וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

12.5.2011 / 17:00

השבוע המתחיל ב-15.5.11 הוא זמן טוב למסד קשרים, לחזר בעדינות ולקיים שיחות על רגשות. דברו על זה

החיים הופכים מעט איטיים יותר – ומעשיים יותר. הגיע הזמן לתרגם את התובנות, התכניות והיוזמות של השבועות האחרונים ליוזמות בשטח, ורק חשוב להשאר עם שתי הרגליים על הקרקע גם כשהראש מרחף לו בענני הרומנטיקה, או עוסק בפינוקים מזדמנים.. .בכל מקרה – נסו להזהר מאכילת יתר, וקפיצה לחדר הכושר לא ממש תזיק למישהו כשמקבץ הכוכבים במזל שור הנהנתני הולך וגדל...

המעברים המעניינים של השבוע – זהו מעברם של ונוס ומרקורי למזל שור. ונוס היא אותו כוכב שמסמל רגשות בחיינו, ואת הדברים שאנחנו אוהבים. מרקורי מסמל את דרך התקשורת שלנו, עם אחרים ועם עצמנו. כשהשניים האלה עוברים למזל שור מקום שם נמצא כבר מרס שאחראי על העשייה והדרך, אפשר לומר שהחיים מקבלים טאץ' מעשי יותר, וזהו זמן לתרגם את כל הכוונות והיוזמות של התקופה האחרונה לעובדות בשטח. זמן טוב למסד קשרים, ולתקשר טוב יותר עם עובדות ומספרים. השניים האלה מחברים אותנו שוב אל הגוף, ולכן חשוב עכשיו להמנע מאכילת יתר עד כמה שאפשר, ולעסוק יותר בספורט ובפעילות פיזית. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה, עקרב קשת ודגים.

הזווית הטובה של השבוע – זו הצמידות שתלווה אותנו לאורך השבוע בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לוונוס הרגשית. הצמידות הזו מאפשרת לנו לחבר ביתר קלות מעשים למלים שלנו, ולתרגם את הרגשות עצמם למלים שאפשר להשמיע. אולי משום כך זהו שבוע מצוין למסעי שכנוע מסוגים שונים, להיכרויות חדשות, לעשייה מחודשת בכל מה שקשור לתקשורת ומלים, לחיזור עדין ולשיחות על רגשות בכלל. מי בעיקר יושפע מהצמידות? מזלות שור, מאזניים, תאומים ובתולה.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לכוכב מרס. הצמידות הזו עלולה להביא איתה קושי מסויים להפריד בין הרעיונות והמלים לזהות האישית שלנו, מה שעלול בקלות לגרום לחילוקי דעות להתלקח ולהפוך לוויכוחים ואפילו לסכסוכים של ממש אם לא ניזהר. חשוב לפעול בזהירות רבה, ולא להתעקש להיות צודקים בכל דבר ועניין. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, תאומים בתולה שור ועקרב.

תחזית שבועית

טלה
על פניו זהו שבוע תקשורתי מאוד. הצמידות בין מרס שליט המזל שלכם לכוכב מרקורי מגיעה לדיוקה, ונראה שיש לכם מצד אחד לא מעט אפשרויות לדבר ולשתף אחרים במה שקורה, אבל מצד שני – חשוב מאוד לדעת גם מתי להפסיק להתווכח. מצד שני, זמן מצוין לתרגם מלים – למעשים.

שור
גם ונוס שליטת המזל שלכם וגם מרקורי כוכב התקשורת עוברים למזל שלכם השבוע והופכים אתכם לתקשורתיים ורגשניים במיוחד, ואם נוסיף לכך את מיקומו של מרס במזל שלכם שמביא אליכם ים של אנרגיה ומרץ לעשייה, אפשר לומר שזו תקופה אסרטיבית מאוד: זמן להסתער קדימה, שוורים...

תאומים
על פניו זה עלול להיות שבוע סוער למדי, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם נצמד השבוע לכוכב מרס, ונראה שאתם וכחניים ודרמטיים לא מעט, בעיקר כשאתם מאבדים שליטה או שדברים לא קורים כפי שרציתם. זמן לחשוב פעמיים לפני כל פעולה, ולנסות לעשות את מה שמרגישים באמת.

סרטן
מקבץ הכוכבים ההולך וגדל במזל שור השבוע מצביע על יכולת מצוינת לשתף פעולה עם מוסדות וארגונים בחייכם כדי לקדם פעולות ויוזמות חדשות, ובמקביל גם להרחיב את המעגל החברתי שלכם. נסו לאפשר לאנשים חדשים להתקרב אליכם קצת יותר, ואפילו להכנס לחייכם... זה עשוי להיות מעניין.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עדיין במזל שור, אריות, אלמנט שמצביע בעיקר על יכולת להפוך את השבוע האחרון שלה במזל שור לאסרטיבי במיוחד, עם פעילות מודגשת בנושאי יוזמה וקריירה. הצטרפותם של ונוס ומרקורי גם הם למזל שור רק מחדדת את התהליך: סמנו מטרות, ורוצו קדימה.

בתולה
מעברו של מרקורי שליט המזל שלכם למזל שור מחדד את הצורך להרחיב אופקים, ולראות את כל התמונה. זהו זמן לשים דגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן פתוח ומאפשר, להתמקד במלים 'הרחבת אופקים' עד כמה שאפשר, ולנסות ולראות כמה צעדים קדימה, ולא רק את הכאן ועכשיו.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת למזל שור, ונראה שהגיע הזמן למעט קרקע מתחת לרגליים. ונוס במזל שור מסמלת את הצד הארצי של ונוס, זה שדואג למלא את המקרר מצד אחד וזה שגם אוהב לגעת ולהתפנק: הגיע הזמן לשים את הדגש על הצדדים האלה, ופשוט ליהנות ממה שיש...

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדל במזל עקרב שממול שמהשבוע כולל גם את הכוכבים מרקורי וונוס, שלא לדבר על מרס שכבר נמצא שם, מדגיש את הצורך בדיאלוג אמיתי במערכות היחסים שלכם, וביכולת שלכם להפתח לדיאלוג זוגי ברמה מעמיקה יותר. ואכן, זהו זמן להעמיק קשרים, ולהתחבר מחדש אל הלב.

קשת
יופיטר שליט המזל שלכם תיכף עובר למזל שור, והגיע הזמן למצות את התהליך שבו הוא שוהה במזל טלה כרגע: השקיעו קצת יותר בצד היצירתי שלכם ובתחום הרומנטי, התחברו למה שבאמת מרגש אתכם, והיו עם אנשים שמצליחים לגעת בלבכם, וגם יוצרים כמה דרמות פה ושם... מעניין.

גדי
על פניו, נראה שהרומנטיקה הולכת ומתחזקת השבוע, בעיקר כשגם מרקורי כוכב התקשורת וגם ונוס הרגשית עוברים למזל שור, ומאפשרים גם לגדיים הביישניים ביותר לא רק להרגיש בעוצמה אלא גם לבטא רגשות באופן ברור, ישיר ובעיקר אוהב. זמן טוב לאפשר לרגש לדבר, ולמצוא לו מלים...

דלי
מקבץ הכוכבים במזל שור שמהשבוע כולל את הכוכבים מרקורי וונוס בנוסף למרס האסרטיבי שכבר נמצא שם, מצביע על הצורך שלכם להשקיע קצת יותר בבית ובסביבתו, כמו גם בבני המשפחה. הגיע הזמן להפגין נוכחות משפחתית, דליים, להיות שם עבור מי שזקוק לכם, ולא לעשות חשבונות.

דגים
התקשורת שלכם הולכת ומשתפרת, דגיגים, עם מעברם של מרקורי כוכב התקשורת וונוס הרגשית למזל שור. זהו מיקום שמאפשר לכם להיות משכנעים ומקסימים מתמיד, להפעיל באופן חכם את הקסם האישי שלכם, וליצור לכם הזדמנויות נפלאות הן לפעולה באזורים חדשים והן לפתיחת דלתות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully