וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצב כוכבי השבוע

17.3.2011 / 17:20

בשבוע המתחיל ב-20.3.11 תוכלו לעבור מפסיביות ורגשנות לעשייה אסרטיבית ושמחה. הגיע הזמן להעביר הילוך ולהתקדם

על פניו זה עלול להיות שבוע מתוח ולא שקט, שכן דווקא בו השמש שעוברת למזל טלה ובמקביל גם נצמדת לכוכב אורנוס התזזיתי, משנה את כל מאזן הכוחות ואת קצב הדברים. חשוב להיערך באופן מדויק עד כמה שאפשר, ולא ליפול קורבן לצורך לעשות דברים באופן פזיז. אולי משום כך חשוב לנסות ולתכנן את השבוע הזה, ולא לאפשר לו לזרום מעצמו.

המעבר המשמעותי של השבוע – זהו מעברה של השמש ממזל דגים הרגשי למזל טלה האסרטיבי. המעבר הזה מסמל בעצם את תחילתו של האביב, ובאסטרולוגיה הקדומה גם את תחילתה של המפה האסטרולוגית שנפתחת באופן הקלאסי במזל טלה. המעבר הזה מסמל לא רק את המעבר מהחורף לאביב, אלא גם את המעבר מגישה פסיבית ורגשנית לגישה אסרטיבית של עשייה דינמית ושמחה, על כל המשתמע. זה אולי הזמן להעביר הילוך, ולרוץ קדימה. מי בעיקר יושפע מהמעבר הזה? מזלות אריה, טלה, דלי ומאזניים.

הזווית הקשה של השבוע – זו הצמידות שיוצרת השמש עם כוכב אורנוס, כשהיא עוברת למזל טלה. זו אחת הזוויות העוצמתיות באסטרולוגיה, שכן השמש מסמלת את מיקוד הדברים ואילו אורנוס יוצר קטיעות ברצף הדברים, שינויים פתאומיים, ובעיקר עשייה לא צפויה שעלולה להפתיע רבים מאתנו. קצב הדברים כעת הופך להיות אינטנסיבי ומהיר מאוד, אלמנט שמביא איתו בעיקר את הצורך לעשות דברים מהראש עם בקרה מקסימלית, שכן הסיכוי שדברים ייצאו עכשיו משליטה הוא גבוה במיוחד.

מצד שני, דווקא עכשיו קשה מאוד לשלוט במה שקורה, ולכן הגמישות שלנו והיכולת לאלתר משמעותית במיוחד: שימו דגש על כל מה שקשור ליכולת לראות כמה צעדים קדימה כדי להבין לאן הדברים הולכים ולפעול בהתאם, ולא להיות רק בכאן ובעכשיו ולהגיב לדברים, ובעיקר – לא לכעוס ולשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה. מי בעיקר יושפע מהצמידות הזו? מזלות אריה, דלי, טלה ומאזניים.

תחזית שבועית

טלה
יומולדת שמח, טלאים! השמש עוברת למזל שלכם השבוע, ומביאה איתה את מסיבת ההפתעה המסורתית לצד מענק לא קטן של אור ועוצמה. אולם מרס שליט המזל שלכם במזל דגים וללא זוויות רוב ימות השבוע: סבלנות...

שור
ונוס שליטת המזל שלכם שוהה במזל דלי ומדגישה שבוע נוסף את בית הקריירה שלכם. אסרטיביות? בהחלט, אבל כדאי לזכור שמקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה מראה שרוב האקשן מתרחש עדיין מאחורי הקלעים... אוף.

תאומים
מרקורי שליט המזל שלכם שוהה במזל טלה האסרטיבי ומדגיש את הצד החברתי שלכם. זווית של עימות בינו לבין סטורן הנוקשה מביאה שיפוט וביקורתיות, ותחושות של כובד ומצוקה באופן זמני. התמקדו בצד הכלכלי.

סרטן
מקבץ הכוכבים הגדול במזל טלה, שהשבוע מקבל תגבורת בדמותה של השמש, הופך אתכם לאמביציוזיים מהרגיל. זמן ליישם את תכניות הפעולה של הזמן האחרון, סרטנונים, לפתוח דלתות ולרוץ קדימה. אל תאפשרו לעולם לעצור אתכם.

אריה
השמש שליטת המזל שלכם עוברת למזל טלה, החיוך חוזר ואיתו הצורך באקשן. אולם השמש נצמדת לכוכב אורנוס התזזיתי וגורמת לעצבנות וחוסר שקט. אל תנתקו קשרים, ונסו לא לשבור את הכלים כשדברים יוצאים משליטה.

בתולה
מקבץ הכוכבים הגדול שמתהווה לאיטו במזל טלה כולל מהשבוע גם את השמש, ומומלץ לפעול באיפוק ובשליטה. חשוב במיוחד עכשיו לא לקחת סיכונים בכבישים ובחשבון הבנק. זמן טוב לשיחות עומק, והחלטות לטווח ארוך.

מאזניים
בית הזוגיות שלכם הופך אקטיבי במיוחד כשהשמש עוברת למזל טלה ונצמדת שם לכוכב אורנוס. הגיע הזמן למינון גבוה של השקעה ביחסים קרובים ובזוגיות, ואם הלב פנוי זהו זמן טוב להיכרויות חדשות. נסו לא לעייף את עצמכם.

עקרב
נושאי עבודה והתחום המקצועי בכלל הופכים משמעותיים יותר בחייכם, עקרבים, עם מעברה של השמש למזל טלה. זהו זמן טוב להתמקד בעובדות, ולהימנע מחלומות בהקיץ. זמן להשקיע במקביל בבריאות שלכם, להיבדק, ולחזור לכושר.

קשת
התרגשות, התלהבות ואהבה – הצטרפותה של השמש למזל טלה, שם נמצאים כבר מרקורי, יופיטר שליט המזל שלכם ואורנוס, עשוי לרגש אתכם, קשתים. זמן טוב לתת ללב עדיפות ראשונה, ועדיפות גבוהה גם ליצירתיות שלכם.

גדי
מעברה של השמש למזל טלה, מקום שם נמצאים כבר מרקורי, אורנוס ויופיטר, שם את הדגש על השקעה ביתית ומשפחתית. שינוי מקום מגורים, שינוי בבית ובסביבתו, שינוי בדיאלוג המשפחתי – כל אלה ועוד עשויים לעלות על הפרק.

דלי
ונוס שוהה עדיין במזל שלכם, ואתם רגשניים מהרגיל. היכולת לבטא רגשות ולדבר על מה שמתרחש מאחורי הקלעים גבוהה מהרגיל, וזה זמן טוב לפתיחת הלב. מעבר השמש למזל טלה מאפשרת תקשורת ישירה שתומכת במגמה הזו.

דגים
מרס שוהה עדיין במזל שלכם, דגיגים, ומאפשר לכם ליזום התחלות חדשות, ולהזיז דברים שחשובים לכם. מקבץ הכוכבים במזל טלה שגדל עם מעברה של השמש, מדגיש את הצורך בטפול שורש בחשבון הבנק, ובתחום הכלכלי בכלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully