וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפת הלידה של מועמר קדאפי

20.3.2011 / 10:45

הצד הנשי שלו מפותח מאוד וקיימת בו הערצה לנשים, אבל אל תתבלבלו - זה לא עושה אותו פחות דיקטטור

מועמר קדפי נולד ב-7.6.1942 בשעה 7:30 בבוקר בסירט, לוב. מפת הלידה שלו מרתקת ממש. במקרה הזה יש לנו גם שעת לידה, ואפשר ממש לראות את מקור ההתנהגות המוזרה והאקסצנטרית שלו. ראשית, השמש שלו נמצאת במזל תאומים (בעיגול סגול) התקשורתי והצעיר, עם עוד ארבעה כוכבים: חמישים אחוז מהמפה נמצאים במזל הזה, השייך לקבוצת המזלות המשתנים, וכבר כאן אפשר לראות חלק מהשינויים שהאיש הזה עובר באופן מתמיד, לטוב ולרע.

האופק של קדאפי, כלומר אותו צד שאנו מציגים את עצמנו דרכו לעולם, נמצא במזל סרטן. המזל הזה נשלט על ידי הירח שמשתנה במהירות, כמו מצבי הרוח של קדאפי עצמו. במזל סרטן נוכל למצוא גם בבית הראשון את הכוכבים האגרסיביים במפת הלידה, מרס ופלוטו (בעגיול ירוק): זהו מיקום כוחני מאוד, שמראה על צורך כוחני חזק מאוד בשליטה, ובכל התחומים. מהיותם נמצאים במזל סרטן הקפריזי, אין לדעת לעולם לאן ילכו הדברים. מזל סרטן קשור בעקיפין גם לדמות האם שמשמעותית מאוד בחייו של קדאפי.

אבל זו רק תחילת הדרך: הירח (בעיגול כתום), שליט מזל סרטן, נמצא במקום הגבוה ביותר במפת הלידה, במזל טלה. הירח שמתרגם את אור השמש לפעולה, מראה שבמזל טלה דרך הביטוי שלו תהיה יהירה ודיקטטורית, אך בעיקר ילדותית. כן, ירח במזל טלה מתבטא באופן ילדותי ואגוצנטרי במיוחד, וכמו שילד מחליף את צעצועיו מדי פעם כשמצב הרוח שלנו משתנה, כך גם קדאפי, מחליף מדי פעם את הצעצועים שלו כמו גם הדרך בה הוא מציג את עצמו לעולם.

מכיוון שהירח מייצג את דמות האם ונשים בכלל והוא גם הגבוה ביותר במפה, הקשר של קדאפי לאמו ולנשים בכלל ממש מיתולוגי, והוא סומך בעיקר על נשים. לא בכדי יש לו הרבה שומרות ראש, והוא לובש את שמלותיו המפורסמות: יש לו צד נשי מפותח, והערצה לנשים. האפקט הזה מתחזק כשמרס שליט הטלה נמצא במזל סרטן, והירח שליט מזל סרטן נמצא במזל טלה: כאן מתחלפות לעתים היוצרות בין הנשי והגברי, אבל מיקומם של מרס ופלוטו בבית הראשון לא מותיר מקום לספק בדבר הכוחניות והאכזריות של האיש, אלא שדרך הביטוי האישית שלו עשויה להיות מוזרה בעיני רבים, עם התמהיל הגברי-נשי המוזר הזה...

קריזות וקפריזות

הקריזות והקפריזות שלו רק מתחזקות כשמול מזל טלה נוכל למצוא את נפטון (בעיגול כחול) המתעתע והרגשני. הכוכב הזה מביא איתו ערפול וטשטוש מטרות, לעיתים שגעון גדלות ולעיתים מצבי רוח כבדים שגורמים לו להסתגר בתוך עצמו. נפטון גם פוגע בזווית פעולה במרקורי (בעיגול אפור), כוכב התקשורת של קדאפי, שנמצא מאחורי הקלעים בבית ה-12 שהוא ביתו של נפטון. רגשנות ורגישות בצד ערפול מטרות ותובנות הן חלק מאיפיוני הזווית הזו, אך אלה מתרחשים בעיקר מאחורי הקלעים, ועומדים מאחורי קבלת ההחלטות המוזרה של קדאפי.

מה קורה עכשיו בשמים? שני כוכבים פועלים כנגד קדאפי כרגע. האחד סטורן (בעיגול שחור בתחתית המפה) שיוצר זווית פעולה לאופק של קדאפי, מכביד עליו מאוד וגם פועל כנגד תדמיתו בעולם. השני ואולי הקריטי הוא אורנוס (בעיגול שחור בראש המפה) שעבר ממש עכשיו למזל טלה, והוא מתיישב לו על הירח שהוא שליט האופק של קדאפי.

מעברו של אורנוס על הירח של בעל המפה הוא אחד המצבים האסטרולוגיים הגורליים והקשים שישנם. הירח הוא הדיאלוג עם העולם וגם הבית הרגשי שלנו, ואורנוס מביא איתו ניתוקים, שינויים וזעזועים, מכיוון שאורנוס רק עתה נכנס למזל טלה והירח נמצא במעלה השניה. באפריל עולה אורנוס על הירח של קדאפי, ממשיך למעלה הרביעית, ונכנס להילוך אחורי ב-10 ביולי כשבספטמבר ואוקטובר הוא חוזר ועולה שוב על הירח בהילוך זה.

אם קדאפי ישרוד את הילוכו הרגיל של הירח עד יולי, אין ספק שלקראת ספטמבר או אוקטובר יסתיים התהליך וכנראה אז יקבע כוון פעולה חדש מבחינתו. מכיוון שהשפעתו של אורנוס דרמטית מאוד כמו מפת הלידה של קדאפי עצמו, ייתכן שקדאפי יגרום לדרמות לא קטנות לפני סיומו של התהליך, ואולי אף יסיים אותו בדרמה ילדותית גדולה מהחיים, כפי ששלט במדינתו עד אז...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully