וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

21.4.2011 / 17:20

בשבוע המתחיל ב-24.4.11 יהיה לכם צורך גדול בספייס ובחופש אישי - אל תתביישו לקחת את זה

לא משעמם להם, לכוכבים, והשבוע כדאי להזהר מפעולות פזיזות. אם בשבוע הקודם היה זה מרס שכיכב בשמים, השבוע זו ונוס שלנו שמדגישה את הצורך להזהר ביחסים, בדיאלוג הזוגי, ובצד העסקי.

הזווית הקשה של השבוע – על התואר הזה מתחרות שלוש זוויות, אבל אין ספק שהצמידות בין ונוס הרגשית לאורנוס התזזיתי היא הקשה מכולן. הזווית הזו עלולה לגרום לנו לפעול בפזיזות רבה, וכשדברים לא מוצאים חן בעינינו פשוט לשבור את הכלים. הצורך בספייס ובחופש אישי גבוה במיוחד, ולכן כדאי השבוע להתרחק מעט ולא להגזים במידת הקרבה הרגשית. מי בעיקר יושפע מהזווית הזו? מזלות שור, מאזניים, דלי ואריה.

הזווית הבעייתית של השבוע – כאן שוב מככבת ונוס, עם זווית פעולה לכוכב פלוטו הכוחני והייצרי. הזווית הזו מביאה איתה מעורבות רגשית גבוהה במיוחד ביחסים קרובים, ומדגישה את הצד היצרי והדרמטי שלכם ולא את הצד הנעים וההרמוני. חשוב לא להתבצר בעמדות נוקשות שמהן יהיה קשה לסגת בהמשך. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות שור, מאזניים, ועקרב.

הזווית הביקורתית של השבוע – זו זווית העימות בין מרקורי כוכב התקשורת שלנו לבין סטורן הנוקשה שנמצא ממול. חשוב חשוב עכשיו לפעול באופן גמיש עד כמה שאפשר ולא להכנס למסע של ביקורת קטלנית שיותר הורס מאשר בונה, לא לנו ולא לאחרים. מצד שני, אפשר בעזרת הזווית הזו להתמקד במה שלא עובד, ולהכנס למקצה שיפורים מעניין. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, גדי וסרטן.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברו של מרקורי כוכב התקשורת שלנו מהילוך אחורי להילוך רגיל, אחרי שלושה שבועות לא קלים של סגירת מעגלים, וחשיבה פוזיטיבית לשם שינוי. כעת אפשר סוף סוף להתמקד בעתיד הקרוב, להתפייס עם מי שאיתו רבנו בזמן האחרון, ולדהור שוב קדימה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות תאומים, בתולה, טלה ומאזניים.

תחזית שבועית

טלה
מרקורי עובר השבוע להילוך רגיל במזל שלכם, טלאים, מה שאומר שהתקשורת שלכם עם העולם משתפרת, וטוב שכך: זמן מצוין להתפייס עם אלה שאיתם רבתם לאחרונה, לנהל דיאלוג יצירתי וחכם, לחזר בעדינות, ולהחזיר את האנרגיה הטובה למילים שלכם...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי ויוצרת זווית פעולה לא קלה עם כוכב פלוטו הייצרי והכוחני, אלמנט שמביא איתו בעיקר קושי לבטא רגשות ללא מעורבות רגשית ודרמות יצריות: חשוב להזהר שלא לשבור את הכלים כשאתם מאבדים שליטה, ובעיקר – לזכור לחייך...

תאומים
אין ספק שהשבוע הזה מביא איתו הקלה מסויימת עבורכם, תאומימים. מרקורי שליט המזל שלכם חוזר להילוך רגיל, ואפשר לומר שגם מצב הרוח הטוב ואיתו גם האופטימיות. זהו מיקום ששם את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לעשות דברים קצת אחרת: בשמחה, בגאווה, ובגישה אסרטיבית.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מדגיש את כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול באופן חכם וממקוד בענייני קריירה, ולהזיז דברים סוף סוף אחרי חג וחול מועד מתישים למדי. זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, ובעיקר – להסתער קדימה: סופרים עד עשר, וקופצים למים.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל שור, ומדגישה את הצורך שלכם בגישה אסרטיבית ויוזמת: הגיע הזמן לסמן מטרות, ולעשות זאת בחכמה ובשמירה על לו"ז מדויק כדי שלא לבזבז אנרגיה יקרה לריק. חשוב במיוחד למצוא לכם שותפים ובני ברית לרעיון ולדרך, ויפה שעה...

בתולה
חזרתו של מרקורי שליט המזל שלכם להילוך רגיל השבוע מביאה איתה בעיקר את היכולת לממש רעיונות וכוונות שהצטברו להם בשבועיים האחרונים, לבדוק תכניות מגירה שעלו על שרטון, ולהוציא הבטחות מהכוח אל הפועל בעיקר בתחום המקצועי והעסקי. התמקדו בתכנית הכוללת.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה עכשיו במזל טלה שממול, ואפשר לומר שאינכם במיטבכם בימים אלה, כשהצורך להשקיע בתחום הזוגיות והיחסים גדול במיוחד. זווית הפעולה שיוצרת ונוס עם פלוטו הייצרי מביאה איתה צורך לפעול באופן עדין והרמוני, ולא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

עקרב
זווית הפעולה בין ונוס לפלוטו שליט המזל שלכם הולכת ומתחזקת, ואיתה מתחזק גם הצורך לחשוב פעמיים לפני שאתם מגיבים באופן כזה או אחר. חשוב להתמקד בעיקר, ולא לבזבז אנרגיה יקרה על כל שטות שמפעילה אתכם בעוצמה: בנו לכם סדר עדיפויות שמתאים למה שקורה בשטח.

קשת
צמידות בין מרקורי כוכב התקשורת ומרס האסרטיבי ליופיטר שליט המזל שלכם מביאה איתה יכולת טובה לפתוח דלתות חדשות, להתחיל יוזמות מעניינות, ולהפתח לקשרים מסוג אחר עם חו"ל ולהרחיב במקביל אופקים. זמן מצוין להחלטות על לימודים, ולשיחות עומק עד השעות הקטנות.

גדי
זווית של עימות בין מרקורי כוכב התקשורת לבין סטורן שליט המזל שלכם עלולה להביא איתה לא מעט עימותים מילוליים כמו גם צורך להתמקד במה שחשוב באמת: לא במילים שלכם, אלא בכוונות שמאחוריהן. שימו את הדגש על הקשבה למה שמי שנמצא ממול אומר, וללא פרשנויות.

דלי
ונוס הרגשית עוזבת לאיטה את הצמידות עם אורנוס שליט המזל שלכם, והרוחות מתחילות להירגע. זהו זמן להתמקד בעיקר במבחן התוצאה ולא רק במילים, ולהיעזר לשם כך בחזרתו של מרקורי להילוך רגיל: הגיע הזמן לתת להבטחות שלכם כסוי, לחזר בעדינות, ולתת למילים כוח לפעול.

דגים
אין ספק שזהו פרק זמן מרתק אך לא קל מבחינתכם, דגיגים: החיים דורשים מכם עכשיו להשקיע קצת יותר במילים בטחון רגשי או בטחון כלכלי, והצורך עכשיו לפעול באופן מעשי בניגוד גמור לרגשותיכם מתגבר והולך: נסו למקד את תשומת הלב שלכם בעובדות, ולא לסמוך על אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully