וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

4.4.2011 / 0:10

השבוע אתם נעים על חלקו השני של גל האדם ומבינים שככל שתשחררו את השופט הפנימי, יהיה לכם קל יותר ליצור את המציאות שאתם רוצים

דרקון

ה- 4/4: טון 10 באנרגיה של דרקון: ביום העשירי של ה"פינישים", האנרגיה הנשית של האלה האם מזמינה אותנו לראות את כל הדברים הנפלאים שכבר קיימים בנו ובחיים ואז גם להנות מהם. במקום לנוע מתוך החוסר והביקורתיות העצמית, שהם למעשה מחזור של מידע שלילי, הגיע הזמן להבין ש"זה מה יש" כרגע ומה שיש הוא נפלא. בהשלמת התהליך של הגל, אנרגיית הדרקון מאפשרת להזין את הגוף, המוח והרוח שלנו ולהתמלא באנרגיה שמאפשרת לבריאה של כל דבר שנחפוץ בו. אנחנו לומדים שכדי שנוכל לממש את הרצונות שלנו בקלות, עלינו ללמוד לקבל את עצמנו ואת חיינו בדיוק כפי שהם ברגע זה ממש.

ככל שנשחרר את השופט והקטגור הפנימיים ונהפוך לסנגורים של עצמנו, יהיה לנו הרבה יותר קל ליצור כל סוג של מציאות שאנחנו מבקשים לעצמנו. יום זה מאפשר להגדיל עוד יותר את ההתבוננות החיובית שלנו על החיים ולשחרר ספק והרס עצמיים. במקום לכעוס על ה"טעויות" שאנחנו עושים או על מצבים שנקלענו אליהם ולחשוב מחשבות שליליות, אנחנו לומדים לאהוב את עצמנו ללא תנאי על כל מה שיש בנו. ביום של עיצוב הדקויות של הגל, אנרגיית הדרקון מבקשת שננהג באימהיות, בסלחנות וברכות כלפי עצמנו ממש כשם שאנחנו מתייחסים לתינוק.

רוח

ה- 5/4: טון 11 באנרגיה של רוח: בעזרת הרוח אנחנו משחררים היום את מה שעדיין עוצר את זרימת השפע, ההזדמנויות והשמחה בחיינו. הרוח מסמלת את עקרון התקשורת והופעתה ביום זה מעידה על כך שעלינו ללמוד כיצד לבטא באופן קולח ומדויק את הרצונות שלנו. בעזרת החדות, הישירות והקצב הקיימים באנרגיית הרוח אנחנו לומדים לבטא את עצמנו בבהירות ובהגיון. ככל שנלמד לתקשר באופן הגיוני ולא רגשי אישי, נוכל להפוך לגביע הפתוח של האדם או לצינור הנקי של הלך שמים. ההומור והנועם של הרוח מאפשרים היום לשחרר כעסים מול חברים וקרובים ולנטרל מכשולים ממשיים מהדרך. ברגע שאנחנו מתמלאים בעליזות ובהשראה החיובית של הרוח, אנו משדרים את היש השופע הזה אל העולם והוא חוזר אלינו כמציאות.

הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה שלנו ומזכירה לנו לנשום. כל כך טבעי ופשוט ולמרות זאת אנחנו תמיד שוכחים לעשות זאת. בכל פעם שעולה בנו מועקה, קושי או בלבול, פשוט נעצור וננשום. ככל שננשום נטעין את עצמנו במידע מחודש ותתאפשר לנו זווית ראייה רחבה והגיונית. הנשימה וההגיון מאפשרים לנו לשנות את החסר האוטומטי בתוכנה הרגשית שלנו לפלוס מודע ואז לשידור של מחשבות ותחושות חיוביות אל העולם. במצב הזה ניתן להגיע לזרימה קלילה במציאות חיינו תוך כדי ביטוי האמת שלנו בנועם ובהומור.

לילה

ה- 6/4: טון 12 באנרגיה של לילה: הלילה בפתרון מעיד על כך שבמהלך הגל פיתחנו ערוץ ישיר להדרכה אישית משדה הנפש שלנו. הלילה מסמל את האינטואיציה ואת היכולת לפעול בחיינו בהתאם להדרכה הפנימית שלנו. החיבור לאינטואיציה מתאפשר רק כשאנחנו נמצאים במקום החיובי. החיוביות יוצרת רמת אנרגיה גבוהה במח שלנו והיא זו שמחברת אותנו למידע האינסופי מהנפש. לילה ביום השנים עשר מאפשר לנו להרגיש בנוח עם עצמנו, עם הרצונות שלנו, עם המקום שבו אנחנו חיים עכשיו ועם חיינו בכלל. בפתרון הוא מלמד שהזרמנו מידע חדש לחלק מהמפלצות והשדונים הפנימיים שניהלו עד היום את חיינו באופן אוטומטי.

לאחר תקופה של חשכה, מאבק, מוטרדות וחוסר יעילות, הלילה הקריסטלי מייצב אותנו, מסיר את הערפל ממוחנו וממלא את ליבנו באמונה ובכוחות ליצור לעצמנו חיים מאושרים. כתוצאה מכך ניתן לחוות היום תחושה פנימית חמימה של בית מפנק ורחם מערסלת. כשאנחנו במקום הנינוח הזה, אנו מחוברים לאדם הנבון שמשוטט לו עליז ושמח בדרכו. הלך שמים העיר אותנו להיות ברורים, נחושים ואסרטיביים, כך שלקראת סוף הגל אנחנו יודעים מה הרצונות שלנו, מה אנחנו מוכנים להכניס אל תוך חיינו ואילו דברים אנחנו משחררים. ביום הפתרון אנחנו זורמים עם הידיעה הפנימית העמוקה שלנו שמובילה להגשמה של חלומות ולמגנוט של שפע אל תוך חיינו.

זרע

ה- 7/4: טון 13 באנרגיה של זרע: גל האדם מסתיים בזרע שמעיד על שינוי מהותי שקרה וממשיך להתרחש בחיינו. במהלך הגל אנחנו מתפתחים מאדם שממלא אותנו באומץ, בנחישות ובערנות עד לזרע שפתוח לאינסוף של אפשרויות חדשות. מאדם שדוחף אותנו ליצור במציאות את הרצונות שלנו ועד לזרע מלבלב שפורח עם הרצונות הללו ומצמיח אותנו עוד ועוד. חכמת הגל מלמדת שברגע שאנחנו מתמקדים בדרך האישית שלנו ללא התנודות המגבילות אל עבר העולם והבחוץ, אנחנו מתחברים אל חכמת הלב ונפתחים לידע האינסופי שקיים ברגע הזה. לרוב אנחנו ממחזרים בחיינו את אותו מידע סובייקטיבי ומצומצם שטבוע בתוכנה המוחית שלנו, והזרע הקוסמי מעיד על הרחבת המידע במוחנו ומאפשר להפתח להזדמנויות מרחיקות לכת שלא העלינו עד היום על דעתנו, אפילו לא כאופציה.

במידה שעקבנו אחר הקודים של גל האדם הגענו בסופו למקום חדש ושונה בחיינו, משוחררים מכבלי הישן ופתוחים בשמחה אל החדש. הזרע ביום השלושה עשר של הגל מאפשר לנו להכיר בשינויים שחלו בנו, למנות בפני עצמנו את כל ההישגים שהגענו אליהם עד היום ואת כל האיכויות הנפלאות שכבר קיימות בנו. במהלך הגל למדנו שככל שאנחנו מתמקדים ב"יש" ולא ב"אין" ובחסר, אנחנו מקרינים ליקום את השפע הזה במחשבות שלנו וממשיכים לייצר אותו במציאות היום יומית. ביום זה אנחנו מוזמנים לחוות תחושה של גדילה אמיתית ולכוון את עצמנו בביטחון לתנועה מצמיחה ונעימה בחיינו. בסוף הגל הזרע מזמין אותנו לזרום בהנאה מרגע לרגע ולגדול אל תוך הזדמנויות מופלאות נוספות שהיקום מקיף אותנו בהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully