וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

28.4.2011 / 17:25

בשבוע המתחיל ב-1.5.11 כדאי להיזהר מאופטימיות יתר העלולה לגרום לטעויות בשיפוט. שמרו על הקרקע מתחת לרגליים

השבוע אנו מצויים בקונפליקט בין הצורך להפתח לעולם ולהתמסר לו בגדול, לבין הצורך לשמור על מה שיש ולהתנהל עקב בצד אגודל: שתי המגמות נכונות, ורק חשוב המינון של כל אחת כדי שלא תפריע לשניה...

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות בין ונוס הרגשית לסטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה להביא איתה תחושות של כובד ומצוקה הן בפן הרגשי והן בפן הכלכלי, וחשוב לדעת ולהגדיר נכונה את ההשלכות שלה. זמן טוב לספירת מלאי מכל סוג, להתבוננות עומק ביחסים ובגבולות שבינינו לבין העולם, ואולי גם להגדרות מחודשות של הצרכים הרגשיים שלנו בקשרים קרובים ורחוקים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, גדי וטלה.

הזווית הטובה של השבוע – זו הצמידות בין מרס כוכב האקשן לבין יופיטר כוכב השפע והמרחבים: מרס מאפשר לנו בצמידות הזו לפרוש כנפיים, לבדוק גבולות חדשים של עשייה ומרחבי פעולה, וליצור קשרים בונים עם חו"ל, כולל הצורך לנסוע ולחוות ולהרחיב אופקים. לחילופין זו זווית חסרת זהירות, ואופטימיות יתר עלולה לגרום לנו לטעויות לא קטנות בשיפוט ובעשייה: חשוב גם כשממריאים לשמור על הקרקע שמתחת לרגליים, ולא לאפשר לראש לברוח למקומות שמהם אין חזרה. חשוב גם לא להמר בכסף שלנו על מקומות לא בטוחים, ולא להגזים במידת האפשרויות שעומדות לפנינו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות טלה, קשת, מאזניים ותאומים.

זווית המתח של השבוע – זו זווית המתח שבין השמש, מיקוד הדברים, לבין סטורן הנוקשה. זו זווית ביקורתית מאוד, בעיקר כלפי עצמנו, שעלולה להביא איתה שיפוט לא קל ומינון גבוה של ביקורתיות עצמית שמקשים עלינו. כדאי במקביל לביקורת הזו לראות גם את החיובי, ולא לאפשר לעצמנו גישה פסימית מדי שתמנע מאתנו לפעול ולעשות ותביא איתה רפיון ידיים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, גדי, טלה ומאזניים.

ואם נדע לחבר את המתח שבין השמש לסטורן עם תחושת המרחבים שאיתה נצמד מרס ליופיטר – דה סקאיי איז דה לימיט!

תחזית שבועית

טלה
מרס שליט המזל שלכם נצמד השבוע לכוכב יופיטר, מה שעשוי להפוך את השבוע הזה לרגשני ונלהב במיוחד: זהו זמן מצוין לפתיחת דלתות חדשות, להתחלות מעניינות והחלטות על לימודים או נסיעות, אבל גם לזהירות בכבישים. זהירות! זמן מצוין לחשוב קדימה, ובגדול.

שור
קצת כבד על הלב בתחילת ובאמצע השבוע כשוונוס הרגשית שליטת המזל שלכם נמצאת מול סטורן הנוקשה. זהו פרק זמן שמכריח אתכם לעבוד קשה כדי לממש את המטרות שלכם ולמצות את הפוטנציאל, אבל אם תשקיעו – זה יהיה שווה כל רגע... אל תתנו לכובד לגרום לגישה פסימית מדי. סבלנות.

תאומים
יש הרבה אקשן בסביבה, אבל אתם עלולים לסבול עכשיו מחוסר שקט ומקושי מסויים, לא רק להתרכז אלא גם לממש את הרעיונות שלכם. צמידות בין מרקורי שליט המזל שלכם למרס האסרטיבי עלולה להביא איתה קושי לפעול באופן הרמוני ורגוע, ולגרום לסערות ווויכוחים: נסו להרגיע, ולא להסעיר.

סרטן
אסרטיביות – אולי זו המילה שמתארת נכון את השבוע הזה, כשמקבץ הכוכבי הגדול במזל טלה עדיין מסעיר את הרוחות. אלא שהשמש ששוהה לה עכשיו במזל שור מאפשרת לכם להשקיע מחשבה גם בתחום החברתי ולמצוא לכם בני ברית ושותפים לדרך או לרעיון, שיכולים לעזור בגדול. לכו על זה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל שור, ומדגישה את כל מה שקשור ליכולת שלכם לרוץ קדימה בנושאי דרייב וקריירה, ולשדרג תדמית. מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מראה לעומת זאת שדרייב כשלעצמו אינו מספיק: צריך גם תכנית פעולה תואמת, ומטרות ראויות.

בתולה
גם השבוע הזה מצריך מכם זהירות מקסימלית, בתולות. מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מדגיש את הצורך שלכם לחשוב על כל פרט ופרט כדי שלא להיות מופתעים כשדברים משתנים או משתבשים, ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו. קשרים עם חו"ל עשויים להיות השבוע חיוביים מתמיד.

מאזניים
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה שממול עדיין מדגיש את הצורך במשוב מסוגים שונים, בדיאלוג ישיר ובגובה העיניים, ובשותפויות שיכולות לאפשר לכם לממש רעיונות שקשה לממש לבד. השמש במזל שור, לעומת זאת, עוזרת לקרקע אתכם, ומאפשרת להתמודד עם הפרטים הקטנים. מעניין.

עקרב
השמש במזל שור עוזרת לכם השבוע לצאת מעצמכם, עקרבים, ולראות גם את הזולת ואת מי שנמצא ממול. זהו זמן טוב להגדיר מחדש מטרות הקשורות ליחסים שלכם, למסד קשרים, ולהתמקד בעובדות כפי שהן ללא מעורבות רגשית גבוהה מדי. שימו את הדגש על מפגשים אישיים.

קשת
על פניו זה אחד השבועות היותר אסרטיביים של הזמן האחרון: לכך דואג כוכב מרס האסרטיבי כשהוא נצמד ליופיטר שליט המזל שלכם, ומאפשר לכם לתת ביטוי לתכניות מגירה שלא יצאו אל הפועל, ולחלומות שעדיין לא מומשו. זמן טוב לרוץ קדימה עם יוזמות חדשות, ורק להזהר מאופטימיות יתר...

גדי
זווית העימות בין סטורן הנוקשה, שליט המזל שלכם, עם ונוס הרגשית ובהמשך זווית המתח שהוא יוצר עם השמש, מלוות את השבוע הזה ומקשות עליכם לפעול באופן ממוקד ויעיל. שימו דגש מיוחד על יחסי אנוש, ונסו שלא לפגוע באנשים בגלל נוקשות יתר. ייתכן שהגיע הזמן לשינוי בגישה, גדיים.

דלי
שבוע תקשורתי למדי עשוי להביא איתו תוצאות נאות בשטח, דליים, בעיקר תוצאות של תהליכים שהתבשלו בחודשיים-שלושה האחרונים וכעת מגיעים לישורת האחרונה. זמן טוב ליוזמות חדשות בנושאי נדל'ן או בתחום הכלכלי, ולחשיבה עסקית שכוללת שיתופי פעולה עם אנשים שמשלימים אתכם.

דגים
יצירתיות – זו מילת המפתח של השבוע, דגיגים, על כל המשתמע. יצירתיות ביחסים, יצירתיות בתחום העסקי, גישה מקורית שמאפשרת לכם לצאת מהקופסה ולבדוק אפשרויות פעולה עם אנשים אחרים מזווית קצת אחרת – זה הזמן לכל אלה. נסו להסתכל כמה צעדים קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully