדול יש כמה זוויות כאלה, אבל אין ספק שהזוית הקשה היא זוית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין נפטון המטשטש והמערפל. הזווית הזו עלולה להביא איתה לא מעט מצבי רוח משתנים ולא ברורים, קושי להתמקד במה שחשוב באמת, ואי יכולת לעמדו בזמנים או במטרות שלנו בגלל מעורבות רגשית גבוהה במיוחד בכל מה שקורה סביבנו. מומלץ לכן להתייעץ שוב ושוב עם אחרים לפני שאנחנו עושים מהלכים משמעותיים או מקבלים החלטות, או פשוט לדחות את ההחלטות שלנו לשבוע הבא. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, דגים, תאומים, דלי, וקשת.

התקשורת שלנו – התקשורת עשויה להיות בעייתית השבוע. מרקורי כוכב התקשורת שלנו נמצא אמנם במזל שור המעשי אך הוא צמוד לכוכב מרס חסר השקט, צמידות שעלולה להביא איתה לא מעט ויכוחים, מאבקי כוח וחילוקי דעות. אם נוכל לוותר ולהתפשר פה ושם, נוכל גם להגיע לעמק השווה ולהרגיע את הרוחות. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, טלה ושור.

הרגשות השבוע - לא קלים, בעיקר כי גם ונוס יוצרת צמידות עם מרס האסרטיבי, ולא מעט מערכות יחסים עלולות להגיע לצומת רגשית שבה נמצאות כמה דרמות וסערות לא קטנות. זמן טוב אולי לפתוח כעסים ורגשות שהצטברו, ולא לסמוך על מה שיש אלא בעיקר לדבר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
יש הרבה אקשן השבוע מבחינתכם: אל מרס שליט המזל שלכם שנמצא במזל שור המעשי, נצמדים גם מרקורי כוכב התקשורת שמביא איתו צורך לשתף ולדבר וגם ונוס הרגשית שמביאה איתה דרמות קטנות במישור הרגשי, ובנוסף הוא יוצר זווית של מתח עם סטורן הנוקשה: התמקדו בעובדות, והמנעו מדרמות.

שור
יש הרבה אקשן במזל שלכם: ונוס, מרקורי ומרס נמצאים במזל שלכם עכשיו, ומביאים איתם הזדמנויות לעשייה ולחוויה אם תהיו ממוקדים. מרס עלול להביא איתו פתיל קצר וכעסים כשדברים יוצאים משליטה. מעבר השמש למזל תאומים מביא איתו חודש מעשי, עם דגש על התחום הכלכלי. הגיע הזמן לחזור לקרקע.

תאומים
מזל טוף, תאומימים! השמש עוברת למזל שלכם סוף סוף, והגיע הזמן לחגוג. נכון שמרקורי שליט המזל שלכם נמצא במזל שור האיטי ולא במזל המתוק שלכם, אבל הוא עדיין קרוב לוונוס הרגשית ולמרס האסרטיבי, מה שמבטיח שנה סופר מרתקת בפתח אם תתנהגו יפה, ותמצו אותה עד תומה. תיהנו!

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל שור מדגיש את הצורך לפעול ולעשות ממקום חברתי ומשתף פעולה עם אחרים, סרטנונים, ולא לפעול לבד. מעברה של השמש למזל תאומים עלול ליצור את התחושות שבתקופה הקרובה הדברים האמיתיים מתרחשים להם מאחורי הקלעים ולא בקדמת הבמה. סבלנות...

אריה
האנרגיה משתנה השבוע, אריות: השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל תאומים התקשורתי והחברתי, אחרי חודש אמביציוזי במיוחד בנושאי קריירה ודרייב, ונראה שהגיע הזמן להרחיב את המעגל החברתי ולבלות עם ידידים. זווית פעולה עם נפטון הרגשי מביאה מעורבות רגשית ומצבי רוח משתנים... זהירות.

בתולה
מקבץ הכוכבים במזל שור מראה שרוב הדגש השבוע הוא עדיין על התפתחות אישית, ומכל הבחינות. זהו זמן לרוץ קדימה עם תכניות פעולה הקשורות לחו"ל או ללימודים מסוגים שונים, ולא לפחד להעז. מעברה של השמש למזל תאומים שם דגש על האמביציה שלכם: הגיע הזמן להשקיע בקריירה, ולא לחכות.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל שור, ומכריחה אתכם לראות את הצד המעשי בכל נושא ונושא, ולא רק את הצד החברתי או את הזולת: התמקדו בעצמכם. צמידות בין ונוס למרס האסרטיבי וזווית של מתח עם סטורן, מביאות איתן מתחים בתחום הכלכלי והאישי, וחוסר שקט: אל תשברו את הכלים.

עקרב
זוגיות ויחסים הם עדיין האישו השבוע והם דורשים השקעה רבה מהרגיל, בגלל המצאות מרקורי, ונוס ומרס במזל שור שממול. נסו לראות גם את צרכי הצד השני, ובעיקר להקשיב. מעברה של השמש למזל תאומים מדגיש את הצורך לעשות שינוי מסוים בסדרי העדיפויות שלכם, כולל בדרך הוצאת הכספים.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם ממשיך לנוע במזל טלה, ולהביא איתו אנרגיה טריה ונלהבת שמתאימה בעיקר לעשייה מכל הסוגים. יוזמות חדשות ימשיכו להתקבל בברכה, עם דגש על הצד הרומנטי שלכם. מעברה של השמש למזל תאומים שממול מדגיש את הצורך להשקיע בפרטנרים שלכם, או בהיכרויות חדשות.

גדי
פלוטו ממשיך לשהות במזל שלכם והפעם בהילוך אחורי, כשהוא משפיע ומשנה חשיבה ומעשים של אלה מכם שנולדו בשבוע הראשון של המזל. יופיטר ואורנוס במזל טלה תורמים גם הם לתהליך כשהם מפציצים באנרגיה חדשה ובצורך לשנות אלמנטים אישיים, החל מסטטוס וכלה בחשבון הבנק: נסו להתמסר...

דלי
אחרי חודש מופנם עם דגש על הבית וסביבתו, נראה שעוד לא תמו המעגלים שחייבים לסגור בנושאי בית ומשפחה: מרס ונוס ומרקורי עדיין במזל שור, ונושא התקשורת המשפחתית הופך משמעותי במיוחד. כעת עוברת השמש למזל תאומים, והגיע הזמן לעורר גם את נושאי האהבה והרומנטיקה... מוכנים?

דגים
מעבר השמש למזל תאומים, מביא איתו גישה ביתית ומשפחתית וצורך לשהות יותר בחברת בני הבית והמשפחה. מקבץ הכוכבים במזל שור מדגיש עדיין את כל מה שקשור לתקשורת שלכם, ומאפשר לכם להיות במיטבכם בכל מה שקשור לכושר השכנוע החיזור והתקשורת בכלל: השתמשו במילים בחכמה...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully