וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפה האסטרולוגית של מדינת ישראל

מה מספרים הכוכבים על מצבה הנוכחי של מדינת ישראל ולאן מועדות פניה בשנה הקרובה? מדינאים מהסוג הנאור בהחלט יסייעו להרגעת העניינים

יום העצמאות הזה, על שלל דגליו ומנגליו, מוצא את מדינת ישראל בצומת דרכים משמעותית שעיקרה הוא קונפליקט בין שתי דרכי פעולה, אלמנט שעלול ליצור עימותים ומאבקי כוח לא קטנים. זהו זמן לקבל החלטות חשובות, למרות שחלק לא קטן מהן מעורר מחלוקת, ולהתמודד עם השינויים שהמדינה הזו צריכה לעשות הן בגישה לאזרחיה, ואולי גם בגישה כלפי העולם בכלל.

מעברו של אורנוס למזל טלה לפני מספר חודשים הביא איתו לא מעט מהפכים בסביבה הקרובה והרחוקה. גל המהפכות במדינות ערב מראה על צורך חזק בשינוי, אבל הוא אינו פותר את הבעיות אצלנו שנובעות בעיקר כתוצאה מזווית של עימות בין שתי גישות שונות. מצד אחד, נוכל למצוא את כוכב פלוטו שנמצא עכשיו בשמים במזל גדי (בעיגול שחור), שהוא גם שליט האופק של המדינה, ומצד שני ניתן לראות את ונוס שנמצאת במפת המדינה במזל סרטן (בעיגול ירוק).

העימות הזה הוא העימות המרכזי בסדר היום הפוליטי, המדיני והאזרחי שלנו, שכן הוא מכריח אותנו להתמקד בקונפליקט המצוי בכמה מישורים ורבדים: קונפליקט בין צרכי בטחון (פלוטו) לבין צרכי האזרחים (ונוס); בין הצד המדיני לצבאי; בין גישה של אנחנו במצור ולבד מול העולם ולכן המלחמה היא בלתי נמנעת (פלוטו), לבין חיפוש ללא לאות אחר דרכים של פשרה, הסכמה והשתלבות במרחב (ונוס); בין הצורך להילחם על עקרונות בכל מחיר (פלוטו), לבין הצורך בחשיבה נאורה ותרבותית (ונוס).

דרשים מדינאים מהסוג הנאור

הזווית שיוצרים פלוטו וונוס תשהה באזורנו עוד כשנה וחצי, וזה עלול להיות פרק זמן מתוח ביותר. אסטרולוגים רבים חוזים מלחמה בפרק הזמן הזה, אבל לדעתי היא אינה הכרחית, והיא קשורה יותר להסתכלות רחבת היקף שאם ננסה להצטייד בה, ייתכן שהדברים ייראו אחרת.

אפשר לפגוש פה מצד אחד את הצורך להשתלב ולהיות חלק מהעולם או מהסביבה הקרובה כשאנו מחפשים את המכנים המשותפים, או להיצמד למה שהזווית מראה לנו: קיטוב בין עמדות, וקונפליקט שבהחלט עלול להסתיים במלחמה בין שני צדדים קיצונים.

זו יכולה להיות מלחמת דתות, מלחמה על ערכים בין דתיים לחילוניים, או מלחמה בין מיעוט לרוב. מה שעשוי לסייע במקרה כזה זו גישה רחבה ומאפשרת שלא מחפשת מיד לפתור את הקונפליקט בכוח כמו שני נהגים זועמים ברמזור, אלא כמו שני מדינאים חכמים שיכולים לפתור בעיות באמצעות רוחב ראייה שמאפשר לראות מעבר לזווית הפעולה ולקונפליקט הזה.

כרגע לא נראה שמדינאים מהסוג הזה נמצאים בסביבה, אבל יש עוד שנה וחצי ומי יודע – ייתכן שאחד כזה יצמח בכל זאת כאן, או שאלה שנמצאים כרגע בשלטון יסכימו להיפתח לאפשרויות חשיבה אחרות.

בכל מקרה, האסטרולוגיה המודרנית דוגלת בבחירות אישיות ובשינויי עמדות גם בתוך תהליכים ארוכים: היא מראה את הקיטוב והקונפליקטים, אך אינה מחליטה שהם ייפתרו אך ורק בדרך של מלחמה, למשל. גם פלוטו וגם ונוס הם כוכבים רגשיים ורגשניים מאוד ולכן המעורבות הרגשית כאן גבוהה במיוחד, מה שמקשה על הבחירות האינטליגנטיות, אבל בהחלט מותיר להן מקום, למרות הכל...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully