וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית השבועית של לוח המאיה

טליה טוקר

14.3.2011 / 8:25

השבוע מתחיל גל הסערה המכיל פוטנציאל אדיר לטיהור ולהתנקות וקורא לנו ליצור נסים בחיינו. על הסינכרוניזציה המושלמת בין פורים ללוח המאיה

אנו בתחילתו של גל סערה שבמהלכו אנחנו עומדים לחגוג את יום השיוויון האביבי ואת חג הפורים. הסינכרוניזציה ההרמונית בין חכמת המאיה ליהדות מרתקת ביותר, ואם נוסיף לכך את תחילת האביב הרי שלפנינו ימים בעלי פוטנציאל לשינוי משמעותי. משמעות המילה פור היא גורל, מזל, וחג הפורים נקרא על שם הפור שהפיל המן ולפיו בחר את היום השלושה עשר באדר לביצוע מזימתו להשמדת היהודים. לפי מגילת אסתר, באותו יום אירע נס והיהודים גברו על אויביהם. המסר של פורים הוא שמתוך אחדות, שיתוף ורצון הדדי משכו היהודים לעולם נוכחות של אור עליון שהוביל להצלתם. ברגע אחד הם שינו את הגישה שלהם מיחידים שכל עניינם הוא לקבל לעצמם, לעם מאוחד שדואג לזולתו ובכך יצרו מציאות שבה השפע של הבורא הגיע לנבראים. הם הבינו שאם לא יהיו כגוף אחד לא יהיה להם סיכוי להינצל. השינוי הזה בגישה הוביל לנס שאותו למעשה אנחנו חוגגים בפורים, והמסר העיקרי של החג הוא היכולת ליצור נסים בחיינו.

במקביל, לפי חכמת המאיה, בסוף גל הסערה אנחנו מסוגלים להפוך לקוף הקוסמי שמלמד אותנו ליצור יש מאין. כלומר, אנו למדים כיצד ניתן לממש נסים בחיים האלה ממש. בנוסף לכך, הסערה מסמלת את משענת העולם, המשפחה ובמובן הרחב יותר את הקהילה ואת העם. בגל הקרוב קיימת אנרגיה שמאפשרת לאיחוד עם הסביבה ולחיזוק הקשרים שלנו עם חברים, קרובים ואנשים בכלל. מתוך למידת האחדות עם הסביבה ומשיתופי הפעולה איתה ניתן לאורך הגל להגיע לפתרון עם הכלב הקריסטלי שמסמל אדם עם לב פתוח ואוהב לעצמו ולסביבתו. בשפת הקבלה, ברגע שנחליט להפוך את הרצון הטבוע בנו - הרצון לקבל לעצמנו, שאותו מייצג המן הרשע - לרצון לקבל על מנת לתת, ניצור שינויים מרחיקי לכת במציאות הריאלית שלנו.

הנס הגדול המתואר במגילת אסתר מעיד על כך שאנחנו מסוגלים לשנות בכוחות עצמנו סדרי עולם, אם נדע כיצד לטהר את עצמנו רוחנית לקראת השינוי שאנחנו מבקשים. לכך מיועדים הצומות, הסיגופים והתעניות שהנהיגה אסתר המלכה. אנחנו חייבים לעבור את השינוי הפנימי בתוכנו לפני שאנחנו ניגשים לבורא עולם בשביל לבקש סיוע. בסינכרוניזציה מושלמת לחג, הסערה האלקטרומגנטית מזרזת את ההתפתחות הפיזית, הרגשית, המנטלית והאתרית שלנו ומכינה את מערכת העצבים אל השלב הסופי של הטיהור שלנו כבני אדם. בזמן הריפוי של הסערה הוויבראציה של הגוף מתעדנת והתדר שלנו הופך לפחות דחוס. הטרנספורמציה של הגל מתרחשת מתוך הפנים שלנו אל החוץ, דברים מתבשלים בתוכנו וכתוצאה מכך משתנים במציאות.

גל הסערה

ה- 13/3: טון 1 בגל הסערה: בגל הסערה הקרוב כולנו מוזמנים לשחרר מסה שלילית שמצטברת כל הזמן בתאי הגוף שלנו ולהתמלא באנרגיה מחודשת, יצירתית ומעוררת השראה. אנשי המאיה נהגו לענוד את סמל הסערה כקמע של ריפוי ולכן לאורך הגל קיים פוטנציאל אדיר לטיהור ולהתנקות. הגל מלמד כיצד ליצור בתוך עצמנו עוגן מוצק של יציבות פנימית ובעזרתו ניתן להתענג על מצבי החיים השונים ולצמוח. במעבר לתדר החדש ובתהליך הריפוי ניתן לחוות תחושות של חוסר איזון כתוצאה מהרטט המשתנה. כדאי לנו להימנע מהגדרות כמו כאב וחוסר נוחות ובמקומם לאפשר לעצמנו לנוח ולחפש עזרה מקצועית לזמן השינוי. ניתן להעזר בצמחים, בהתעמלות, במדיטציה ובכל דרך שמעלה לנו את רמת האנרגיה.

לאורך הגל אנחנו לומדים למזג את השינוי האנרגטי שנוצר בתוכנו ולזרום במציאות שלנו עם התדר המעודן של שפת האור. אחרי שנולדנו מחדש בגל המגשר שחלף וחגגנו את מותם של כמה מההרגלים הקבועים שאחזנו בהם, נכנסת האנרגיה של הסערה כדי לנקות את שיירי הדחיסות, המועקה וחוסר האיזון הפיזי. הסערה דוחפת אותנו להאמין בעצמנו ולהעלות את הביטחון שלנו בכישורים הקיימים בנו ובדרך הייחודית לנו בחיים.

אתגר הגל - השמש

ה- 14/3: אתגר הגל, טון 2 באנרגיית השמש: השמש מסמלת אור אלוהי מוזהב ולקראת חג הפורים מחברת אותנו למידע של אחדות וליכולת ליצירת הרמוניה בכל ההיבטים בחיינו. היא מאתגרת אותנו להתמלא בתחושה חמימה ומלטפת ולשחרר תחושות של עצבות וריקנות. אנחנו לומדים להתמלא באש החיים ובחמימות כלפי עצמנו וקיים פוטנציאל למפגשים נעימים ואוהבים עם המקיפים אותנו. האנרגיה של השמש מסמלת נדיבות אמיתית שנובעת מחיבור לאידיאלים גבוהים ובמהלך הגל מלמדת כיצד לנוע בנדיבות כלפי עצמנו וכלפי הסובבים. קיים שפע של אפשרויות עבור כולם והצלחה של אחד איננה באה על חשבון האחר. אנחנו לומדים לשחרר את החשיבה היחסית שלנו ולקראת פתרון הגל מבינים ששום דבר בחיים הוא לא ביחס למשהו אחר או על חשבונו של מישהו.

הסערה של הגל מסמלת את ההופעה של אנשי הברק שמביאים עמם את הטרנספורמציה הסופית על ידי החניכה של האש. בתהליך חניכת האש נעלמים מאיתנו כל השקרים, המניפולציות וחוסר ההגינות ורק המהות האמיתית שלנו יכולה לשרוד. במהלך הגל אנחנו מוזמנים להסיר מדרכנו את כל מה שגוזל מאיתנו את אש החיים וללמוד כיצד להתמלא באנרגיה. בגל שבו אנחנו משתחררים מדחיסות פיזית ומחשבתית, השמש מאתגרת אותנו להתנהל מתוך עוצמה, יצירתיות ופוקוס. אנחנו לומדים לראות בבירור את הרבדים השונים של דרכינו בחיים, במערכות היחסים שאנו שותפים בהן, במקום העבודה שלנו, בקשרי המשפחה ועוד.

הדרקון

ה- 15/3: טון 3 באנרגיית הדרקון: אנרגיית הדרקון ממקדת אותנו במה שיש בנו ובחיינו וההתמקדות בפלוס הריאלי מחזירה אלינו אנרגיה ומאפשרת להנות מההווה הקיים. ככל שנקבל את מה שיש, יהיה לנו קל יותר להתמלא באש יצירתית ולהתחבר לעוצמה המלאה שלנו. כדי שנוכל להתנקות עם הסערה ולהתמלא בחמימות של השמש, ראשית עלינו לחבור לאיכויות הנשיות של קבלה עצמית ושל הזנה. האינטואיציה של היום השלישי מכוונת אותנו להתייחס לעצמנו ברכות ובאימהיות ולהזין את כל ההיבטים הדורשים חיזוק בחיינו- ביננו לבין עצמנו ובינינו לבין העולם. אנו לומדים לשחרר את הביקורת העצמית, את השיפוטיות הבלתי פוסקת של עצמנו, את כל ה-"לא מצליח/ה", "לא יכול/ה", "לא מסוגל/ת" וכו' ובמקומם להתמלא בחיוביות ובפרגון עצמי.

אנרגיית הדרקון היום מלמדת שהדרך לטיהור הסופי של הגופים שלנו מחייבת את המעבר לתוכנה של פלוס שרואה ומכירה את מה שכבר יש לנו בחיים הללו ואת האפשרויות האינסופיות שקיימות עבורנו. אנו לומדים לקבל את עצמנו כפי שאנחנו היום ולהכיר תודה על הדברים המופלאים שקיימים עכשיו בנו ובחיים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרוח

ה- 16/3: טון 4 באנרגיה של הרוח: ביום של הזריעה המנטלית לפתרון, המאיה מלמדים אותנו לנוע כמו יונקי דבש ססגוניים שמפזרים את הצוף שלהם לכל עבר. הרוח מלמדת אותנו כיצד לנוע בקלילות ובעליזות ממצב למצב תוך כדי ביטוי מדויק ובהיר של הרצונות שלנו. היא מעודדת אותנו לנקות מהשכל ההומה שלנו את תחושת המטען והכבדות ובמקומם לחבור לאיכויות של קלילות, שמחה והומור. הרוח מלמדת שכדי שתחומים שונים בחיינו יוכלו להתבהר, עלינו ללמוד תקשורת הגיונית מה היא. ככל שנדע לבטא את עצמנו בהגיון, בדיוק ובנועם, כך הבהירות תחלחל לפעולות שלנו ויפתחו בפנינו אפשרויות לביטוי יצירתי.

בעזרת הרוח אנחנו לומדים לזרום בחיים כמו רוח חמימה ומלטפת ולבטא את האמת שלנו. מעבר לכך, הרוח מסמלת את אזור בית החזה ואת מערכת הנשימה בגופינו. היא מלמדת שכדי להתחבר לאש הפנימית שבנו עלינו לנשום. הנשימה מאפשרת את טיהור הגוף שלנו ואת כניסתו של מידע חדש אל תוך המוחות שלנו. לרוב, תוך כדי הטרדות היום יומיות אנחנו שוכחים לנשום וכך עוצרים את האש המבקשת לפרוץ מאיתנו החוצה. ביום זה בעזרת אנרגיית הרוח ננשום אפשרויות פוטנציאליות לעשייה יצירתית ולתנועה קלילה בחיינו.

הלילה

ה- 17/3: טון 5 באנרגיית הלילה: אתגר השמש מוציא מאיתנו החוצה את המקומות שבהם אנחנו מרגישים תקועים, בלתי יצירתיים והרסניים כלפי עצמנו. ביום החמישי של גיבוש המוטיבציה לפתרון אתגר השמש מופיעה אנרגיית הלילה שמאירה אותנו במידע חדש ומאפשרת להרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע לפחדים פנימיים שקיימים בנו. הלילה מסמל את האינטואיציה שלנו ואת היכולת להביא אור למקומות החשוכים במוחנו. כח הרצון להרפא נשען על ההסכמה הפנימית שלנו "לעשות עבודה" ובעזרתה להגיע לעומק ליבנו ולשנות את צורת החשיבה שלנו. במקום להדגיש ולהעצים את החסר והקושי, אנחנו לומדים לבחור בצורות מחשבה חיוביות.

אנחנו נמצאים בגל של טיהור וניקוי אינטנסיבי ולצורך כך אנרגיית הלילה מאפשרת "לחפור" לעומק המחשבות ולהגיע אל מקור הבעיות שלנו. בעזרת הלילה אנחנו לומדים להרגיש בבית בגוף הפיזי שלנו שנושא אותנו בנאמנות לאורך השנים, כמו גם בבית הפיזי שבו אנו מתגוררים עכשיו שמספק לנו פינה שקטה ונעימה להתרווח ולהירגע בה. תחושת הבית שמחלחלת לתוכנו לאיטה מאפשרת לנקות ולרפא את עצמנו ולהגיע לתחושות של חום ובהירות בנוגע לתחומים השונים בחיינו.

הזרע

ה- 18/3: טון 6, באנרגיה של זרע: הזרע מלמד אותנו על אמנות השינוי וזורע בנו את הידיעה שכל שינוי מביא עמו צמיחה, אהבה והתפתחות. לקראת שיא הגל הזרע מזמין אותנו להיפתח לעובדה ש"השינוי הוא הדבר היחידי שקבוע ביקום" ולזרוע את השינויים הנדרשים עכשיו להתפתחות שלנו. לאחר שהתחזקנו עם היש של הדרקון, הקלילות של הרוח והאור של הלילה, זה הזמן לארגן את העניינים כדי להתחבר למסר העמוק יותר של גל הסערה. ביום של הזרימה, הזרע מכוון אותנו להיפתח לאפשרויות מגוונות של צמיחה ולזרוע מטרות חדשות בחיינו.

ראשית אנחנו לומדים לשנות את צורת החשיבה שלנו ואז גם מנקים מהסביבה הפיזית שלנו את מה שחוסם מאיתנו את האפשרות לשנות ולהשתנות. תהליך הטיהור חודר בהדרגה אל תוך היום יום וכדי שנוכל להגיע לאיזון פנימי, עכשיו זה הזמן לשחרר את האחיזה שלנו במוכר ובידוע ולהיפתח לאינסוף הלא ידוע. ביום השישי של האיזון אנחנו מתבוננים בהרגלים שמונעים את הצמיחה שלנו וזורעים אפשרויות חדשות של תנועה ויצירה אל מציאות חיינו.

הנחש

ה- 19/3: ערב פורים: טון 7 באנרגיה של נחש: הנחש בשיא גל הסערה ממלא אותנו בשמחת חיים ומאפשר נוכחות עוצמתית בתוך הגוף הפיזי שלנו. הוא מסמל את סלילי הד.נ.א. וביום הנוכחי הוא מלמד כיצד לחבר בין טוהר מחשבתי לבין חיות פיזית. ביום זה אנו מכוונים את מעשינו להעצמת כח החיים שלנו ולתחושה של שמחה בגוף.

מרתק הסנכרון של הנחש המהדהד עם ערב פורים שבו אנחנו מצווים על סעודה שמחה ומשכרת ועל הנאה ממי שאנחנו. הנחש בשיא הגל בהחלט מאפשר להתענג ולשמוח היום על מי שאנחנו ועל החיים הללו. ההתנקות והריפוי של הסערה מיועדים לכך שנלמד לחיות כאן, בתוך הגוף שלנו, במלוא החושים והאינסטינקטים הקיימים בנו ונשאף אל חיקנו בחיוך את מתנות החיים המופלאות. ככל שאנחנו מתמלאים באנרגיית החיים של הנחש, משתחררים מאיתנו כעסים פנימיים של חוסר סיפוק וחוסר מימוש. אז אנו ממזגים אל תוכנו את חכמת האבות האינסופית ולומדים להינות מההימצאות שלנו בתוך גוף פיזי בחיים כל כך רבגוניים ומרתקים.

מעבר לכך, שיא הגל מלמד שכדי שנוכל לבטא את אש החיים שבנו, עלינו לקבל את האותנטיות שבנו ולצעוד בדרכנו הייחודית גם אם היא שונה מהלך רוחה של החברה הנורמטיבית. שוב מרתקת ההקבלה לחג הפורים שבו אנחנו לובשים על עצמנו מסכות ותחפושות שונות. על ידי התחפושות אנו נעשים מודעים לכמה אנחנו מושפעים מהחיצוניות ומתוך כך מסוגלים להתבונן בפנימיות העשירה שבתוכנו שמתגלה לנו בפורים. גם הנחש מלמד אותנו שכדי שנוכל לנוע עם עוצמת השמש, עלינו להתחבר לרצונות המיוחדים לנו ואותם לבטא מבלי לדון בענייני השונות והשייכות. הנחש בשיא הגל מלמד לצעוד בדרכנו האינדיבידואלית וכתוצאה מכך להזרים את אש התשוקה והחיות אל ליבנו. שיהיה לנו פורים שמח.

מגשר העולמות

ה- 20/3: פורים: טון 8 באנרגיה של מגשר עולמות: ביום השמיני של היושרה אנחנו בודקים בעזרת מגשר העולמות עד כמה אנו כנים עם עצמנו בתהליכי החיים השונים. כל ההרגלים והתבניות שכבר עלו בזמן האחרון כמטרד אך עדיין לא נעלמו לחלוטין מחיינו, מתבקשים להשתחרר עכשיו. בעזרת האנרגיה של המגשר אנחנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "האם אני רגוע/ה ושלוו/ה ביום יום שלי?", "האם אני זורם/ת בקלות בחיי?", "האם כבר הבנתי שהעולם הוא במה ושכולנו שחקנים?", "עד כמה טראומות ומערכות מידע ממוחזרות מפעילות אותי בעשייה היומית שלי?", "עד כמה נגעתי במקור של הבעיות שלי ולא רק בסימפטומים שעל פני השטח?".

המגשר הגלקטי מאפשר לרפא חלק נוסף מהמעצורים שמעכבים את החיבור לאש החיים שבנו. הוא מלמד אותנו שסוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר ואין צורך להיאחז בחוזקה במוכר ובידוע לנו. תוך כדי השחרור של התבניות השונות, אנחנו מגלים שכבר צצו מספר הזדמנויות חדשות ושזהו הזמן להיענות להן בשמחה ולזרום עימן בחיינו.

* טליה טוקר היא ניאופסיכולוגית. מומחית בידע הזמן והמרחב של המאיה, כותבת ומלמדת את האסטרולוגיה של המאיה. עברה חניכה בגוואטאמאלה ע"י השאמאן דון פדרו קרוז והוסמכה ללמד ע"י האקדמיה של המאיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully