וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

24.3.2011 / 18:45

בשבוע המתחיל ב-27.3.11 הפתיל שלכם קצר ואתם עלולים להגיב באופן כוחני לכל גירוי. זהירות - ככה מתחילות מלחמות

אפשר לומר שקצב הדברים וההתרחשויות מואץ מאוד השבוע, ובשבוע הבא אף יואץ יותר. אין ספק שכוכב אורנוס ממשיך לככב והשבוע גם פלוטו, וכשהשניים האלה קובעים את קו הפעולה השבועי כדאי מאוד שנפעל בזהירות רבה, ונחשוב פעמיים לפני כל החלטה או פעולה.

הזווית הקשה של השבוע – זו זווית הפעולה בין השמש, מיקוד הדברים, לבין כוכב פלוטו. הזווית הזו עלולה לגרום לנו להגיב באופן כוחני וייצרי לכל גירוי שהוא, גם לגירוי מהסוג הטכני הפשוט. זווית כזו עלולה להתחיל סכסוך אישי ואפילו עולמי, וגם לכבות סכסוך שכזה כיוון שהיא הופכת את הפתיל של כולנו לקצר מהרגיל. אולי משום כך חשוב השבוע לא להגיב תיכף ומיד על כל גירוי, וגם אם כועסים לחשוב שוב לפני שעונים או מגיבים, והכי עדיף – לדחות את התגובה להמשך היום, אם אפשר. מי בעיקר יושפע מהזווית? מזלות אריה, עקרב, טלה, מאזניים ושור.

המעבר המעניין של השבוע – זה מעברה של ונוס הרגשית ממזל דלי החברתי, למזל דגים הרגשני. המעבר הזה מביא איתו בעיקר את הצורך לתרגם את כל מה שעובר עלינו מבחינה מעשית לרגשות, מקשה עלינו מעט לראות דברים כהווייתם, אך בהחלט עוזר לנו ליפות את המציאות ולתת פרשנות רכה ונעימה יותר לכל מה שקורה לנו. חשוב עכשיו לא לאבד את הגבולות שלנו ביחסים אלא לשמור עליהם, ולא לתת מעצמנו דברים שהזולת אינו מעריך. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות שור, מאזניים, דגים ובתולה.

הרגשות השבוע – הרגשות השבוע עלולים לבלבל ולערפל: צמידות בין ונוס הרגשית לנפטון המעורפל עלולה להביא איתה יומיים שלושה של איבוד הצפון, וקושי להתמקד בעובדות. אולי משום כך מומלץ כבר בסוף השבוע הזה שבו מתרחשת הזווית לפעול בזהירות רבה, ולהיזהר בעיקר עם הפרשנויות שלנו למה שאחרים עושים: טעויות בשיפוט עלולות להביא מצבי רוח לא קלים. זהירות.

תחזית שבועית

טלה
השבוע מתרחש לו המאורע שאתם מחכים לו זמן רב: מרס שליט המזל שלכם עובר למזל טלה, ואתם חוזרים לעצמכם, ובגדול. מרס מביא איתו זריקת מרץ אמיתית שמאפשרת לכם לפעול ולעשות ובעיקר להתעורר סוף סוף... אקשן!

שור
ונוס שליטת המזל שלכם עוברת השבוע למזל דגים, והצד החברתי שלכם הופך להיות פעיל במיוחד. זה בדיוק הזמן לעשות קצת יותר עבור עצמכם בכל מה שקשור לארגונים ומוסדות גדולים בחייכם, ובעיקר להרחיב סוף סוף את המעגל החברתי.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם עובר השבוע להילוך אחורי ומכיון שזה קורה בבית החברתי שלכם, זהו זמן טוב לשינויים בכל מה שקשור למוסדות וארגונים בחייכם, ואפילו במעגל החברתי. מי החברים האמיתיים שלכם? זה הזמן לבדוק.

סרטן
מעברו של כוכב מרס למזל טלה יביא איתו חודשיים של סופר אקשן, בעיקר בנושאי קריירה. זה בדיוק הזמן לשים את הדגש על כל מה שקשור ליכולת שלכם לקדם עניינים, להזיז דברים, ובעיקר – להפסיק להסס ו... לרוץ קדימה.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם יוצרת זווית פעולה מדויקת עם פלוטו הכוחני, והחיים הופכים עמוסים רגשית באופן קיצוני. חשוב לפעול עכשיו בזהירות רבה, לא להציב לחיים שום אולטימטום, ולהימנע מסערות ודרמות מיותרות עד כמה שאפשר.

בתולה
זוגיות ויחסים – נראה שאלה המילים שוונוס הולכת להדגיש בחייכם בתקופה הקרובה. ונוס במזל דגים מביאה איתה יכולת להגדיר מחדש את הצרכים הרגשיים שלכם, אבל מכיוון שהיא נמצאת ממול יתכן שתצטרכו לוותר... מעניין.

מאזניים
מעברה של ונוס למזל דגים מביא איתו בעיקר מעורבות רגשית מאוד גבוהה בהחלטות שלכם, אבל הסכנה היא שהמעורבות הגבוהה הזו מתמקדת בעיקר בצד המעשי של החיים. נסו להתמקד בעיקר בעובדות, ולא לתת לרגש עדיפות.

עקרב
מעברו של כוכב מרס למזל טלה מדגיש בתקופה הקרובה את הצד המקצועי: זה הזמן להשקיע קצת יותר בקידום מטרות, בגישה אסרטיבית ואמביציוזית, בעשייה ממוקדת עם הבוס או שאר העובדים, ובחשיבה לטווח ארוך עד כמה שאפשר.

קשת
מעברו של מרס למזל טלה מביא איתו צורך הרפתקני לנסוע, לחוות, להרחיב אופקים פיזית או מנטלית, ופשוט לבלוע את העולם. יופיטר שליט המזל שלכם נמצא גם הוא במזל טלה והמגמה הזו אינה חדשה, אך הופכת מציאותית יותר כעת.

גדי
מעברה של ונוס למזל דגים משפר מאוד את התקשורת שלכם השבוע, גדיים. זהו זמן לשתף אחרים במה שעובר עליכם, להסעיר מוחות, ולתת ביטוי מילולי לרגשות. זמן טוב גם למסעות שכנוע מסוגים שונים, ואפילו לחיזור עדין אך תקיף...

דלי
מעברה של ונוס למזל דגים, מפגיש אתכם עם היכולת לשדרג את כל מה שקורה בבית החומר והכספים שלכם. זמן טוב לעבודות חדשות או מקורות הכנסה נוספים, אך גם לדיאלוג משופר עם מנהל סניף הבנק. היזהרו מבזבוזים.

דגים
ונוס עוברת למזל שלכם השבוע, ונראה שהחיים הופכים נעימים יותר. בחודש הקרוב כדאי להשקיע קצת יותר באזור הלב, לאפשר לאחרים להתקרב אליכם קצת יותר, ובעיקר להיפתח למילה המוזרה הזו שקוראים אותה אהבה... שווה לנסות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully