וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

11.5.2011 / 9:00

השבוע מתחיל חלקו השני של גל הקוף המעביר אותנו דרך שלבים וקודים נוספים, על מנת להגיע למצב של קלילות, יצירתיות ושמחה בזרימה בחיינו

מראה

ה- 11/5: טון 8 באנרגיה של מראה: ביום השמיני של היושרה מגיעה המראה ומלמדת אותנו לרכז את האנרגיה שלנו בעצמנו ובכאן ועכשיו. ביום זה נתבונן במראות המקיפות אותנו ודרך השיקוף שנוצר נשאל את עצמנו: "אילו השתקפויות בחיי יוצרות ומהוות השראה מפרה עבורי?", "מה אני אוהב/ת במראות שמקיפות אותי וכיצד אני רואה את האיכויות הללו בתוכי?", "מה קשה לי במראות מסוימות וכיצד אני חותכ/ת מחיי את הקשיים הללו?", "האם אני נהנ/ת וצומח/ת בחברתם של הסובבים אותי?", "האם אני פתוח/ה לאינסוף האפשרויות הקיימות בכל רגע נתון?"

בגל שבו אנחנו לומדים לממש את עצמנו, המראה מלמדת שאנחנו יכולים לראות אך ורק את עצמנו, והסובבים אותנו הם שיקוף של השלב שבו אנחנו נמצאים כרגע בחיים. כדי שנוכל לבטא את השראת הקוף המוזרמת אלינו לאורך הגל, המראה מראה לנו היום היכן אנחנו מבזבזים אנרגיה יצירתית על הסובבים ועל דברים חיצוניים ומאפשרת לשחרר מחיינו אובדן אנרגיה מהסוג הזה.

סערה

ה- 12/5: טון 9 באנרגיה של סערה: ביום של "נפילת האסימון" חכמת הגל מלמדת שכדי להתחבר לשדה ההשראה האינסופי ולבטא את המקוריות שבנו, עלינו להגדיל את הביטחון בעצמנו ובכישורים שלנו. ביטחון עצמי וידיעה שאנחנו יכולים לסמוך על עצמנו ועל העולם הם הכרחיים בתנועה אל עבר ההגשמה העצמית שלנו, ועל כן הסערה מזמינה אותנו להטעין את עצמנו היום באנרגיות של ריפוי ובחיוביות. המימוש האישי והיכולת למשיכה של שפע קשורים בכמות המחשבות השליליות והחסימות הרגשיות שיש לנו. ככל שנרפא את עצמנו בכל הרמות - הפיזית, הרגשית והמחשבתית, נגדיל את העוצמה האישית ואת יכולת הביטוי שלנו.

שמש

ה- 13/5: טון 10 באנרגיה של שמש: השמש מסמלת חום, נדיבות ופתיחות ומלמדת כיצד להיות נדיבים קודם כל כלפי עצמנו ואז גם כלפי העולם כולו. חמימות זו של השמש מתפשטת היום אל אזור הלב שלנו ומחדירה בנו מוטיבציה גבוהה לזרום בדרכינו בחיים ולהתגבר על כל מכשול שקיים בה. ביום של השלמת התהליך השמש מחברת אותנו לאלמנט האש שבתוכנו ובעזרת האש היצירתית הזאת אנחנו מפיקים את הפרטים הנדרשים לפתרון אתגר האדם. מהמקום האנרגטי המלא בחיים, באור, במידע ובחום, השמש מאפשרת לנו לנוע ולממש את רעיונותינו היצירתיים. ביום העשירי אנחנו מדייקים עוד יותר את תהליך הגל כולו ובעזרת האור שהשמש מפיחה בנו אנו מבהירים לעצמנו היבטים שעד לרגע זה חווינו תחושות של בלבול וערפול לגביהם.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

דרקון

ה- 14/5: טון 11 באנרגיה של דרקון: במידה והגענו ליום זה ואנחנו עדיין מרגישים תקועים, לא מוצלחים ונטולי השראה, הדרקון מלמד שאנחנו מאד נוקשים וביקורתיים כלפי עצמנו. החסימה בביטוי היצירתי נובעת מהרעלה עצמית, מביקורת ומהרס. אנחנו לומדים שהכל תלוי אך ורק בנו ובזווית הראייה שלנו לגבי עצמנו ולגבי היקום. ככל שנלמד לראות את החיובי, נמגנט אלינו שפע רב של אפשרויות והגשמה. ביום השחרור של מה שעדיין מעכב את המימוש שלנו, האנרגיה הנשית של הדרקון מלמדת אותנו לקבל באהבה וברכות את עצמנו ואת חיינו. כדי שנוכל ללכת בלב שקט בדרכינו, האל האם מבקשת שנזין את עצמנו, את הגוף שלנו, את המחשבות ואת הנפש.

רוח

ה- 15/5: טון 12 באנרגיה של רוח: הרוח הקריסטלית ביום הפתרון מעידה על כך שלמדנו לזרום בססגוניות ממפגש אחד למשנהו תוך כדי ביטוי קולח ומעורר השראה של הרצונות שלנו. כתוצאה ממגנוט השעשוע והיצירתיות עם הקוף ותהליך החיבור לרצון הלב עם האדם, אנחנו זורמים היום בקלילות ובשמחה בחיינו. הרוח מסמלת את מערכת הנשימה. אתגר האדם ששאל "מה היא הדרך הנכונה ביותר עבורי עכשיו" הוביל למקום שעוצר, נושם ומתמלא באנרגיה ובמידע מדויק ואז יוצר במקוריות. אנרגיית הרוח מסמלת את היאנג שבנו, את האיכויות הזכריות שפעילות כלפי חוץ ובפתרון מלמדת רוח בפתרון מסמלת יכולת ביטוי בהירה, חדה וברורה באינטראקציות תקשורתיות שונות.

לילה

ה- 16/5: טון 13 באנרגיה של לילה: הלילה שסוגר את התהליך שעברנו בגל הקוף מעיד על כברת הדרך הארוכה שעברנו במהלך שלושה עשר הימים האחרונים. מקוף שמשך יצירתיות, שעשוע, קסם ויכולת ביטוי אל לילה שמחובר למעמקי הנפש ולאינטואיציה הקיימת בכל אחד ואחת מאיתנו. מאיחוד עם הרצון האמיתי שלנו עם האדם ועד ללילה קוסמי שמחובר ישירות לשדה הנפש ומאפשר ליישום יצירתי ומענג של רצון זה במציאות חיינו.

הקודים של הגל הובילו לאט ובהדרגה למצב שבו הארנו חשכה פנימית ששיתקה אותנו עד היום ומנעה מאיתנו מלממש את עצמנו. אנרגיית הלילה ביום של ההדהוד הקוסמי מלמדת על כך שהמאבק הפנימי שהתחולל בתוכנו בנוגע לדרך הנכונה לנו הסתיים ואנו מלאים בתקווה ובהתרגשות לקראת חיינו המחודשים. כשאנחנו מנטרלים את הספקות המנטליים של האדם ואת המועקות הרגשיות של הקוף, אנו מתחברים ישירות למידע אינסופי שמאפשר לזרימה אינטואיטיבית בחיינו.

*טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully