וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחזית לוח המאיה לערב פסח וליום החג

טליה טוקר

18.4.2011 / 11:00

הסנכרון בין הקודים של המאיה לערב פסח ויום החג הוא מרגש ביותר - הנשר והלוחם לוקחים אתכם למסע יציאה מעבדות לחירות

הסינכרוניזציה ההרמונית בין חכמת המאיה ליהדות מעוררת השתאות, ולא פעם ניתן לראות הקבלה אנרגטית בין חגי ישראל השונים לבין אופי ומהות הדברים כפי שהם עולים מתוך לוח המאיה.

חג פסח מתקיים השנה בתוך גל הנחש שהחל בשבוע שעבר ונמתח אל תוך השבוע הנוכחי. עובדה זו מרתקת ביותר, שכן סיפור יציאת מצרים הוא סימבול לשיעבוד וליציאה לחופשי ובמקביל לכך, בגל הנחש אנו לומדים לשחרר את הכבלים האישיים ששמנו על עצמנו, על ידי התמרת תבניות חשיבה של הרס וכישלון לשמחה וביטוי ייחודי.

ערב פסח באנרגיית הנשר

ה- 18/4: טון 11 באנרגיה של נשר: הסינכרון בין ערב החג לקודים של המאיה מרגש ביותר ומראה על מצב של כמות אנרגיה עצומה. בערב פסח הנשר המגביה עוף רואה את תמונת החיים הרחבה מלמעלה וממגנט אל השנה הרוחנית החדשה שמחה, מזל, ברכה ואת היכולת להגשים את החלומות שלנו. ביום השחרור הסופי, לקראת הלידה המחודשת שלנו, הנשר מלמד שמה שעדיין מעכב את מימוש רצונותינו קשור בקושי לשמור על פרספקטיבה רחבה על המציאות הסובבת אותנו. כעת אנחנו לומדים להרחיב את זווית הראייה שלנו לאובייקטיבית, שהיא מערכת מידע הנמצאת מעבר לטוב ולרע ולסיווגים האישיים שלנו. במקום הניטרלי והלא שיפוטי הזה אנחנו מסוגלים לנוע בהנאה מעניין לעניין ומגלים שהכל אפשרי עבורנו בחיים.

בערב פסח אנחנו משתחררים מתפיסות קוטביות כובלות, מהתמכרויות מגבילות ומתשוקות מוגזמות. פעמים רבות אנחנו מרגישים שמכריחים אותנו לעשות דברים, שדוחקים אותנו לפינה ושלא משאירים לנו ברירה. הנשר מזכיר לנו היום את חוסר הגבולות ואת חופש הפעולה הנצחי. הוא מלמד כיצד לבחור ממקום של חופש באירועי החיים ועוזר לטפל בעניינים של "סחיטות אנרגטיות". עלינו לזכור תמיד לעשות בדיוק את מה שהלב אומר לנו בלי להגיע למצבים של לחץ, חובה וצורך או להתנהל מתוך תחושה של אשמה או קורבנות. זהו אתגר מצמיח עבור כולנו להתנהל ממקום חופשי ואוהב בערב החג. כשאנחנו מתמלאים עם הנשר בתחושת חופש פנימית - הבדידות, הניכור והרצון לטשטוש מחליפים את מקומם לתחושות של תקווה, ריקוד, שמחת חיים ויצירה.

עברנו תהליך שהוביל אותנו לערב החג - מהנחש הפיזי שזוחל קרוב לאדמה ומחבר לדרך אותנטית, צבעונית וייחודית ועד לנשר שיוצר, שמשתנה, שנע ומגשים.

יום החג באנרגיית הלוחם

ה- 19/4: טון 12 באנרגיה של לוחם: לוחם קריסטלי מסמל אדם אמיץ, עצמאי ואינטליגנטי, שמפעיל ומיישם את היכולות האינסופיות הטמונות במוח האנושי שלו. בפסח אנחנו לומדים לנוע ממצב של שעבוד פנימי ותבניות חשיבה מקובעות, למוח אחר שנמצא במצב חדש של מודעות - כשם שהלוחם משתחרר מתלות, מספקות ומחוסר ידיעה ומתחבר לקול פנימי, להדרכה גבוהה ולתנועה שמקורה במוח בעל מבנה אחר. אומץ הלב והתעוזה של הלוחם היום מאפשרים למות הישן והשליליות של תוכנת החסר שאינם רלוונטיים יותר לחיינו. ללוחם קיים כוח פנימי עצום להילחם במפלצות הרגשיות ובמוחות הספקניים שבתוכו וסביבו וביום זה הוא מאפשר להגיע לנוכחות שלווה ובטוחה.

במהלך גל הנחש מתבהרים לנו הצרכים והרצונות האינדיבידואליים שלנו והאיכויות החדשות שאנחנו רוצים להכניס אל תוך השנה הרוחנית החדשה שמתחילה עכשיו. לאחר שהבנו מה נכון לנו בדרכנו, הלוחם מניע אותנו ללכת עם האמת הזאת עד הסוף. אחרי החקירה והבדיקה שנעשתה לאורך הגל, אנחנו סוף סוף מבינים שהקול הפנימי שבנו יודע בדיוק את הדרך הנכונה לנו ושאנחנו יכולים לסמוך על האינטואיציה שלנו. חג הפסח מסמל שינוי ממציאות חיצונית קשה ומפרכת למציאות זורמת ומשתנה, כשם שגל הנחש מחבר אותנו לחכמת הקדמונים הקיימת בסלילי הד.נ.א. שלנו ומאפשר יישום אלגנטי ומבריק של רצונותינו. תהליך הגל מוביל אותנו למקום שבו אנחנו נעים בקלילות, בשחרור ובחן במציאות היום יומית, עצמאיים בשטח ומשוחררים מתלות - בחפצים, באנשים, במצבים מקובעים ובהתמכרויות. בחג הפסח הלוחם מחבר אותנו למידע מהעל מרחב ומכוון אל אותם המקומות שבהם החלומות שלנו הופכים למציאות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

א' חול המועד באנרגיה של אדמה

ה- 20/4: טון 13 באנרגיה של אדמה: גל הנחש מסתיים בחגיגיות באדמה קוסמית. לאורך הגל אנו מתפתחים מנחש שמזדחל בחושניות על פני האדמה וממגנט את החיבור לתענוגות החיים אל עבר אדמה יציבה ומקורקעת שמאפשרת ליישם את הידע והחכמה בעיתויים מושלמים בחיינו. אחרי שמשכנו עם הנחש את החיות, התשוקה לחיים והרצון האינדיבידואלי שלנו, אנו מוזמנים לגלם ייחודיות זו במציאות עצמה בעזרת האדמה.

האדמה הקוסמית מלמדת היום כיצד להגשים, לממש ולהשמיע את הצליל הייחודי לנו ובכך לבטא את האותנטיות הקיימת בתוכנו. לאחר ששחררנו הרגלים ואמונות ישנות בעזרת אנרגיית מגשר העולמות, האדמה מזכירה לנו את התוכנית האלוהית הרחבה, את מסלול ההתפתחות של הפלנטה, את הרצף שאנו מצויים בתוכו וכיצד כל עניין, מפגש ועשייה הם חלק מהפאזל הגדול. עם כל הכאב והקושי שאנו עוברים כאן במציאות הפיזית כבני אדם, האדמה מלמדת ששום דבר אינו מקרי ושהכל הוא חלק מתוכנית אלוהית שלמה.

ההתמדה בעשייה האישית שלנו מייצרת שיתופי פעולה פרקטיים וכך אנחנו חווים כיצד "השלם גדול מסכום חלקיו". במהלכו של גל הנחש סגרנו סופית את המעגלים של השנה הרוחנית שחלפה, למדנו להכיר בשינויים שכבר עשינו ונפתחנו וזרענו זרעים לקראת השנה החדשה והחצי השני של הצ'ולקין, לוח המאיה.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully