וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

14.4.2011 / 17:15

בשבוע המתחיל ב-17.4.11 יגדל הצורך שלכם בסיפוקים מיידיים ובישירות ביחסים. זהירות - זה עלול לבוא על חשבון הרומנטיקה

על פניו, דווקא השבוע של החג אינו קל, ומפגיש אותנו עם קונפליקט משמעותי. מצד אחד אפשר לראות איך מרס האגרסיבי מככב בשמים השבוע, כשהוא נצמד למרקורי ויוצר תקשורת תוקפנית, בתוספת רגעים של תסכול כשדברים – כך התחושה לפחות – לא זזים. גם בהמשך המגמה משתנה כשגם ונוס וגם השמש משנים מיקום. מצד שני – הוא נמצא מול סטורן הנוקשה, והזווית הזו מגיעה לשיא דווקא בליל הסדר, כשהמדובר בזווית של תסכול, ביקורתיות ולחץ – ממש ההיפך מהמשפט 'מעבדות לחירות'... מי אמר שלכוכבים אין הומור?

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית העימות של כוכב מרס מול סטורן הנוקשה. הזווית הזו עלולה לגרום לנו להרגיש שדברים לא זזים ולגרום לתסכול לא קטן בעיקר בדיאלוג עם סמכויות שנמצאות ממול. עדינות ורכות עשויות להיות דרכים יעילות יותר מעקשנות וקשי עורף – זו אולי התובנה החשובה של השבוע... מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, גדי ומאזניים.

התקשורת שלנו – לא קלה השבוע: מרקורי כוכב התקשורת נצמד למרס האגרסיבי ועלול להפוך כל אי הסכמה תקשורתית לבלגן לא קטן, אם לא נוכל למצוא את המכנה המשותף שיעזור לנו לצאת מהסבך. פתיל קצר ועקשנות עלולים גם כאן לחולל מלחמות עולם, אם לא ניזהר. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות תאומים, בתולה, דגים וקשת.

המעבר המעניין של השבוע – זהו מעברה של ונוס הרגשית ממזל דגים העדין למזל טלה. דמיינו את ונוס הרגשנית והפיוטית עוברת לחליפת עור, עולה על אופנוע ויוצאת למסע מהיר במזל טלה האגרסיבי: כך בערך גם ייראה השינוי הזה. בגדול, אפשר לומר שהצורך שלנו בסיפוקים מיידיים ובגישה ישירה ביחסים יגדל, גם על חשבון הצד הרומנטי של ונוס שיחלש באופן משמעותי. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, מאזניים, טלה, גדי וסרטן.

המעבר החודשי – השמש עוברת ממזל טלה המהיר והאסרטיבי למזל שור המעשי, ונראה שהגיע הזמן לתרגם לפחות חלק מהתובנות של הזמן האחרון למעשים בשטח, ויפה שעה... זמן מצוין לרדת לקרקע, בעיקר בכל מה שקשור לחשבון הבנק, ולחשוב איך הופכים את כל היוזמות האחרונות לעובדות. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות שור, עקרב, אריה ודלי.

תחזית אישית

טלה
אין ספק שאתם נמצאים בין הפטיש לסדן בשבוע הזה. צמידות של מרס עם מרקורי מביאה איתה וכחנות יתר, וזווית של עימות עם סטורן מביאה תחושות של כובד וצורך בחשבון נפש אמיתי: דברו על הדברים תוך כדי בילוי בחג, ואל תשאירו משקעים בבטן שלא הצלחתם לפתור.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם נכנסת עוברת למזל טלה האסרטיבי, ובהמשך נכנסת לצמידות עם אורנוס התזזיתי עד שהזווית מגיעה לשיאה בסוף השבוע: אין ספק שחוסר השקט שלכם עלול להיות לא נעים: נסו לפרק אותו בטיולים, ובהליכה בטבע, ואל תנתקו קשרים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי ונצמד תוך כדי התהליך לכוכב מרס ובהמשך נמצא מול סטורן – אלמנטים שעלולים לגרום לכעסים ומתחים, וריבים קטנים ומיותרים. נסו להתמיר את חוסר השקט בטיולים ארוכים, בביקורים אצל אנשים שמזמן לא ראיתם, ובכתיבת יומן קצר שירגיע את הצורך המילולי...

סרטן
מקבץ הכוכבים שגדל בהדרגה במזל טלה כשגם ונוס נוספת עכשיו לתהליך, מביא איתו צורך חזק לבלוט, להרשים, לקבוע עובדות בשטח, ולהראות לעולם איזה מקסימים ואסרטיביים אתם. זמן מצוין לפתוח דלתות שעד עכשיו היו סגורות בפניכם, ואפילו להיכנס פנימה...

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת בהמשך השבוע למזל שור, אלמנט שעוזר לכם להתמיר את כל האנרגיה שאספתם בשבועות האחרונים לעובדות בשטח. נכון שזה לא קל, בעיקר כשכולם אומרים לכם 'אחרי החג', אבל להתחיל להתכוונן אפשר, ואפילו לעשות צעד ראשון...

בתולה
מרקורי שליט המזל שלכם נמצא גם השבוע בהילוך אחורי, בתולות, והמיקום שלו במזל טלה לא עושה לכם חיים קלים: יש צורך להיזהר במיוחד, לא לקחת סיכונים מיותרים, ולא לעשות שטויות. שימו את הדגש עכשיו על כל מה שקשור ליכולת שלכם לפעול עקב בצד אגודל, ולא להגזים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל טלה – מיקום אסרטיבי ולא קל מבחינתכם: הדגש עובר עכשיו למערכות היחסים שלכם ולתחום הזוגי בכלל, עם דגש מיוחד על שותפויות ובני ברית. זמן טוב להגדיר מחדש לאן אתם הולכים במערכות יחסים קרובות, ועם מי...

עקרב
מעברה של השמש למזל שור השבוע מול המזל שלכם, יאפשר לכם לקחת פסק זמן מסויים מכל האקשן ולהתבונן לעומק במטרות של התקופה הקרובה: לאן אתם מכוונים את עצמכם עכשיו? מה בדיוק המטרות שלכם? ככל שתהיו מדויקים יותר, כך יש סיכוי גדול יותר שהדברים גם יקרו.

קשת
השמש ומרקורי קרובים ליופיטר שליט המזל שלכם שנמצא במזל טלה האסרטיבי, ונראה שהחיים יכולים לאפשר לכם עכשיו להסתכל כמה צעדים קדימה, ולנצל את המומנטום האסרטיבי שאתם נמצאים בו כדי לקדם את מה שחשוב באמת: אל תתפזרו, ואל תתפתו לסיפוקים מיידיים!

גדי
זווית של עימות בין מרס האסרטיבי לסטורן הנוקשה שליט המזל שלכם עלולה להיות לא קלה מבחינתכם: אתם עלולים להרגיש עכשיו שכל מה שאתם מנסים לעשות נעצר, או עולה על שרטון. במקום להילחם – נסו להבין מה בדיוק אתם פוגשים כאן, לצאת למקצה שיפורים קטן, ו... לחכות לשבוע הבא.

דלי
מעברה של השמש למזל שור ידגיש בתקופה הקרובה את הצורך לעשות למען ביתכם, דליים, מה שאומר חשיבה נוספת בכל מה שקשור לבית וסביבתו, לדיאלוג המשפחתי, ולכל מה שקשור ליחסים של קרבה בכלל. זמן טוב להתבוננות עומק במערכות היחסים שבניתם, ולדיאלוג רגשי אמיתי.

דגים
מקבץ הכוכבים שגדל השבוע עם מעברה של ונוס למזל טלה, ידגיש את הצורך שלכם לפעול באופן אסרטיבי ומשתף, ובעיקר להתמקד בכל מה שקשור לחומר וכספים: כעת אין ברירה – הגיע הזמן לטיפול שורש אמיתי בכל מה שקשור לחשבון הבנק, ולתחום הכלכלי בכלל. קדימה.

אז... חג שמח ופסח כשר לכולנו, אוכל טעים, שירה שמגיעה מהלב, והתחברות מחודשת לתחושת הביחד של כולנו, שהרי בסופו של דבר זו המטרה, ודזבין אבא בתרי זוזיי: חד גדיא, חד גדיא...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully