וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

31.3.2011 / 17:00

השבוע המתחיל ב-3.4.11 יתאפיין בחוסר שקט ובשינויים קיצוניים במצב הרוח. גלו שליטה ואיפוק

על פניו, שבוע עצבני, נפיץ מאוד וחסר שקט עובר על כוחותינו, וכדאי להתנהל בו בזהירות המקסימלית. אין ספק שהאירוע המרכזי הוא הצמידות בין מרס לאורנוס, זווית לוחמנית במיוחד שעלולה להצית כל פתיל אפשרי הן מבחינה גלובלית, והן בזווית האישית שלנו. אולי משום כך מתגמד עכשיו מעברו של נפטון למזל דגים, וכל העיניים נשואות למרס: יצית או לא יצית את הלפיד? מעניין.

המעבר המעניין של השבוע - זהו ללא ספק מעברו של כוכב נפטון ממזל דלי למזל דגים. נפטון הוא השליט של מזל דגים, ואחרי שנים רבות של שהיה במזל דלי הוא עובר למקומו הטבעי, והדגש יעבור בשנים הקרובות חזרה לעולמות הרגש, ולמערכות היחסים שלנו כמקום הביטוי הרגשי האולטימטיבי שלנו. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות דגים, בתולה, קשת ותאומים.

המעבר האנרגטי של השבוע – זהו מעברו של כוכב מרס ממזל דגים הרגשני למזל טלה האקטיבי. אחרי חודשיים רגשניים במיוחד שבהם כל פעולה היתה כרוכה בים של רגשות סביבתיים והפעלות למיניהן, אפשר להתחיל לפעול באופן ישיר ואנרגטי. זהו זמן טוב להגדיר מחדש את המטרות שלנו, בעיקר אלה שזקוקות לטווח קצר של פעולה, ולצאת לעשייה של כאן ועכשיו. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות טלה, מאזניים, גדי וסרטן.

הזווית הקשה של השבוע - זו הצמידות המדוברת בין מרס האחראי על הדרייב והעשייה שלנו לאורנוס התזזיתי. הצמידות הזו עלולה לגרום לנו לצאת מהכלים בגלל כל שטות, ולהביא איתה אירועים פתאומיים, ושינויים לא צפויים במצב הרוח. שליטה ואיפוק משמעותיים במיוחד השבוע, שכן ייתכן שנזדקק להם יותר ממה שנדמה לנו כרגע, גם לגבי הפרשנות הרגשית שאנו נותנים לדברים: חשבו פעמיים לפני שאתם כועסים. מי בעיקר יושפע מכך? מזלות טלה, דלי, מאזניים ואריה.

תחזית שבועית

טלה
זהו ללא ספק אחד השבועות היותר נפיצים של הזמן האחרון. מרס שליט המזל שלכם עושה צעדים ראשונים במזל טלה ונצמד לכוכב אורנוס התזזיתי: הצמידות הזו אינטנסיבית, רבת שינויים וסוערת: הזהרו שלא לנתק קשרים, ופעלו בזהירות.

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה השבוע במזל דגים, ומביאה איתה מינון גבוה של רגישות, עדינות, ויכולת לקשור קשרים חברתיים ולהשתמש בהם בחכמה. המעגל החברתי שלכם פעיל מאוד בימים אלה: זמן להכיר חברים חדשים, וליצור קשרים מועילים.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה השבוע בהילוך אחורי במזל טלה האסרטיבי. הגיע הזמן למצות תהליכים שהחלו לפני כמה חודשים, לסגור מעגלים שמפריעים לכם בחודשים האחרונים, לשפר מצב קיים, ו... להזהר לא לשכוח סלולרי וארנק.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה שם את הדגש על כל מה שקשור לצד הקרייריסטי שלכם, וליכולת להתמודד עם יוזמות גדולות – ולהצליח. זמן לפעול באופן אסרטיבי, אך להזהר מקצרים בתקשורת עם סמכויות: חפשו את המכנה המשותף.

אריה
על פניו, זה עשוי להיות שבוע מסעיר: השמש יוצרת צמידות עם יופיטר כוכב השפע שמביאה איתה גישה אופטימית ויצירתית שממנה אפשר לפעול ולעשות, וצמידות עם מרקורי כוכב התקשורת שנע בהילוך אחורי: זמן לסגירת מעגלים ולשיחות עומק. מעניין.

בתולה
כוכב מרקורי ממשיך לנוע בהילוך אחורי במזל טלה, מיקום שלא עושה לכם חיים קלים ודורש מכם לפעול באופן חכם ולהמנע מגישה אימפולסיבית ושוברת כלים. חשוב לפעול עכשיו באופן זהיר במיוחד, ולהזהר מהחלטות הגורמות לבזבוז כספים.

מאזניים
ונוס שליטת המזל שלכם ממשיכה לנוע במזל דגים הרגשני, ונראה שהחיים עטופי רגש מכל הכוונים כשכל דבר מעיר משהו חדש או נוגע בקישקעס. כדאי להפעיל את הדמיון והגישה היצירתית הזו בעיקר בתחום המקצועי, ולעבוד בדיוק משם.

עקרב
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה ובעיקר מיקומו של מרקורי בהלוך אחורי, מכריח אתכם להתמקד בצד הטכני של החיים מצד אחד, לחשוב על קידום או שיפור בתחום המקצועי, ומצד שני – לשמור על הבריאות שלכם. המנעו מלקיחת סיכונים מיותרים.

קשת
צמידות בין השמש, מיקוד הדברים, לבין יופיטר שליט המזל שלכם עשוי להביא איתו שבוע רב עוצמה ובו כוח ויכולת לממש תכניות, יוזמות ואפילו חלום או שניים: שימו את הדגש על כל מה שקשור להרחבת אופקים ונסיעות ארוכות, קשתים.

גדי
נושאי בית ומשפחה ממשיכים להיות על הפרק, כשהילוכו האחורי של מרקורי מאפשר גם פתיחת נושאים משמעותיים לדיונים משפחתיים, חשיבה ביתית,תקשורת משופרת עם בני המשפחה, ואולי גם ניקוי משקעים רגשיים שהצטברו. שווה לנסות.

דלי
התקשורת שלכם משמעותית במיוחד עכשיו, כשמרס שוהה במזל טלה ונצמד לאורנוס שליט המזל שלכם: חוסר שקט וחוסר סבלנות, פתיל קצר ותגובות קיצוניות – חשוב לשמור השבוע על איפוק ושליטה עד כמה שאפשר, דליים.

דגים
ונוס ממשיכה לנוע במזל שלכם, ולהביא איתה שעות יפות של רגשות עדינים, ביטוי רגשי רך, ואפילו אהבה – כל זאת למי שרוצה ומוכן להרים את כפפת הרגש הזו, ולתת ללב עדיפות. במקביל, זמן טוב לטיפול שורש בנושאי כספים ובתחום הכלכלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully