וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

בשבוע המתחיל ב-8.5.11 התקשורת שלכם עשויה להיות קסומה במיוחד, בעיקר אם תהיו ישירים ותדברו מהלב

על פניו, זהו שבוע מעניין, ומעט יוצא דופן: במשך רוב השבוע השמש, מיקוד הדברים, כמעט ואיננה יוצרת זוויות עם כוכבים אחרים, מה שאומר שחלק מאתנו ירגיש קצת לבד, אבל ונוס הרגשית מרקורי כוכב התקשורת ויופיטר כוכב השפע צמודים צמודים, מה שאומר שלמרות תחושת הבדידות הזו יהיו גם רגעים שמחים ותקשורת רגשית נפלאה. יש להם, לכוכבים, את הדרך שלהם להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי, וגם אז – רק למי שמוכן לראות את החיובי שבמצב הכוכבים, ולקחת יוזמה...

הזוויות הטובות של השבוע – השבוע יש בעיקר כאלה, וכאן יש שלוש זוויות במספר. אם נבין אותן היטב, נוכל גם להשתמש בהן כראוי לאורך השבוע.

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת לוונוס הרגשית – מרקורי מייצג את המלים, וונוס מייצגת את הלב. מה יותר נכון מאשר לדבר מהלב? ואכן, התקשורת שלנו השבוע עשויה להיות קסומה במיוחד, בעיקר אם נדבר באופן ישיר ואותנטי בלי לעשות חשבונות, ובעיקר בעיקר – אם נעשה זאת מהלב. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות שור, מאזניים, תאומים, בתולה וטלה.

צמידות בין ונוס הרגשית ליופיטר כוכב השפע – כאן נוכל לא רק לשתף ברגשות, אלא להפוך את הרגשות שלנו לרגעים ומצבים של שפע אמיתי שבהם אפשר יהיה לפעול באופן חכם ומדויק, ולגרום לדברים לקרות ממקום שמח ומאפשר. זמן מצוין לתת לרגש להפעיל אותנו, ו... ללכת בעקבותיו. מי בעיקר ישפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה, תאומים וקשת.

צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ליופיטר כוכב השפע – כאן נוכל להפוך את המלים שלנו למעשים בשטח שמביאים לנו שפע אמיתי: שפע של כנות, שפע של אותנטיות, ושפע של אפשרויות להפוך את כל זה לשפע חומרי ומעשי של ממש. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות תאומים, בתולה, קשת וטלה.

תחזית שבועית

טלה
אין ספק שהדברים הולכים להשתנות השבוע, טלאים: אחרי חודשיים של מרץ ואנרגיה לעשייה, התחלות ויוזמות חדשות, עובר מרס שליט המזל שלכם למזל שור, ומאפשר לכם להתחיל לממש את כל הרעיונות והיוזמות של השבועות האחרונים, ולקבוע עובדות בשטח. הקצב הופך איטי יותר, אך מעשי יותר...

שור
מרס כוכב העשייה והאקשן עובר למזל שלכם השבוע, וזה אומר שמתקרבים אליכם חודשיים של דרייב חזק, תשוקה לעשייה והרבה מאוד אנרגיה חזקה שתעזור לשני אלה. הגיע הזמן לקחת צעד קדימה, להעביר הילוך, ולהכנס למצב רוח יוזם. זמן מצוין להתחלות חדשות, ורעיונות מעניינים ליישום.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה עדיין במזל טלה, מה שאומר שהתחום החברתי עדיין פעיל מאוד בחייכם. השבוע נצמד מרקורי גם ליופיטר וגם לוונוס, שני כוכבים חיוביים למדי שמביאים איתם תקשורת מצוינת מצד אחד, ויכולת גם להרחיב אופקים ואזורי פעולה, ואפילו לחשוב על נסיעה. מעניין.

סרטן
מקבץ הכוכבים במזל טלה ממשיך להאיר את תחומי הקריירה והדרייב שלכם, סרטנונים, ולעזור לכם לקדם עניינים הקשורים לדיאלוג עם סמכויות. הורים, מורים ואחראים – זה בדיוק הזמן לשפר תקשורת, ולקדם יוזמות קרייריסטיות חדשות. מעבר מרס למזל שור ממליץ על שיתופי פעולה, כדרך מועדפת לעשייה.

אריה
נראה שהדרייב שלכם הולך ומתחזק, אריות, ואיתו גם הצורך לשליטה, עם מעברו של כוכב מרס למזל שור. זהו לא רק דרייב חזק אלא גם שתלטני משהו, וחשוב בתקופה הזו לא רק להתמקד ביוזמות אסרטיביות אלא גם להזהר ממאבקי כוח ואגו שעלולים לתפוס את מירב תשומת הלב: נסו לוותר ולהתפשר..

בתולה
על פניו זהו שבוע שבו יש קונפליקט מסויים: מצד אחד נצמד מרקורי שליט המזל שלכם לוונוס וליופיטר, שני כוכבי שפע מקסימים, אבל זה קורה במזל טלה הפזיז והלא זהיר, מה שאומר שיש אופטימיות באוויר אבל ההחלטות שלכם לא ממש במיטבן... נסו לחשוב פעמיים ואפילו להתייעץ לפני כל החלטה.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה שממול, לייצר דיאלוג אסרטיבי בנושאי זוגיות ויחסים, להכיר אנשים חדשים ומרתקים, וכשהיא נצמדת לכוכב יופיטר – להביא איתה גם כמה וכמה הזדמנויות חדשות להתפתחות אישית, להרחבת אופקים, לנסיעות וטיולים, ולגישה אופטימית...

עקרב
מעברו של מרס למזל שור השבוע, יביא איתו דיאלוג מסוג אחר למערכות היחסים שלכם, ולדיאלוג עם העולם בכלל. זהו זמן שבו אתם עשויים להגדיר מטרות הקשורות לכיבוש של טריטוריות חדשות אך גם למצוא את עצמכם במאבקי כוח ואגו: נסו להחליט מראש ששילוב – ולא הפרדת כוחות - הוא האישו.

קשת
גם ונוס וגם מרקורי נצמדים לכוכב יופיטר שליט המזל שלכם שנמצא בבית הרומנטיקה – מקום שעשוי להיות רגיש אך מסעיר, קשתים... זמן טוב להגדיר מחדש את המקומות שאליהם אתם רוצים להגיע בתקופה הקרובה, ולנצל את שהותו של יופיטר כדי לקדם רעינות ויוזמות שיביאו אתכם בדיוק לשם...

גדי
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מכריח אתכם להמשיך ולהשקיע בבית ובדיאלוג המשפחתי שלכם, גדיים. השמש ומרס שעובר השבוע למזל שור, לעומת זאת, מאפשרים לכם לפעול מתוך מקום מרוגש ומתלהב, ולהחזיר את התשוקה לעשייה שלכם: הגיע הזמן לפתוח את הלב – ובעוצמה, גדיים...

דלי
מעברו של מרס למזל שור ידגיש את הצורך לחזק את השורשים שלכם, דליים, להכנס למקצה שיפורים בבית ובסביבתו, להתארגן מחדש בבית, ואולי אפילו לחשוב על שינוי מקום מגורים. זמן טוב גם לפעול לשיפור יחסים בבית, ולהמנע מגישה תוקפנית ויודעת כל. האמביציה מתחזקת, אבל חשוב לא לבזבז אנרגיה.

דגים
מקבץ הכוכבים במזל טלה עשוי השבוע להביא איתו אפקט חיובי לבית הכספים שלכם: זמן למציאת מקורות הכנסה נוספים, ולשיפור בחשבון הבנק. קחו יוזמה. כוכב מרס עובר השבוע לבית התקשורת שלכם, וחשוב להזהר שלא להגיב באופן תוקפני או קיצוני כשדברים לא יתרחשו כפי שאתם רוצים בתקופה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully