וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

גם בשבוע המתחיל ב-10.4.11 האווירה תהיה נפיצה מאוד והלחצים יאיימו לסגור עלינו. המלצה חמה: הנמיכו את הטונים

על פניו, זהו שבוע טעון רגשית – כן, גם השבוע הזה – ונראה שאין רגע דל בכוכבים: בכל שבוע הם מספקים לנו לפחות זווית אגרסיבית אחת כדי להתמודד איתה, כאילו אין די בלחצי היומיום שלנו. השבוע מעורבים בכך מרס ופלוטו.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין מרס האסרטיבי לפלוטו הכוחני. אפשר לומר שבגדול זו אחת הזוויות היותר אלימות שיש באסטרולוגיה, שכן השניים האלה מיטיבים להפעיל האחד את השני, כשכל אחד רק מקצין את פעולת חברו. זה אומר בגדול שהשבוע הזה נפגוש לא מעט רגעים מתוחים מאוד, וכל גרוי קטן עלול ליצור תבערה גדולה ומלחמת עולם בזעיר אנפין. הזווית הזו עלולה לפעול גם באופן גלובלי וליצור אווירה נפיצה מאוד במקומות שונים, עם אצבע קלה על ההדק. ביחסים קרובים זה עלול ליצור שרשרת של לחצים ומתחים שבהם נצטרך כולנו לדעת איך להנמיך את הטונים, ולא לשבור את הכלים גם כשנדמה לנו שעושים לנו עוול. חשיבה נוספת לפני כל החלטה דרמטית של עזיבה או שבירת כלים, רק תעזור לנו. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות עקרב, טלה וגדי.

הזווית הטובה של השבוע – כן, יש גם זוויות כאלו, וזו הזווית שבה מרקורי ששוהה בהילוך אחורי פוגש את יופיטר כוכב השבוע באמצע השבוע. הזווית הזו מביאה איתה שיחות נפלאות ומלאות קסם, אפשרויות חדשות ומילים שפותחות לבבות ומביאות איתן לא מעט השראה. חשוב לזכור במקביל שמרקורי נמצא עכשיו בהילוך אחורי, כך שלמרות כל הכוונות הטובות דברים עלולים להשתנות כבר בשבוע הבא, ומומלץ על כן לא ליצור ציפיות לפני שדברים מתחילים באמת להראות ניצוצות מעשיים. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות תאומים, בתולה, טלה, קשת ומאזניים.

תחזית שבועית

טלה

אין ספק שזה השבוע המתוח ביותר מזה כמה וכמה שבועות, טלאים. זווית פעולה שיוצר מרס שליט המזל שלכם עם פלוטו הכוחני, עלולה להביא איתה פתיל קצר במיוחד, תגובות קיצוניות, וצורך לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה. מה עושים? נושמים עמוק, סופרים עד עשר, ו... מחכים בסבלנות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים, והדגש עכשיו הוא על הצד החברתי והקולקטיבי שלכם, שוורים. מלות המפתח של השבוע – שיתופי פעולה, ואתם עשויים להיות מאוד מופתעים איך דברים שעד עכשיו לא זזו פתאום משנים כיוון, הופכים להיות פרודוקטיביים, ו... נעים קדימה. נסו את זה.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם ממשיך לנוע בהילוך אחורי, תאומימים, אלמנט שממשיך להדגיש את הצורך בסגירת מעגלים ולהעדיף אותו על פני פתיחת מעגלים חדשים מכל סוג. זה בדיוק הזמן להשקיע קצת יותר מחשבה בפעולות שלכם, בעיקר כשמרקורי נצמד ליופיטר כוכב השפע, ומחזיר את החיוך...

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ממשיך להסעיר ולאתגר אתכם, סרטנונים. נושאי קריירה וקידום אישי עולים שוב ושוב על הפרק, אבל הילוכו האחורי של מרקורי, שגם הוא במזל טלה, עלול לעכב דברים עד שתסיימו כמה וכמה משימות שלא סיימתם, ותשפצו יחסים שעלו על שרטון לאחרונה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל טלה ולהביא איתה לא מעט אקשן לסביבה, אריות. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלכם, וקרבתה של השמש לכוכב יופיטר עוזרת לא רק להתקדם קדימה אלא גם ליזום, להזיז דברים שתקועים, ולנער את הסיסטם: כל זאת – אם תקחו יוזמה.

בתולה
הילוכו האחורי של מרקורי עלול לעורר מעט בלגן פה ושם, בתולות. החלטות פזיזות עלולות להביא איתן לא מעט עוגמת נפש, וחשוב לפעול בראש צלול עם מידה גבוהה של שיקול דעת רציני, ולא לאבד את הראש. הילוכה של ונוס במזל דגים שממול מדגיש את הצורך להשקיע קצת יתר ביחסים ובזוגיות.

מאזניים
החיים עדיין רגשיים ואפילו רגשניים למדי, מאזנאים, כשוונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים ולהביא איתה מעורבות רגשית בכל החלטה, כולל החלטות מקצועיות. דרוש עכשיו חשבון נפש אמיתי הקשור לכספים ולהוצאות, כולל צורך להגדיר מחדש את סדרי העדיפויות הכלכליות שלכם.

עקרב
זמן לפעול באופן מדויק עד כמה שאפשר, עקרבים. חשוב לעשות עכשיו דברים באופן רציני ויסודי, ולא לפעול לפי תחושות בטן בלבד. אולי זה הזמן להגדיר מחדש לאן הולכים בשבועיים הקרובים, איך, ובעיקר עם מי: זווית הפעולה בין מרס לפלוטו מפעילה אתכם בעוצמה, וכדאי להזהר מאוד בהחלטות שלכם.

קשת
צמידות בין יופיטר שליט המזל שלכם לבין כוכב מרקורי מביאה איתה ימים של תקשורת מעניינת, כמו גם יכולת להגדיר באופן מדויק מה מפריע ומה דרוש לכם, ולשכנע אחרים לפעול ביחד אתכם. שימו דגש מיוחד על המילים שלכם, קשתים, ולא רק על המעשים או דרכי הבצוע: בסופו של דבר, הן אלה שיקבעו.

גדי
נושאי בית ומשפחה דורשים מכם שבוע נוסף של התייחסות רצינית ועניינית, בין אם המדובר בשפור אווירה בבית, שינויים בחיי המשפחה או מחשבות על שינוי מקום מגורים. זהו זמן להתייחס לדברים באופן רציני ויסודי, לפעול באופן שקול וארוך טווח, ולהשתמש בהילוכו של מרקורי כדי לשפר דיאלוג משפחתי.

דלי
על פניו, זהו זמן לא רע להחלטות חדשות, דליים, בעיקר כשהאופק מתבהר לאיטו ואפשר עכשיו גם לראות לטווח ארוך, ולא להתמקד רק בכאן ובעכשיו. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת שלכם להתמודד עם אתגרים גדולים, בעיקר עכשיו כשאורנוס שליט המזל שלכם נע קדימה במזל טלה.

דגים
זהו זמן לעשות דברים באופן יסודי ומעמיק, דגיגים, בעיקר כשוונוס הרגשית ששוהה עכשיו במזל שלכם מאפשרת לכם להפעיל בצורה חכמה את הקסם האישי שלכם, לשכנע אחרים לפעול אתכם, ולקדם את ענייני הלב. שימו דגש מיוחד על כל מה שקשור ליכולת שלכם ליצור קשרים חדשים, מועילים ויעילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully